Er zullen niet genoeg vaccins zijn voor alle Belgen, maar wie krijgt dan voorrang?

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

15 mei 2020, 09:13

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf202005 ... 3727102648

Er zullen niet genoeg vaccins zijn voor alle Belgen, maar wie krijgt dan voorrang? En zullen grote landen ze van ons afsnoepen?

Zodra er eindelijk een vaccin tegen Covid-19 is, moeten we niet denken dat alle Belgen daar meteen mee ingeënt kunnen worden. Dan zal er een stormloop op plaatsvinden, maar dat betekent volgens virologen niet noodzakelijk dat ons land in de kou zal blijven staan. “Het bedrijf dat het vaccin maakt, zal zorgen dat de verdeling eerlijk verloopt”, zegt Marc Van Ranst.

Heb al eens vermeld in vorige topic , ze zijn er al .
Als ze zo rap gaan zijn als de mondmaskers - gaan we weeral op de laatste rij staan .
En dan ontbrekend geld , en nog afwachten , dat de vaccin zijn werk zal doen .
Hoor het hem graag zeggen door Marc Van Ramst hij zou er wel voor zorgen , maar hij mag zelf niet beslissen dat is probleem , strakjes worden ze weer zwijgen opgelegd zoals altijd .En eerlijk verdelen 8O :evil:

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

15 mei 2020, 13:09

Fazal : laat ons hopen dat deze mensen voorrang krijgen :?: :idea:
Maar niet alleen de oudere ( Iedereen)
Je kent de pharma bedrijven , als om euro's gaat , gaan ze wel voor zorgen
degene die genoeg op tafel leggen dat die voorrang krijgen .

Fazal
Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00

15 mei 2020, 16:03

gast43 schreef:
15 mei 2020, 13:09
Fazal : laat ons hopen dat deze mensen voorrang krijgen :?: :idea:
Maar niet alleen de oudere ( Iedereen)
Als iedereen voorrang zou krijgen, waar dient dan die voorrang voor?
Ice

15 mei 2020, 16:08

Geen nood over tekort aan vaccins, gast43, mijn gifspuit kun je al krijgen en er zullen nog wel mensen zijn met nog wat gezond verstand... :twisted:
Afbeelding

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

15 mei 2020, 20:47

Ice dat klopt niet iedereen zal hem laten inenten ( dat moet je me niet vertellen )

Maar moet ieder voor zich uitmaken .
Maar als ze zeggen is verplicht wat dan , of dat ze vermengen in andere vaccin
bij de kinderen ga je ze tegenhouden ? .
Denk wel dat ze er iets ga moeten mee doen , willen virus covid-19 wegkrijgen ,
anders lopen we hier ook dag in en uit met masker zoals in China 8O
Ice

16 mei 2020, 12:56

gast43 schreef:
15 mei 2020, 20:47
Ice dat klopt niet iedereen zal hem laten inenten ( dat moet je me niet vertellen )

Maar moet ieder voor zich uitmaken .
Maar als ze zeggen is verplicht wat dan , of dat ze vermengen in andere vaccin
bij de kinderen ga je ze tegenhouden ? .

Denk wel dat ze er iets ga moeten mee doen , willen virus covid-19 wegkrijgen ,
anders lopen we hier ook dag in en uit met masker zoals in China
En dáár gaat het precies om, gast: het RECHT dat ieder dat voor zichzelf mág uitmaken!

Ze kunnen het niet verplichten want dan worden onze grondwettelijke burgerrechten en ménsenrechten geschonden.
Wij zijn soeverein en hebben het recht op zelfbeschikking om zélf te beslissen over onze gezondheid en ons lichaam (daarover beslist de staat niet!) of en welk vaccin wij ons laten inspuiten en daar kan de politiek níet rond.
Natuurlijk kan bij een verplichting altijd GEWEIGERD worden want je kunt je beroepen op je rechten, je hebt het récht om te weigeren en als ze toch willen verplichten, dan zullen ze de burgers die weigeren voor de rechtbank moeten dagen en dat doen ze niet want ze weten dat ze geen poot hebben om op te staan.

Dat mengen in een ander vaccin hebben ze in het verleden ook al geprobeerd:
Polio is als enig vaccin verplicht in belgie - daar staken ze nog 2 andere vaccins in om zo dríe vaccins te kunnen opdringen en dat gecombineerde vaccin hebben ze moeten afvoeren na hevig protest!
Dat lukt dus ook niet want de mensen willen het niet en begrepen de bedoeling van het combineren met het verplicht polio vaccin.

Er is trouwens behalve het polio vaccin geen enkel vaccin verplicht...waar zouden ze dan een corona vaccin mee combineren? De griepprik? Die is ook niet verplicht..

En zoals 'experten' nogal komen te orakelen: mogelijk zal dit virus nooit meer verdwijnen, en zoals de griep, jaarlijks weer de kop opsteken..en dan?
Vaccins kunnen het ook niet tegenhouden als preventie want het is nog nooit wetenschappelijk bewezen dat vaccins werken....dus blijft enkel groepsimmuniteit over om ervan af te geraken en die wordt vertraagd en zelfs verhinderd door een vaccin.
En in china lopen ze nu al niet meer met mondmaskers, dokters hebben voor de camera's al fier hun mondmasker uitgedaan...

Trouwens: het duurt járen, 5 tot 10 jaar, van research en testen vóór een vaccin op de markt mag worden gebracht en nu zouden ze op minder dan één jaar al een vaccin klaar hebben?
Wie trapt daar in? Kan dat betrouwbaar zijn of hadden ze reeds een vaccin klaar voor de uitbraak? Wie zal het zeggen?
In elk geval stinkt dat hele zaakje en een weldenkend mens zal terecht met gezond wantrouwen en kritisch naar die hele commerciële en potentieel gevaarlijke ontwikkeling betreffende een vaccin kijken en zich nog weleens twee keer bedenken voor ie zich aan dat vaccin waagt.
Waar veel geld en bedrijfswinst mee gemoeid is, wordt de volksgezondheid van ondergeschikt belang, ook voor (corrupte) politici die voor smeergeld van lobbyisten van de big farma uw welzijn en gezondheid maar al te graag aan de kant schuiven voor eigengewin.

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

16 mei 2020, 18:51

Ice ,
Al meer dan 10 jaar laat ik mij griepspuit zetten door toedoen van onze huisarts
Ze weten heel goed wat er aankomt , want de griepspuit is ook niet ieder jaar zelfde .
Heb er al gehad waar totaal niks van weet , maar heb er al 3 of 4 gehad . 8O

Als je dan de bijsluiter eens doorneemt .
Spijtig dat ze mensen nooit op de hoogte brengen .

Aelbrecht
Lid geworden op: 02 mei 2019, 16:45

16 mei 2020, 20:59

Mijn laatste vaccin (omdat ik nog van niet beter wist) dateert van 1977. Ik wil geen vaccin en niemand kan mij daartoe verplichten.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

16 mei 2020, 22:21

Aelbrecht schreef:
16 mei 2020, 20:59
Mijn laatste vaccin (omdat ik nog van niet beter wist) dateert van 1977. Ik wil geen vaccin en niemand kan mij daartoe verplichten.
Geen verplichting. Vanzelfsprekend.

Eén van deze twee broers wilde geen vaccin, de andere wel.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Ice

17 mei 2020, 14:15

Wil. schreef:
16 mei 2020, 22:21
Aelbrecht schreef:
16 mei 2020, 20:59
Mijn laatste vaccin (omdat ik nog van niet beter wist) dateert van 1977. Ik wil geen vaccin en niemand kan mij daartoe verplichten.
Geen verplichting. Vanzelfsprekend.

Eén van deze twee broers wilde geen vaccin, de andere wel.
Gij gaat het POKKEN vaccin van in een ver verleden vergelijken met een nog onbestaand, twijfelachtig vaccin tegen corona dat er nog niet is? :roll:
Ik had je minder bang ingeschat...
Wat als nu blijkt dat het corona vaccin zal gebruikt worden om de wereldbevolking te reduceren en overlevenden tegelijk te chippen tot slaaf zoals kill bill gates openlijk rondbazuint?
Zijn jullie dan nog zo happig om in de rij te gaan staan voor die gifspuit om enkelen te verrijken door jouw vrijwillige zelf/moord?
Waarom worden plannen die openlijk worden toegegeven nóg ongeloofwaardig gevonden? 8O ...ze geven zelf toe wat ze van plan zijn en dat wordt dan niet geloofd?? :evil:
Onbegrijpelijk.
Ice

17 mei 2020, 14:28

gast43 schreef:
16 mei 2020, 18:51
Ice ,
Al meer dan 10 jaar laat ik mij griepspuit zetten door toedoen van onze huisarts
Ze weten heel goed wat er aankomt , want de griepspuit is ook niet ieder jaar zelfde .
Heb er al gehad waar totaal niks van weet , maar heb er al 3 of 4 gehad . 8O

Als je dan de bijsluiter eens doorneemt .
Spijtig dat ze mensen nooit op de hoogte brengen .
De griepprik is boerenbedrog.
Elk jaar opnieuw zitten ze te raden voor welk van de 500+ virussen (PLUS mutaties) ze nu weer een vaccin zullen gaan knutselen om er dan wéér ne kilometer naast te zitten want dan is het toch weer een ander virus of mutatie en is het vaccin volkomen nutteloos.
Dat geven ze trouwens OOK weer zélf toe...
"sorry, mensen het was een vaccin voor griep A maar nu is de uitbraak van griepvirus C of een nieuwe mutatie"
....intussen hebben zij hun miljardenwinsten binnen en gij zijt ziek van griepvirus C of een of andere mutatie..

