Hoe Trumps campagneteam zijn ‘fans’ duizenden euro’s lichter maakte zonder hun medeweten

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

04 apr 2021, 11:12

https://www.hln.be/buitenland/hoe-trump ... ~a8608d37/

Hoe Trumps campagneteam zijn ‘fans’ duizenden euro’s lichter maakte zonder hun medeweten

Het was tot nu toe een raadsel op welke manier Donald Trump zijn campagneteam zoveel meer geld vergaard had dan het campagneteam van zijn tegenstander en de huidige Amerikaanse president Joe Biden. Nu blijkt dat het geld van Trumps campagne (grotendeels) afkomstig was van meerdere onbedoelde online donaties van geldschieters die slechts eenmaal wilden doneren. Dat blijkt uit een onderzoek van The New York Times.

"Bandieten", foetert een 78-jarige man uit Californië in de krant The New York Times. Hij maakte in september 990 dollar over. Datzelfde bedrag verdween daarna nog eens zeven keer van zijn rekening "Ik ben met pensioen. Ik kan het me verdorie niet permitteren om zo'n bedrag te betalen.”

Zo zie je maar hoe President met zijn fans omgaat ( Voorbeeld functie noemen ze dat ) :evil: :evil:
Mensen nog bestelen ? en dat laten de banken toe 8O :evil: :evil:
Hoe ze dat klaren is voor mij raadsel dat ze dat zo maar maandelijks van de rekening halen
Bestendige opdracht moeten toch beide partijen tekenen .
Sluwe vos die Trump . Die man was niet te schatten op alle vlakken .

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

04 apr 2021, 12:32

gast43 schreef:
"Bandieten", foetert een 78-jarige man uit Californië in de krant The New York Times. Hij maakte in september 990 dollar over. Datzelfde bedrag verdween daarna nog eens zeven keer van zijn rekening "Ik ben met pensioen. Ik kan het me verdorie niet permitteren om zo'n bedrag te betalen.”

Zo zie je maar hoe President met zijn fans omgaat ( Voorbeeld functie noemen ze dat ) :evil: :evil:
Mensen nog bestelen ? en dat laten de banken toe 8O :evil: :evil:
Hoe ze dat klaren is voor mij raadsel dat ze dat zo maar maandelijks van de rekening halen
Bestendige opdracht moeten toch beide partijen tekenen .
Sluwe vos die Trump . Die man was niet te schatten op alle vlakken .
Domme kloot die 78-jarige. Goed in de pap zitten want als dat 7x gelukt is heeft hij het blijkbaar niet nodig geacht om eens af en toe naar zijn rekening te kijken. En dan maar melken over zijn pensioen. :roll:
Slimme gasten die Amerikanen. :P :P

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

04 apr 2021, 17:18

Campagneteam Somers maakt nietsvermoedende Open VLD-kiezers wijs dat El Kouakibi ............. (zelf in te vullen) :P :P