Trump of Poetin? Poetin! Poetin!

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

07 mar 2022, 19:20

Trump of Poetin?
De privé-eigenaars van het sociale medium Twitter beslisten een goed jaar geleden dat Trump de mond moest worden gesnoerd. Je weet nog wel: leugens vertellen, fake news verspreiden enz.

Vandaag laten de Twittereigenaars Poetin zijn twitteraccount ongemoeid.

Dat moet nogal een duivel zijn, die Trump, om toch een rekel zoals Poetin ongemoeid te laten 8O Nochtans is de dictator nog niet van zijn eerste leugen gestorven en heeft hij de hand in een hele rist vergiftigingen, moordaanslagen en wellicht zelfs oorlogsmisdaden.

Maar ik juich de vrijheid van meningsuiting voor Poetin toe; dat moet dan wel voor alle meningen gelden.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

07 mar 2022, 20:24

Trump - de sjoemelaar die president werd met dank aan Russische internettrollen. Trump - de man die tal van leningen kreeg van Russische oligarchen. Trump- de man die tientallen peperdure appartementen in New York verkocht aan die oligarchen zodat ze hun geld van bedenkelijke herkomst konden witwassen. Voor wat hoort wat natuurlijk.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

07 mar 2022, 22:16

De vraag blijft: waarom werd Trumps account bevroren en dat van Poetin niet? Liever Barabas dan Trump ?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

figaretto
Lid geworden op: 13 aug 2005, 14:10
Locatie: waar de meeuwen schreeuwen boven 't golfgedruis...

08 mar 2022, 14:56

De vraag blijft: waarom werd Trumps account bevroren en dat van Poetin niet? Liever Barabas dan Trump

De reden is eenvoudig : de woorden van Trump komen van rechts en zijn dus levensgevaarlijk. De woorden (en daden) van Poetin komen van links en zijn bijgevolg goedaardig. De brave man is nu met alle geweld Oekraïne aan 't bevrijden van de Nazi's.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

08 mar 2022, 15:22

Veel links is er niet meer aan, aan die Poetin. Maar hij is in elk geval niet 'democratisch rechts' zoals Trump. Eerder 'ondemocratisch of zelfs antidemocratisch autoritair' en dus minder gevaarlijk voor de wereld, volgens Twitter.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

petrol
Lid geworden op: 29 jan 2018, 08:06

27 mar 2022, 11:00

Trump speelt nu rustig een partijtje golf in Mar-a-Lago.

https://www.maralagoclub.com/