Moeten de winkels heropenen op 1 december ?

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

28 nov 2020, 19:12

Dat van die "kapster" das een oud filmpje :lol:
Als je oplet zie je ook altijd dezelfde dokters-verpleegsters-patiënten in ziekenhuizen soms na maanden opnieuw opduiken ...
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

29 nov 2020, 11:30

Prima Vera , heb het gezien in Brussel en in Brugge . tv

Wij moeten toch ook naar de winkel , wil zeggen dat we evengoed kunnen besmet geraken .
Ook al zijn we voorzichtig en houden wij ons aan de regels .

Als ze zo verder gaan mogen we derde golf verwachten .
Dan gaan ze met de einde jaarfeesten ook niet aan de regels houden .

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

29 nov 2020, 11:33

E.T. Van die kapster komt niet uit clip hoor .

Ik weet goed genoeg hoe het eraan toegaat in rusthuis .
Alles is dicht nu .
Komen u ook niet vertellen hoeveel er besmet zijn :evil: :evil:

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

29 nov 2020, 12:33

gast43 schreef:
29 nov 2020, 11:30
Prima Vera , heb het gezien in Brussel en in Brugge . tv

Wij moeten toch ook naar de winkel , wil zeggen dat we evengoed kunnen besmet geraken .
Ook al zijn we voorzichtig en houden wij ons aan de regels .

Als ze zo verder gaan mogen we derde golf verwachten .
Dan gaan ze met de einde jaarfeesten ook niet aan de regels houden .
Als je enkel maar naar de winkel gaat is de kans héél gering dat je besmet wordt! Zo'n massa evenement zoals in Brugge en Brussel is geheid een aanleiding om besmet te geraken.
Wij blijven daar gewoonweg ver van weg.
Die 3de golf die gaat er aan komen of ze zich nu aan de regels houden of niet! Wie denk je nu voor de zot te houden? Je zelf of een ander? Ik koester gewoon geen hoop hoor. Net zoals het HIV virus zal ook dit virus na een tijd gaan liggen én that's it.
Laat gewoon moeder natuur haar wil doordrijven én dan zijn we er het vlugste vanaf, hoe cru het ook mogen klinken.

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

29 nov 2020, 12:41

Die miserie gaat blijven duren zolang ze pleisters blijven plakken op een gebroken been. Op het einde moet dat zelfs geamputeerd worden. Belgen zoeken en vinden altijd een achterpoortje en daar duiken ze dan massaal door mat alle gevolgen van dien; Mensen stop met die zever en blijf 6 weken in uw kot, dan kunt ge daarna terug met 30.000 man naar de voetbal.
Ik doe een weddenschap. De miserie gaat nog 4 jaar duren..................
De zon is gratis voor iedereen

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

29 nov 2020, 13:05

Edifix Ik doe een weddenschap. De miserie gaat nog 4 jaar duren..................

Daar zeg je wat .Trouwens van de vaccin is ook laatste woord nog niet gezegd
of willen ze 1 vaccin in twee delen .
Wie heeft er nog vertrouwen :idea:

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

29 nov 2020, 13:08

Prima Vera .

Wij doen ook alleen nodige .

Fazal
Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00

29 nov 2020, 18:20

Idefix schreef:
29 nov 2020, 12:41
blijf 6 weken in uw kot, dan kunt ge daarna terug met 30.000 man naar de voetbal.
Of naar (in) quarantaine!? :?
Idefix schreef:
29 nov 2020, 12:41
Ik doe een weddenschap. De miserie gaat nog 4 jaar duren..................
Zolang het de wereld niet (helemaal) uit is, zou het zelfs nog veel langer kunnen duren. :(
Ik wed met u mee.

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

30 nov 2020, 09:32

Als er te veel volk is wil het duo de winkels weer sluiten.
De Wever wil de winkels 4 zondagen open om te spreiden en toch nog iets te redden.
We zullen de parlementairen ook eens alleen dop geven tot alles terug open is.