Waar ben je dan mee bezig?
Wat is de zin van een jaarlijkse griepprik voor een griepvirus waarvan ze op voorhand niet kúnnen weten welk virus of mutatie het zal gaan worden?
Of denkt iemand dat ze 500+ verzwakte virussen in één spuit kunnen duwen? 8O
Pure waanzin.
De mensen op de hoogte brengen?
En de miljardenwinsten voor big farma in gevaar brengen? Natuurlijk doen ze dat niet, bij geen enkel vaccin.
Jouw gezondheid is je eigen verantwoordelijkheid en via internet vindt je tegenwoordig meer dan genoeg informatie.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

17 mei 2020, 14:49

Ice schreef:
17 mei 2020, 14:15
Wil. schreef:
16 mei 2020, 22:21
Aelbrecht schreef:
16 mei 2020, 20:59
Mijn laatste vaccin (omdat ik nog van niet beter wist) dateert van 1977. Ik wil geen vaccin en niemand kan mij daartoe verplichten.
Geen verplichting. Vanzelfsprekend.

Eén van deze twee broers wilde geen vaccin, de andere wel.
Gij gaat het POKKEN vaccin van in een ver verleden vergelijken met een nog onbestaand, twijfelachtig vaccin tegen corona dat er nog niet is? :roll:
Ik had je minder bang ingeschat...
Wat als nu blijkt dat het corona vaccin zal gebruikt worden om de wereldbevolking te reduceren en overlevenden tegelijk te chippen tot slaaf zoals kill bill gates openlijk rondbazuint?
Zijn jullie dan nog zo happig om in de rij te gaan staan voor die gifspuit om enkelen te verrijken door jouw vrijwillige zelf/moord?
Waarom worden plannen die openlijk worden toegegeven nóg ongeloofwaardig gevonden? 8O ...ze geven zelf toe wat ze van plan zijn en dat wordt dan niet geloofd?? :evil:
Onbegrijpelijk.
Aelbrecht beweert dat hij in 1977 nog een vaccin heeft toegediend gekregen omdat hij toen nog niet beter wist. Mocht hij met zijn kennis van nu kunnen terugkeren naar de tijd dat hij een pokkenvaccin ging krijgen, dan zou het toch vast en zeker wel weigeren, niet? En jij, Ice? Zou jij het pokkenvaccin weigeren?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.
Ice

17 mei 2020, 15:12

Toen werden vaccins nog niet gebruikt om met allerlei vergif te combineren waardoor mensen zieker worden van de remedie ipv de ziekte zelf.
Bewijs: de pokken werden uitgeroeid, je kunt je de vraag stellen waarom het pokkenvirus, ondanks dat de ziekte uitgeroeid werd, nog steeds op een geheime locatie bewaard wordt.
Het pokkenvaccin werd overigens niet meer toegediend vanaf de jaren '70.
Griep krijgen ze dan niet uitgeroeid? Of willen ze niet wegens té lucratief?

Of ik zou weigeren is trouwens niet aan de orde....het feit blijft dat elk vaccin onbetrouwbaar is geworden door commercieel belang, wetenschappelijk de werking nooit bewezen werd en de bijwerkingen en gezondheidsschade vaak erger zijn dan de ziekte zelf...wie dat risico wil nemen: mij niet gelaten maar mij zal geen énkel vaccin tegen mijn wil opgedrongen worden, verplicht of niet.

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

17 mei 2020, 15:23

- Hoe is het bewaren van het pokkenvirus (op een "geheime" locatie) het bewijs dat er in vaccins allerlei vergif is gecombineerd?
- Eerst heb je het over +500 griepvirussen en vraag je je af waarom ze dat niet uitgeroeid krijgen.
- De wetenschappelijke bewijzen voor de werking van de vaccins is er wel degelijk, bijwerkingen en gezondheidsschade is vaak erg afhankelijk van het aantal uren dat men op de 'sociale' media doorbrengt :wink:
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet