Corona APP / Contact Tracing

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

20 apr 2020, 11:45

Ice schreef:
19 apr 2020, 23:49
Dan heb jij je niet gehouden aan de corona maatregelen: in je kot blijven en social distancing van 1,5 meter zodat je niemand kon besmetten?
Lezen wat er staat Ice :roll: die app gaat je niet zeggen of je iemand besmet hebt wel dat je in de buurt was ...
Ik ben afgelopen week 1 (één) maal naar het grootwarenhuis gewandeld, heb er mijn boodschappen gedaan en met het openbaar vervoer terug naar m'n kot. Waar mogelijk bleef IK op die anderhalve meter.
Al bij al is 100 "contacten" geen overschatting :roll:
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet

Fred1950
Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18

20 apr 2020, 15:39

Dicksy schreef:
20 apr 2020, 10:46
Fred1950 schreef:
Geen probleem. Een Carrefour of Delhaize binnenstappen zonder masker = 500 Euro boete. Ge zult het wel rap leren.
Iemand uw boodschappen laten doen of aan huis brengen. :P Het bespaard mij 500 euro en werk en ik ga wandelen met mijne hond zonder dat wij een een muilkorf (goed gevonden Ice :lol: :lol: ) dragen.
U besmet mij niet en ik besmet u niet, ik houdt mij aan de opgelegde regels en loop zeker niet constant gestresseerd rond zoals velen met kans om dood te vallen van de stress. :P :P :P
Dat is inderdaad DE oplossing, :) en ik denk dat het aan huis brengen in de toekomst meer dan normaal zal worden. Ge spaart er ook het klimaat mee omdat er minder verplaatsingen zullen zijn ( diegenen die het aan huis brengt doet het voor meerdere personen tegelijk ).
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 20 apr 2020, 19:59, 1 keer totaal gewijzigd.

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

20 apr 2020, 17:18

Geen probleem. Een Carrefour of Delhaize binnenstappen zonder masker = 500 Euro boete. Ge zult het wel rap leren.
Eens ze genoeg maskers hebben zit het er aan te komen,en de burgemeester van Leuven , en Deinze begingen die al uit te delen,dus zlan het dagen of betalen worden. :mrgreen:
En voor wie niet betaald zijn ze al plaats aan het maken.... :mrgreen:
https://www.hln.be/in-de-buurt/hasselt/ ... ~aa10d9f7/
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.