Coronacheck van 300 euro.

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

miel
Lid geworden op: 15 apr 2005, 20:46
Locatie: vlaanderen

01 sep 2020, 07:58

In de krant gelezen dat vanaf 5 oktober er gratis kan gereden worden op de trein met een 12-strippenkaart van de coronamaatregelen.
Maar wanneer komt de Coronacheck van 300 euro om de horeca te ondersteunen in onze brievenbus?
In mijn kennissenkring ken ik niemand die de check al heeft ontvangen. Wie heeft hem al wel gekregen?
we doen wat we kunnen, niet wat we willen.

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

01 sep 2020, 14:35

Ge moet daar niet op zitten wachten want niets is gratis! Wie denk je dat die 300 eur uiteindelijk gaat betalen? En dan zelfs nog dubbel of driedubbel? Van mij mogen ze hun zogezegde "cadeau's" houden hoor. Alleen de zon gaat verniet op.
Al die zeverpremie's die ze nu uitdelen kunnen we vanaf volgend jaar dubbel en dik beginnen terugbetalen. En dan zullen enkel diegenen het zijn die iet of wat inkomsten hebben. Van nen klaploper gaan ze niets kunnen halen maar die zullen het ook wel gekregen hebben dan.

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

01 sep 2020, 19:11

Die horecacheque was niet meer dan een ideetje 8)

Eventueel MAG een werkgever er eens over nadenken :P
Ambtenaren en verpleegsters uit de openbare ziekenhuizen zouden het eerst aan de beurt komen.
Woonzorgpersoneel valt al zeker uit de boot :oops:
Gepensioneerden :mrgreen:
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet