TERRASSEN OPEN MET PASEN

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

14 mar 2021, 18:25

Geen enkele burgemeester ziet het zitten , dat met de Paasvakantie de horeca geen terrassen kan aanbieden.
Naar het buitenland gaat moeilijk? Dus alleman naar de kust, de Limburg of de Ardennen.
Ander alternatief naar de speeltuinen in het park.
Een Janboel en corona onveilig. Gebrek aan sanitair
Dan beter op een terrasje, regels in acht genomen.
De Croo en Di Rupo zijn tegen; liever chaos en ambras met de ordehandhaving

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

14 mar 2021, 20:37

Ik hoor het je graag vragen, de terrassen open in 't Paasverlof. MAAR de horeca is bang dat ze te weinig gaan verdienen aan die paar tafeltjes EN dan moeten ze ook nog hun sanitair zomaar gratis ter beschikking stellen?
-------------------_________________----------------Afbeelding
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet

werewoef
Lid geworden op: 05 apr 2005, 17:53

14 mar 2021, 21:12

Zomaar gratis ...? Het is een ongeschreven wet dat iedereen een cafe mag binnenstappen om zonder consumptie het sanitair te gebruiken ; maarre, men moet het eerst beleefd vragen en de cafébaas mag achteraf een fooi vragen voor zijn gebruikt water en wcpapier .

werewoef
AMEN en AUM

Fred1950
Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18

14 mar 2021, 21:58

werewoef schreef:
14 mar 2021, 21:12
Zomaar gratis ...? Het is een ongeschreven wet dat iedereen een cafe mag binnenstappen om zonder consumptie het sanitair te gebruiken ; maarre, men moet het eerst beleefd vragen en de cafébaas mag achteraf een fooi vragen voor zijn gebruikt water en wcpapier .

werewoef
In mijn kinderjaren kocht mijn moeder steeds een stuk chocolade Jacques om hare fiets op het achterkoerke te mogen plaatsen vooraleer ze op de tram stapte ( het café lag net vóór de tramhalte - eindstation ). :D

Tram8Sterre.jpg
Tram8Sterre.jpg (121.17 KiB) 1399 keer bekeken

berretz
Lid geworden op: 08 jan 2014, 08:34
Locatie: 2070

15 mar 2021, 07:23

Enkel het terras open is onrealistisch voor een zaak. Dit ruikt meer naar een populariteitsstunt.

miel
Lid geworden op: 15 apr 2005, 20:46
Locatie: vlaanderen

15 mar 2021, 08:26

De Wever heeft ze allemaal in snelheid genomen. En nu maar hopen op warm weer met Pasen en iedereen naar buiten !
we doen wat we kunnen, niet wat we willen.

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

15 mar 2021, 10:55

Berretz Enkel het terras open is onrealistisch voor een zaak. Dit ruikt meer naar een populariteitsstunt.


Als ze mogen uitbreiden is dat geen probleem maar daar hang wel prijskaartje aan vast
Horeca uitbaters . Openbaar terras kost geld voor horeca .
De Wever is wel niet dom die denkt laat horeca maar werken .
Dan moet mijn stadspersoneel wat minder opkuis doen .

Zijn niet dom bij NV-a die denken kassa kassa zoveel minder moeten uitkeren
Maar ???? de gevolgen als ze alles weer loslaten en avondklok .
Kunnen ze weeral van bij begin starten horeca achter elk strategie zit
addertje onder gras die denken niet aan de horeca en de bevolking
als de kas maar gespijsd word van de overheid .( Dat is enige wat telt )
Je hoort hem niet praten over vaccin .
Zolang dat ze niet op orde krijgen ( Vaccin ) blijft de pandemie zijn werk doen ,wat na de vaccin zal dan volledig van de baan zijn ?

figaretto
Lid geworden op: 13 aug 2005, 14:10
Locatie: waar de meeuwen schreeuwen boven 't golfgedruis...

