Geen wonder dat de N-VA achteruit gaat

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

berretz
Lid geworden op: 08 jan 2014, 08:34
Locatie: 2070

21 dec 2020, 07:07

Er is maar één cafe open in Vlaanderen, en dat is die van het Vlaams parlement.

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

21 dec 2020, 10:46

berretz schreef:
21 dec 2020, 07:07
Er is maar één cafe open in Vlaanderen, en dat is die van het Vlaams parlement.
Minister Homans heeft gedreigd om de koffie kamer te sluiten...... :mrgreen:
https://www.gva.be/cnt/dmf20200304_04875953
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

21 dec 2020, 11:06

Itsme schreef:
19 dec 2020, 10:37
Wat zijn ze bezig?
Als oppositie partij moet je oppositie voeren, maar niet ten koste van mensen levens, en dat is exact wat ze nu aan't doen zijn van Vlaamse kant bij de nationale maatregelen tegen de corona uitbreiding.
Een heel groot aantal stemmen komen en kwamen van senioren, maar als ik mijn eigen gevoelens en die van anderen van mijn leeftijdsgenoten mag vertalen, hebben ze het met hun corona beleid echt verkorven.
Vraagje, wat heeft N-VA met de Corona maatregelen te maken????????????????????????????????
De zon is gratis voor iedereen

Fazal
Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00

21 dec 2020, 11:31

Heb ik mij ook al afgevraagd.

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

21 dec 2020, 14:23

Is sterke Jan Jambon dan geen belangrijk lid (als minister-president van de grootste deelstaat) van het overlegcomité dat die maatregelen oplegt? Hij is van de n.v.A, toch?
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet

De kannibaal
Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25

21 dec 2020, 16:10

E.T. schreef:
21 dec 2020, 14:23
Is sterke Jan Jambon dan geen belangrijk lid (als minister-president van de grootste deelstaat) van het overlegcomité dat die maatregelen oplegt? Hij is van de n.v.A, toch?
Collega's Idefix en vooral Fazal zien slappe Jan zelfs niet meer hangen tussen de koorden van de politieke boks arena. Weken geleden spraken wij nog over Jan De Leugenaar, maar momenteel beperkt hij zijn commentaar met een korte herhaling van de woorden van de Premier. De man is loyaal met de echte regeringsleiders, in tegenstelling met zijn partijgenoot Weyts, de slachter van de NVA. Heel geliefd bij de NVA-partizanen, omdat hij, tegen beter weten in blijft zorgen voor de schoolse opvang van de Vlaamse jeugd. Door de éénouder gezinnen, gaan de grootouders dagelijks aan de schoolpoorten de kinderen ophalen. De kinderen zijn uiteraard virus bakken en zorgen voor een snelle doorstroming van de opa's naar de IC afdeling en een groot deel naar de kerkhoven. Het plaatje past volledig in het partij programma van de NVA. Besparing op de pensioenen, versnelde staatsinkomsten door de belastingen op de nalatenschappen, een boost voor de immo-activiteiten van de NVA.
Weyts heeft zich ondertussen ook ontpopt tot een gewiekst zakenman in het afhandelen van contracten in de informatica sector. Elke scholier, vooral van vreemde origine, krijgt volledig gratis zijn eigen computer. Sommige schooldirecties kunnen het overaanbod al niet meer aan, want rappe Weuyts laat de school financieel tussenkomen. Menige W10 computer start binnenkort op met het start startscherm. Weyts voor President van de Vlaamse Nationalisten

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

21 dec 2020, 16:15

Ere wie ere toekomt, wij Vlamen moeten pas om middernacht naar binnen :roll:
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet

Hobo
Lid geworden op: 05 mar 2019, 06:40

21 dec 2020, 16:42

De CD&V geven betere voorbeelden...

Om wat reclame voor hun politieke winkel te maken zetten ze gisteren een groot bord in een weide.
Met GELUKKIG NIEUW JAAR erop en bovenaan hun ampersanderken CD&V.
4 Volwassenen met 3 kinderen die errond liepen.
Eén volwassene hield een grote paal vast en de ander vlakbij klopte een steunpiket in de grond.
Maar géén enkele droeg een Covid-19 beschermkapje...

Goe bezig...!?

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

21 dec 2020, 16:53

Kan nog beter, in een buurgemeente kwam - op uitnodiging van de plaatselijke middenstand - de Kerstman in een arreslee met daarbij een achttal, kort gerokte, lieftallige elfen... Ze kwamen waarschijnlijk rechtstreeks uit Zweden want ze droegen geen mondkapje 8O
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet

Fazal
Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00

21 dec 2020, 16:57

E.T. schreef:
21 dec 2020, 16:53
Kan nog beter, in een buurgemeente kwam - op uitnodiging van de plaatselijke middenstand - de Kerstman in een arreslee met daarbij een achttal, kort gerokte, lieftallige elfen... Ze kwamen waarschijnlijk rechtstreeks uit Zweden want ze droegen geen mondkapje 8O
Och, die korte rokjes waren al meer dan genoeg. :D

figaretto
Lid geworden op: 13 aug 2005, 14:10
Locatie: waar de meeuwen schreeuwen boven 't golfgedruis...

21 dec 2020, 18:51

Erger is uiteraard de strever, Weyts, die zich tegen beter weten in verzet tegen de sluiting der scholen. Hij zorgt ervoor dat de NVA-geschiedenis schrijft als de partij die haar eigen burgers onbezonnen ging uitmoorden of voor het leven invaliden, onder het mom van de redding van een totaal verloederd onderwijs.

Onbegrijpelijk dat er hier nog mensen bang zijn voor de koorknapen van IS en hun schamele terreur wanneer de N-VA hier ronddwaalt...

werewoef
Lid geworden op: 05 apr 2005, 17:53

21 dec 2020, 21:16

Korte rokjes ...

Enne, Fazal, " string or no string " ...?

Want ge wèt of ge wèt niette : met een string in de reet zie je veel, mor toch geen spleet ... :lol: :lol: :lol:

werewoef
AMEN en AUM

Hobo
Lid geworden op: 05 mar 2019, 06:40

22 dec 2020, 06:44

werewoef schreef:
21 dec 2020, 21:16
Korte rokjes ...

Enne, Fazal, " string or no string " ...?

Want ge wèt of ge wèt niette : met een string in de reet zie je veel, mor toch geen spleet ... :lol: :lol: :lol:

werewoef
:roll: Net op de valreep voor de poëzieprijs 2020. :roll:

Want nu zelfs "Delphine Lecompte" het tot stadsdichters van Brugge heeft geschopt
is het hek helemaal van de dam.
In een bekend weekblad voor Radio & TV, mocht ze al neerpennen,
hoe haar vriend bouwvakker :arrow:
(quote)
met z'n cementvingers in haar... :oops: zit te woelen....
(einde citaat)
Laatst gewijzigd door Hobo op 23 dec 2020, 05:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

22 dec 2020, 09:53

... soep??
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

22 dec 2020, 10:55

Dus , vermits de enige Vlaamse partij die mag meedoen door de Vlamingen zelf buitengesmeten word stel ik voor om in het vervolg geen verkiezingen meer te houden en gewoon de Franstaligen en hun sympathisanten er hun goesting te laten mee doen en de Vlamingen naar de voetbal en de koers laten kijken en te laten zageen op de regering..
Moesten er dan "toch' verkiezingen zijn dan raad ik de Vlamingen die tegen N-VA zijn aan om allemaal tot de laatste man op het VB te stemmen. Daarmee blijft mijn vorige voorstel weeral overeind...
De zon is gratis voor iedereen