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

30 nov 2020, 09:35

voorn schreef:
30 nov 2020, 09:32
Als er te veel volk is wil het duo de winkels weer sluiten.
De Wever wil de winkels 4 zondagen open om te spreiden en toch nog iets te redden.
We zullen de parlementairen ook eens alleen dop geven tot alles terug open is.
Waarom haal jij BDW er nu weer alleen uit! Denk jij nu echt dat hij de énige is die die koopzondagen wil? In andere steden zullen ze ook doorgaan, dus BDW alleen is het niet. Hij is wel de enige die voor de camera durft te zeggen hoe hij het ziet.
En dat duo nitwits is voor niets goed.

flupke2
Lid geworden op: 09 jan 2005, 16:51
Locatie: naast mijn buur

30 nov 2020, 11:05

Steeds weer wordt er op gehamerd om ons " gezond verstand " te gebruiken . Spijtig genoeg zien we steeds opnieuw mensen bezig van wie het verstand niet " gezond " is, bij sommigen twijfel ik er zelfs aan of ze degelijk verstand hebben. :evil:
Opgelet : hiermee val ik hier niemand persoonlijk aan op dit forum, want ik weet dat hier sommigen zich snel aangesproken voelen, ook al wordt hun naam niet vermeld 8)

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

30 nov 2020, 11:51

:lol:
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet

MyriamC
Lid geworden op: 07 jan 2006, 18:13
Locatie: Noorderkempen

30 nov 2020, 12:31

Prima Vera schreef:
29 nov 2020, 12:33
Die 3de golf die gaat er aan komen of ze zich nu aan de regels houden of niet! Wie denk je nu voor de zot te houden? Je zelf of een ander? Ik koester gewoon geen hoop hoor. Net zoals het HIV virus zal ook dit virus na een tijd gaan liggen én that's it.
Laat gewoon moeder natuur haar wil doordrijven én dan zijn we er het vlugste vanaf, hoe cru het ook mogen klinken.
Helemaal eens! Zoals we nu bezig zijn met lockdowns en versoepelingen geraken we er nooit vanaf want er zijn blijkbaar een hoop mensen die geen gezond verstand hebben. Wie haalt het in zijn hoofd om nu naar Brugge en Brussel te gaan, of te gaan shoppen in Nederland? Wie haalt het om te beginnen in zijn hoofd om evenementen zoals in Brugge of Brussel door te laten gaan? Je weet toch dat daar massa's volk op afkomen. Mensen hebben niks anders meer.

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

30 nov 2020, 12:42

MyriamC schreef:
30 nov 2020, 12:31
Prima Vera schreef:
29 nov 2020, 12:33
Die 3de golf die gaat er aan komen of ze zich nu aan de regels houden of niet! Wie denk je nu voor de zot te houden? Je zelf of een ander? Ik koester gewoon geen hoop hoor. Net zoals het HIV virus zal ook dit virus na een tijd gaan liggen én that's it.
Laat gewoon moeder natuur haar wil doordrijven én dan zijn we er het vlugste vanaf, hoe cru het ook mogen klinken.
Helemaal eens! Zoals we nu bezig zijn met lockdowns en versoepelingen geraken we er nooit vanaf want er zijn blijkbaar een hoop mensen die geen gezond verstand hebben. Wie haalt het in zijn hoofd om nu naar Brugge en Brussel te gaan, of te gaan shoppen in Nederland? Wie haalt het om te beginnen in zijn hoofd om evenementen zoals in Brugge of Brussel door te laten gaan? Je weet toch dat daar massa's volk op afkomen. Mensen hebben niks anders meer.
Volledig akkoord. Ik blijf het zeggen, je veiligheid én gezondheid ligt zuiver in je eigen handen. Je kan nooit voor 100% garanderen maar toch zeker voor 95% en die andere 5% wel dan heeft moeder natuur beslist dat het welletjes was. Fatalistisch? Nee, totaal niet wel realistisch.

Wiana
Lid geworden op: 24 okt 2004, 19:04
Locatie: Brugge

30 nov 2020, 12:59

Prima Vera schreef:
30 nov 2020, 12:42

Volledig akkoord. Ik blijf het zeggen, je veiligheid én gezondheid ligt zuiver in je eigen handen. Je kan nooit voor 100% garanderen maar toch zeker voor 95% en die andere 5% wel dan heeft moeder natuur beslist dat het welletjes was. Fatalistisch? Nee, totaal niet wel realistisch.

Die mening ben ik ook toegedaan, Prima Vera !
Je hebt zelf héél veel in eigen handen en daarnaast
moet je natuurlijk ook nog een portie geluk hebben .
Angst is al altijd een slechte raadgever geweest .
"Realistisch", juist . En we leven ook in de realiteit !
HP Notebook - Windows10 Home
Intel(R)Core(TM)i5 - 6200U CPU@2.30GHz -2.40GHz
RAM 7,92 GB - 64bits best.x64-proces.