15 mar 2021, 11:17

In mijn kinderjaren kocht mijn moeder steeds een stuk chocolade Jacques om hare fiets op het achterkoerke te mogen plaatsen vooraleer ze op de tram stapte ( het café lag net vóór de tramhalte - eindstation ). :D

Heerlijke nostalgie. Iedereen tevreden ! Mama kan haar fiets kwijt, de waard heeft een gemakkelijke klant en Fredje krijgt een reep chocolade. (Mooie foto ook daaronder)

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

15 mar 2021, 12:12

gast43 schreef:
15 mar 2021, 10:55
Berretz Enkel het terras open is onrealistisch voor een zaak. Dit ruikt meer naar een populariteitsstunt.


Als ze mogen uitbreiden is dat geen probleem maar daar hang wel prijskaartje aan vast
Horeca uitbaters . Openbaar terras kost geld voor horeca .
De Wever is wel niet dom die denkt laat horeca maar werken .
Dan moet mijn stadspersoneel wat minder opkuis doen .

Zijn niet dom bij NV-a die denken kassa kassa zoveel minder moeten uitkeren
Maar ???? de gevolgen als ze alles weer loslaten en avondklok .
Kunnen ze weeral van bij begin starten horeca achter elk strategie zit
addertje onder gras die denken niet aan de horeca en de bevolking
als de kas maar gespijsd word van de overheid .( Dat is enige wat telt )
Je hoort hem niet praten over vaccin .
Zolang dat ze niet op orde krijgen ( Vaccin ) blijft de pandemie zijn werk doen ,wat na de vaccin zal dan volledig van de baan zijn ?
Je hoort hem niet praten over vaccin? Wat moet hij daar over zeggen? Is niet zijn bevoegdheid. Hij moet niet zorgen dat dat vaccin er is, dat moet de overheid doen.
En het is heel klaar dat alles wat BDW door jou onder de mat wordt geveegd, je denkt zelfs niet na. Arme ziel dat je bent!
Jij vindt het dus ook veiliger dat iedereen in een park op elkaars schoot zit, daar alle vuiligheid achterlaat? De supermarkten zullen wel rijk worden want waar denk je dat ze hun zuip en de rest halen? Alles wordt door de neus van café's en bars én resto's gedraaid, maar dat vindt jij niet erg natuurlijk? Maar nee, zolang het maar niet de manie van BDW is.

De kannibaal
Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25

15 mar 2021, 14:21

Prima Vera schreef:
15 mar 2021, 12:12
gast43 schreef:
15 mar 2021, 10:55
Berretz Enkel het terras open is onrealistisch voor een zaak. Dit ruikt meer naar een populariteitsstunt.


Als ze mogen uitbreiden is dat geen probleem maar daar hang wel prijskaartje aan vast
Horeca uitbaters . Openbaar terras kost geld voor horeca .
De Wever is wel niet dom die denkt laat horeca maar werken .
Dan moet mijn stadspersoneel wat minder opkuis doen .

Zijn niet dom bij NV-a die denken kassa kassa zoveel minder moeten uitkeren
Maar ???? de gevolgen als ze alles weer loslaten en avondklok .
Kunnen ze weeral van bij begin starten horeca achter elk strategie zit
addertje onder gras die denken niet aan de horeca en de bevolking
als de kas maar gespijsd word van de overheid .( Dat is enige wat telt )
Je hoort hem niet praten over vaccin .
Zolang dat ze niet op orde krijgen ( Vaccin ) blijft de pandemie zijn werk doen ,wat na de vaccin zal dan volledig van de baan zijn ?
Je hoort hem niet praten over vaccin? Wat moet hij daar over zeggen? Is niet zijn bevoegdheid. Hij moet niet zorgen dat dat vaccin er is, dat moet de overheid doen.
En het is heel klaar dat alles wat BDW door jou onder de mat wordt geveegd, je denkt zelfs niet na. Arme ziel dat je bent!
Jij vindt het dus ook veiliger dat iedereen in een park op elkaars schoot zit, daar alle vuiligheid achterlaat? De supermarkten zullen wel rijk worden want waar denk je dat ze hun zuip en de rest halen? Alles wordt door de neus van café's en bars én resto's gedraaid, maar dat vindt jij niet erg natuurlijk? Maar nee, zolang het maar niet de manie van BDW is.
Heilige Vera bid voor ons. Het zal waarschijnlijk meer helpen dan hetgeen die 2 NVA Paljassen ons door de strot proberen te jagen. Goedkoop stemmen rondselen, en dan is het voornaamste gezegd. Alle terrasjes open met opheffing van hun Corona premie. Ik ben eens nieuwsgierig hoeveel horeca uitbaters er gaan volgen.
Door Uw vrome gebeden gaat het misschien met Pasen een paar weken stront regenen, en gebeurt er geen verder onheil.
Het zijn ten andere allemaal vijgen na Pasen. Als BDW werkelijk zo een belangrijke rol heeft gespeeld in de ontmaskering van de wereldwijde drug trafiek, zoals hij het probeert te verkopen, dan haalt hij zelfs Pasen niet. Gij weet uit de Italiaanse geschiedenis, hoe politici en justitie worden aangepakt door de drugsmaffia.

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

15 mar 2021, 14:35

Had ik het tegen jou Kannibaal? Dacht het niet! Hou je vrome praatjes die kant noch wal raken maar voor je eigen! Al erg genoeg dat je tegen je eigen moet zagen en wauwelen.

De kannibaal
Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25

15 mar 2021, 14:42

Prima Vera schreef:
15 mar 2021, 14:35
Had ik het tegen jou Kannibaal? Dacht het niet! Hou je vrome praatjes die kant noch wal raken maar voor je eigen! Al erg genoeg dat je tegen je eigen moet zagen en wauwelen.
AMEN. :D Waar heb ik dat nog gehoord?

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

15 mar 2021, 15:08

Als je het nog hebt gehoord zal het ook wel waar zijn.

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

15 mar 2021, 15:11

Prima Vera Je hoort hem niet praten over vaccin? Wat moet hij daar over zeggen? Is niet zijn bevoegdheid. Hij moet niet zorgen dat dat vaccin er is, dat moet de overheid doen.
En het is heel klaar dat alles wat BDW door jou onder de mat wordt geveegd, je denkt zelfs niet na. Arme ziel dat je bent!
Jij vindt het dus ook veiliger dat iedereen in een park op elkaars schoot zit, daar alle vuiligheid achterlaat? De supermarkten zullen wel rijk worden want waar denk je dat ze hun zuip en de rest halen? Alles wordt door de neus van café's en bars én resto's gedraaid, maar dat vindt jij niet erg natuurlijk? Maar nee, zolang het maar niet de manie van BDW is.

Heb geen probleem met u mening , we zullen zien tegen eind april begin mei .
Wie heeft er hard geroepen dat hij beu was met de parken ik of Bart de Wever .
Dat ze alles achterlaten .Ik heb dat niet gezegd helaas waren zijn eigen woorden
Maar ik weet één ding alles terug open en erna weer alles sluiten
Wat de gevolgen zijn voor zelfstandigen , dat is ver van hun bedshow
bij mensen omdat ze geen besef hebben hoe het werkt .
En ook niet zeveren wie zegde jaar terug was maar simpele griep :roll: :roll:
Mathias de Clerck Burgemeester uit Gent die was er bang voor in zevende
dag en dan zat hij ook te knikken Bart de Wever .
Als jij iets hoort over NV-A is paniek in straatje wie roert zich het meeste !!
Is hij nu ere burgermeester omdat hij drugs hebben aangepakt .
Dat hij hem maar goed beschermd meer heb ik er niet aan toe te voegen .

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

15 mar 2021, 15:56

Ik dacht dat er aan de kust weinig NVA burgemeesters zijn . En allen vragen om te openen om chaos te vermijden.