Van Ranst- Conings

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

paullamb
Lid geworden op: 07 jun 2005, 00:03
Locatie: Lommel

23 mei 2021, 22:13

Vindt iemand van jullie verantwoord dat Van Ranst een slachtoffer moet worden in deze Corona strijd?
Natuurlijk zijn we het beu!
Maar heeft iiemand die COVID had of nog heeft al in intensieve zien liggen? Persoonlijk vind ik het erger dan chemotherapie..
Laat me eerst stellen dat de machtsontploooing wel overdreven, maar de sympathie voor Conings vind er over!!
Laat uw mening eens horen!
Shoot to kill , dat is praat voor de vaak.Maar dat hij moet opgepakt worden vind ik vrij normaal.
Gezien zijn opleiding ,ervaring en netwerk kan dat nog weken duren.
Helaas kan ik er met mijn verstand niet bij dat deze man zoveel sympathie krijgt!!
Is Van Ranst, van de Broucke , slechte raadgevers? Zij adviseren en een Minister beslist dan!
Eerst volk in tuin met cateraar, dan weer niet!
Waarom worden de pijlen niet op hun gericht ( omdat het NVa is en Bart beveelt)
Franken slaat ook om zich heer tov Justitie, maar ga zijn woorden eens na! Nonsens!! Zij proberen hun vel te redden!!
En onze volgende regering zal NVA en Vl Belang zijn. Veel succes en moed toegewenst
Vooral voor Bart die de Sinksenfoor nog moet regelen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

23 mei 2021, 23:08

Heb jij al een prik gekregen? De bijwerkingen zijn soms o.a. verwarde zinnen. Niks kwaadaardigs, hoor.
Laat het even weten en spreek er met de dokter over.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

24 mei 2021, 03:17

Ieder moet zijn plaats kennen.
En dat doet van Ranst niet.
En aan politiek hoeft hij helemaal niet te doen.

wardje
Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Locatie: oostrozebeke

24 mei 2021, 05:38

Tja, elk zijn mening, wat mij wel opvalt is dat sinds de versoepelingen van 9 Juni zijn aangekondigd en dat in Augustus de festivals , enz weer mogen het aantal mensen op intensive care 2 dagen na die aankondiging spectaculair dalen ( gelukkig maar), of zou het virus het op een akkoordje hebben gegooid met de politici?
:wink:

dafke
Lid geworden op: 23 feb 2005, 12:43
Locatie: maaskant

24 mei 2021, 07:25

wardje schreef:
24 mei 2021, 05:38
Tja, elk zijn mening, wat mij wel opvalt is dat sinds de versoepelingen van 9 Juni zijn aangekondigd en dat in Augustus de festivals , enz weer mogen het aantal mensen op intensive care 2 dagen na die aankondiging spectaculair dalen ( gelukkig maar), of zou het virus het op een akkoordje hebben gegooid met de politici?
:wink:
Al ooit gehoord van vaccins?

wardje
Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Locatie: oostrozebeke

24 mei 2021, 07:46

Denk niet dat het van de vaccins alleen komt , maar zoals gezegd elk zijn mening.

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

24 mei 2021, 09:16

wardje schreef:
24 mei 2021, 05:38
Tja, elk zijn mening, wat mij wel opvalt is dat sinds de versoepelingen van 9 Juni zijn aangekondigd en dat in Augustus de festivals , enz weer mogen het aantal mensen op intensive care 2 dagen na die aankondiging spectaculair dalen ( gelukkig maar), of zou het virus het op een akkoordje hebben gegooid met de politici?
:wink:
Blij dat ge dat aanhaalt Wardje: al in februari kondigt de zoon van een viroloog (P. Van Damme) in de media aan dat hij een "Groot Bevrijdingsfeest" voor 5000 personen gaat geven eind juli.
Raar: wat weet die dat wij niet (mogen) weten?
Zoiets ga je toch niet verkondigen als je geen "zekerheid" hebt of het evenement wel kan plaatshebben.
Je gaat dat dus ook niet verkondigen zonder dat je al zaken hebt vastgelegd :
Plaats
Vergunningen
enzovoort
Daar moet dan al geld zijn in gestoken en dat doe je ook niet als je geen zekerheid hebt!

