Waarom wil Europa islamiseren ?

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

23 nov 2019, 11:52

De kannibaal schreef:
21 nov 2019, 15:44
... wat scenariowerk aan te pas gekomen is, om het concentratie kamp te herbouwen in de toestand waarin het zich momenteel bevindt ... maar veel van het marteltuig dat daar staat opgesteld, is waarschijnlijk import uit Duitsland en nooit gebruikt in Breendonk ...
Dit gelooft toch niemand.
...maar een confrontatie met Dachou of Buchenwald zal een grotere afschuw nalaten op de bezoekers ...
En daar is wel alles echt ?
... mij steunend op de verhalen van insiders (?), wemelde het daar met opgepakte dieven en ander tuig dat het een en het ander op zijn kerfstok had ...
Dat tuig had inderdaad ook wel het een en ander op hun zwarte kerfstok.
...maar ik ben er van overtuigd dat menig VB-er hier slechte herinneringen aan overgehouden heeft ...
Inderdaad de Blokkers hebben /hadden vaak een pikzwart verleden.

Maar das hun schuld niet hé maar de schuld van de anderen 8O

23-11-2019
Hitlergroet in Fort van Breendonk, Van Langenhove suggereert complot “van staatsveiligheid”
Maar das zijn schuld niet hé maar de schuld van de anderen 8O (VRT?)

De kannibaal
Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25

23 nov 2019, 13:43

E.T. schreef:
23 nov 2019, 11:52
De kannibaal schreef:
21 nov 2019, 15:44
... wat scenariowerk aan te pas gekomen is, om het concentratie kamp te herbouwen in de toestand waarin het zich momenteel bevindt ... maar veel van het marteltuig dat daar staat opgesteld, is waarschijnlijk import uit Duitsland en nooit gebruikt in Breendonk ...
Dit gelooft toch niemand.
...maar een confrontatie met Dachou of Buchenwald zal een grotere afschuw nalaten op de bezoekers ...
En daar is wel alles echt ?
... mij steunend op de verhalen van insiders (?), wemelde het daar met opgepakte dieven en ander tuig dat het een en het ander op zijn kerfstok had ...
Dat tuig had inderdaad ook wel het een en ander op hun zwarte kerfstok.
...maar ik ben er van overtuigd dat menig VB-er hier slechte herinneringen aan overgehouden heeft ...
Inderdaad de Blokkers hebben /hadden vaak een pikzwart verleden.

Maar das hun schuld niet hé maar de schuld van de anderen 8O

23-11-2019
Hitlergroet in Fort van Breendonk, Van Langenhove suggereert complot “van staatsveiligheid”
Maar das zijn schuld niet hé maar de schuld van de anderen 8O (VRT?)
Ik zou een beetje navraag doen in Breendonk en Willebroek, en mijn verhaal wordt zeker bevestigd. Maar gij moet U haasten, want diegenen die het weten, dragen ze alle dagen naar het kerkhof, en de generatie erachter weet het maar van de overlevering van de ouders.
Volgens mij zijn Dachau en Buchenwald nog net een beetje authentieker. De bezoekers ervaren hier wrede stilte, een ervaring die niet aanwezig is in het "concentratie kamp van Breendonk". Uw heeft gelijk in die zin dat het Zyklon B in Duitsland zorgvuldig werd verwijderd en dat de bezoekers van Breendonk nog steeds tijdelijk de "vergassing" ervaren door de uitlaatgassen van de A12. Wie rondkijkt ziet ook onmiddellijk dat hij rondloopt op één van de meest vervuilde sites van Europa. De grauwe kleuren van het beton, zijn geen chemische resten van de bezetter, maar zijn afkomstig van de jarenlange neerslag van zwavelzuur, Arseen enz van ASED.
De mensen die daar gedwongen verbleven verschilden van kleur met de jaren. Tijdens de Duitse bezetting waren het zwarte deserteurs en witte dieven. In de na-oorlogse periode waren het nog steeds witte dieven die hun streek genoten beroofd hadden van al hun bezittingen en alles wat hun lief was omwille van hun oorlogsverleden. Van de collaboratie hetze werd destijds gretig gebruik gemaakt om familievetes te beslechten en familiale fortuinen veranderden ineens van eigenaar door toepassing van de wetten der gerechtigheid, of moeten wij spreken van de macht der sterkere.
Over de idioot die daar de Hitlergroet gaat uitbrengen, wil ik het niet hebben.

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

23 nov 2019, 14:52

Mijn beide ooms waren lid van het verzet.
Mijn ouders waren na haar dood door een V2 inslag woedend toen uitkwam dat mijn zus als 12 jarige door mijn ooms als koerier gebruikt was buiten hun weten om ; om berichten te vervoeren in haar breidoos in haar boekentas tijdens de bezetting.De hele familie had in Breendonk kunnen belanden.

De kannibaal
Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25

23 nov 2019, 15:42

voorn schreef:
23 nov 2019, 14:52
Mijn beide ooms waren lid van het verzet.
Mijn ouders waren na haar dood door een V2 inslag woedend toen uitkwam dat mijn zus als 12 jarige door mijn ooms als koerier gebruikt was buiten hun weten om ; om berichten te vervoeren in haar breidoos in haar boekentas tijdens de bezetting.De hele familie had in Breendonk kunnen belanden.
Dit is nu net wat ik bedoelde Voorn. Een jonge puber uit een welstellend gezin vertrekt als vrijwillige Oostfrontstrijder tot grote ontstentenis van zijn ouders, maar sommige pubers zijn onmogelijk in de hand te houden. De gast wordt dood geschoten in Rusland tot groot verdriet van het gezin. Zodra de laatste vijand vertrokken is, kruipen de witte Vlaamse helden uit hun hol en beginnen hun strooptochten. Het gezin van de Oostfronter worden bestempeld als "Zwarten", tot op hun bloot lijf beroofd door de dievenbende en gedeporteerd naar Breendonk. De geschiedenis boeken vertellen een ander verhaal.

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

23 nov 2019, 16:16

Inderdaad de Blokkers hebben /hadden vaak een pikzwart verleden.
Dat hadden na de oorlog de VU ook..........
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

23 nov 2019, 16:25

Der waren een paar zeer goede en leerrijke documentaires (weliswaar op canvas)
:arrow: De kinderen van 't verzet
:arrow: De kinderen van de collaboratie

Maar ja, als je overtuigd bent van je eigen gelijk ...

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

23 nov 2019, 19:58

Personen en partijen die nu na zoveel jaar en enkele generatie's nog steeds teren op de Nazi's en de kampen om hun gram te halen en hun postje te behouden zijn in mijn ogen erger dan aasgieren en hyena's, het zijn wormen. Ze stoppen niet als het laatste restje vlees van de knoken af is, ze moeten de knook ook nog hebben. Wat gaan ze doen als die ook verteerd is??? Juist, dan schieten alleen de wormen nog over. Breek mijn mond niet open over "de Witten"... Dat waren zij die zich bukten tijdens de oorlog en als die gedaan was het huisje van een totaal onschuldige vrouw wiens man in Rusland gesneuveld was in brand staken en haar met haar acht kinderen op straat zetten... Schoon volk.....Dat zijn wel degenen die nu hoog van de toren blazen.
Ik ben VLAMING, gewoon Vlaming en daar ben ik fier op. Met heel die Hitler kwestie heb ik vroeger nooit te maken gehad en nu heb ik er ook niets mee. Vergeet ook niet dat de Amerikanen de Indianen omzeggens uitgemoord hebben....Dat de Spanjaarden meer dan de helft van de bevolking van Zuid Amerika omgebracht hebben....Dat de Engelsen in Australië ij zo na de Aboriginals uitgemoord hebben? Dat de Belgen in Congo er ook niet vies van waren om de negerkes een kopje of een handje kleiner te maken, dat de Walen al enkele honderden jaren de Vlamingen uitbuiten??? Daar kraait geen haan meer naar.....Nee, belangrijk voor de Francophone Belgische politiekers en hun Vlaamssprekende aanhang is dat indertijd 6 miljoen Joden vermoord zijn door Hitler en dat ze nu de schuld daarvoor op de Vlaamse partijen kunnen steken om hun postje te behouden, daarbij geholpen door Vlaamssprekende collaborateurs.
De zon is gratis voor iedereen

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

23 nov 2019, 20:57

… daarbij geholpen door Vlaamssprekende collaborateurs ...
Een collaborateur is wel wat anders 8O Is een Belgische IS strijder eigenlijk wel een collaborateur :?:

De kannibaal
Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25

24 nov 2019, 10:51

E.T. schreef:
23 nov 2019, 20:57
… daarbij geholpen door Vlaamssprekende collaborateurs ...
Een collaborateur is wel wat anders 8O Is een Belgische IS strijder eigenlijk wel een collaborateur :?:
Zoals gewoonlijk , geniale repliek. Gij hebt U zelf weer op het juiste spoor gezet. En nu gas geven en blijven doordrammen............

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

24 nov 2019, 10:57

Altijd 'on topic' blijven hé daarom mijn vraag is een Belgische IS strijder een collaborateur?

De kannibaal
Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25

24 nov 2019, 12:20

E.T. schreef:
24 nov 2019, 10:57
Altijd 'on topic' blijven hé daarom mijn vraag is een Belgische IS strijder een collaborateur?
Daar valt niks over te zeggen. Het staat allemaal in de krant. :D :x
Als de vrouwen van IS strijders worden doorverwezen naar de gevangenis, laat het vermoeden dat frontstrijders ook in de gevangenis gaan eindigen; Voor mijn part mogen diegenen die ijverig hebben meegeholpen aan hun terugkeer ook worden geïnterneerd. Meer zelfs, de Staat moet zich in deze aangelegenheid burgerlijke partij stellen om alle onkosten terug te vorderen, want de belastingbetaler draait op voor alle hieraan verbonden onkosten.

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

24 nov 2019, 17:13

De kannibaal schreef:
24 nov 2019, 12:20
… voor mijn part mogen diegenen die ijverig hebben meegeholpen aan hun terugkeer ook worden geïnterneerd, de Staat moet zich in deze aangelegenheid burgerlijke partij stellen om alle onkosten terug te vorderen ...
Ben ik volledig mee eens.

Lars
Lid geworden op: 22 aug 2019, 10:40

24 nov 2019, 19:52

De topic opent met een suggestieve vraag.
Een oude truc waarbij de discussie vervalst wordt.
Er zit namelijk al een stelling verborgen in de vraag.

Polmar
Lid geworden op: 23 feb 2004, 16:51

25 nov 2019, 13:49

Efkes navragen bij Frits :lol:

polmar
Apple Imac Mojave

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

25 nov 2019, 15:07

Het is wel een 'open' vraag hé
Waarom wil Europa …

Lars, was het soms beter geweest met een ja/neen vraag, type: Wil Europa islamiseren?

In Nederland was er eens ene die vroeg: Wille jullie meer of minder Marokkanen? Als ze zouden durven steken ze hem daarvoor in de bak 8)