wardje
Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Locatie: oostrozebeke

24 mei 2021, 09:28

Op één week tijd worden beloften gemaakt tot september , we weten het fijne niet , als je het feest ziet wat doorging op Breydel al die supporters uitgelaten een geen rekening houden met corona regels en Jan Modaal wordt op de hielen gezeten bij het minste , Niet ALLE Belgen zijn gelijk voor de WET en Corona.

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

24 mei 2021, 10:13

Is het hier nu een aanval op Conings én een verdoken aanval op NVA of is het weer de zoveelste stunt van een fan van Van Ranst om deze laatste terug iets van glorie toe te meten?
Hoe komt het dat de andere virologen/experten dit niet voorhebben? Uiteraard omdat die hun plaats kennen, die vallen anderen niet aan vanwege hun politieke geaardheid. Neen die verkondigen hun mening hoe zij het bekijken ivm covid. En nee iedereen vind dat niet prettig maar die mensen worden niet uitgescheten net omdat zij neutraal blijven.

Van Ranst is een narcist van het zuiverste soort. Zelfs vanuit zijn onderduikadres kan hij zijn smoel nog niet uit de media houden én moet hij zijn politieke mening laten overheersen.
Wel ik zou zeggen als jij van Van Ranst houdt, verhuis dan naar Rusland waar het communisme nog altijd hoogtij viert. Neem Van Ranst dan ineens mee.

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

24 mei 2021, 10:52

Hoe komt het dat de andere virologen/experten dit niet voorhebben?
U zei?


Afbeelding

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

24 mei 2021, 11:04

Werden die dan allemaal in een veilige, geheime omgeving geplaatst?
Indien niet, waarom niet? Wat is het verschil tussen VR en al die anderen?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

24 mei 2021, 11:07

frits1955 schreef:
24 mei 2021, 10:52
Hoe komt het dat de andere virologen/experten dit niet voorhebben?
U zei?


Er kwamen er idd maar heb jij op FB ook maar iets dergelijks gezien? Ik niet hoor, de commentaren over de andere experten/virologen zijn daar van een heel ander soort!
Dat er mafkezen rondlopen, dat is een feit.
Maar er is ook géén enkele viroloog/expert buiten VR die daar zo'n heisa over maakt of zo in de media staat te bleiten! En dat is nu echt het verschil met VR en de andere collega's. Die collega's maken er geen politieke zaak van.

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

24 mei 2021, 11:18

Beste Vera : social media lopen over van scheldpartijen en dreigementen jegens virologen en politici. Ik zou hier bladzijden vol kunnen posten.Dat jij dat niet ziet heeft alles te maken met welke accounts jij bekijkt en met wat jij leest. Social media bestaan voor veel mensen uit echokamertjes waarin ze enkel hun eigen meningen versterkt zien - op den duur denken ze dat er niets anders meer bestaat.

petrol
Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06

24 mei 2021, 11:23

Voor diegenen die het nog niet moesten weten,Bart De Wever krijgt de sinksenfoor maar niet geregeld.

De Sinksenfoor is een jaarlijks terugkerende kermis of foor in de Belgische stad Antwerpen. Sinds 2015 wordt de foor gehouden op terrein Spoor Oost. Met ruim 150 attracties behoort de Sinksenfoor, samen met de kermissen van Brussel, Hasselt en Luik, tot de grote Belgische kermissen.

https://www.facebook.com/Gazetvanantwer ... 334177891/

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

24 mei 2021, 11:26

Voor diegenen die het nog niet moesten weten,Bart De Wever krijgt de sinksenfoor maar niet geregeld.
En dat is ook de schuld van het duo Van Ranst - Conings?