Nederland en WILDERS...

Hier is plaats voor discussie over politieke onderwerpen.
Bepaalde dwalingen verdwijnen pas als men ophoudt ze te weerleggen (Otto Weiss 1847)

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

06 dec 2023, 16:31

RyanR schreef:
06 dec 2023, 16:20
Fazal schreef:
05 dec 2023, 14:33
Van vrede gesproken ...!? 8O
Vrede is ver weg, Fascistische partij zoals de PVV in Nederland. VB in België.
En laat je niks wijsmaken, Wilders en De Winter zijn moderne fascisten.

Zoals in de oude vergelijking, het ziet er uit als een eend, ruikt als een eend, kwaakt als een eend... Dut wat is het... Een eend.
En zou je ons hier kunnen verklaren wat je wil bedoelen met "Vrede is ver weg" .... wat zou er kunnen "verkeerd" lopen volgens U?

RyanR
Lid geworden op: 05 mei 2022, 20:10
Locatie: Brabant

06 dec 2023, 18:37

Paul Siemons schreef:
06 dec 2023, 16:31
RyanR schreef:
06 dec 2023, 16:20
Fazal schreef:
05 dec 2023, 14:33
Van vrede gesproken ...!? 8O
Vrede is ver weg, Fascistische partij zoals de PVV in Nederland. VB in België.
En laat je niks wijsmaken, Wilders en De Winter zijn moderne fascisten.

Zoals in de oude vergelijking, het ziet er uit als een eend, ruikt als een eend, kwaakt als een eend... Dut wat is het... Een eend.
En zou je ons hier kunnen verklaren wat je wil bedoelen met "Vrede is ver weg" .... wat zou er kunnen "verkeerd" lopen volgens U?
Ik ga daar niet op vooruit lopen.
Ik wil mensen niet op verkeerde ideeën brengen.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

09 dec 2023, 14:02

De Universiteit van Amsterdam heeft een studie klaar waarin de kost van 24 jaar immigratie becijferd werd.
Die kost loopt op tot 400 miljard (17 miljard per jaar , ofwel 1000 euro per Nederlander, van zuigeling tot ouderling).
“Borderless Welfare State: The Consequences of Immigration on Public Finances,”


Dat komt overeen met al het voordeel dat Nederland uit zijn gaswinning heeft kunnen halen sinds de jaren '60.

De auteurs stellen dat de kost ondraaglijk wordt en dat een keuze moet gemaakt worden voor wie er sociale zekerheid zal zijn en hoeveel.

Dat wordt vast iets dat Wilders op tafel zal leggen bij de besprekingen.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Hobo
Lid geworden op: 05 mar 2019, 06:40

09 dec 2023, 15:51

Hopelijk zorgt dat gedruppel in Nederland
bij de Belgische verkiezingen in 2024
niet voor regen !?

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

09 dec 2023, 16:17

De Wever heeft het al aangeklaagd dat het een bepaalde groep alochtonen zijn die de boel op stelten zetten en zich niks aantreken van wet en orde.
Een volkje dat ze in eigen land ook liever zien vertrekken..

Fazal
Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00

09 dec 2023, 16:22

Paul Siemons schreef:
06 dec 2023, 16:31

En zou je ons hier kunnen verklaren wat je wil bedoelen met "Vrede is ver weg" .... wat zou er kunnen "verkeerd" lopen volgens U?

Dat wilde ik bedoelen beste Paul:
RyanR schreef:
04 dec 2023, 21:26
Fred1950 schreef:
02 dec 2023, 18:59
RyanR schreef:
02 dec 2023, 18:19
....

En ook zonder Oost-en West-Vlamingen , die lusten geen Hollanders ( noch Brabanders ) ....
Wij dus ook geen Vlamingen, maar daar heb ik het niet over gehad.
En het zijn niet alleen Vlamingen en Nederlanders die elkaar niet kunnen uitstaan.
Op sommige plaatsen kunnen zelfs koppel, buren, en familie, elkaar niet uitstaan. Mensjes kunnen gewoon elkaar niet uitstaan, al beseffen sommigen dat niet.
Er kan dus van alles gebeuren, en er gebeurt ook van alles.
Kijk maar in de kranten, en naar het nieuws. :cry:
Ik ben er zeker van dat jij dat ook doet. :wink:
Laatst gewijzigd door Fazal op 09 dec 2023, 16:34, 1 keer totaal gewijzigd.

Fred1950
Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18

09 dec 2023, 16:26

Fazal schreef:
09 dec 2023, 16:22
...
Ge moet steeds eens nachecken in "voorbeeld" hoe je de "quotes" bewerkt. Wat je het laatst aanhaalt klopt langs geen kanten wat de auteur(s) betreft.

Fazal
Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00

09 dec 2023, 16:35

Ai, sorry Fred. :oops:
Ik heb het citaat wat korter proberen te maken, maar dat is blijkbaar niet zo goed gelukt.

Ik reageerde op het volgende, eigenlijk eender wie dat schreef, want het is ook gewoon zo.

Oost-en West-Vlamingen , die lusten geen Hollanders ( noch Brabanders ) ....
Wij dus ook geen Vlamingen, maar daar heb ik het niet over gehad.


Maar goed, ik zat behoorlijk fout.

Hobo
Lid geworden op: 05 mar 2019, 06:40

10 dec 2023, 10:57

Er kan berekend worden, wat heel de migratie kost aan een gemeenschap.
Maar er is vaak in het land, dat die mensen hebben achtergelaten ook een opdeling.
Niet zelden tussen rijk & arm.

Ooit woonde ik een lange tijd in Antwerpen en Borgerhout werd niet zelden smalend "Borgerokko" genoemd.
Enerzijds had de groep vroegste migranten zich relatief goed gesetteld.
Maar nadien waren er vooral jongeren, die zich nergens bleken thuis te voelen!?
En zelfs 20 jaar geleden bepaalden drugs al mee het straatbeeld.

Er werden ook "straathoekwerkers" aangesteld, maar dat bracht weinig soelaas.

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

10 dec 2023, 17:59

En zou je ons hier kunnen verklaren wat je wil bedoelen met "Vrede is ver weg" .... wat zou er kunnen "verkeerd" lopen volgens U?
Wat er verkeerd kan lopen, is dat er steeds meer Allah gelovigen een zitje krijgen(bemachtigen) in de politiek, die zijn allemaal volgens de wetten van hun geloof opgevoed, en daar leven ze naar, en eens we een moslim premier en de meerderheid van moslim parlementariërs hebben,nemen ze ons over ,en dan gaan we rare tijden te gemoed,en dan zal de vrede ver weg zijn .
Of het wordt een nieuw "Boerenkrijg"
Ooit woonde ik een lange tijd in Antwerpen en Borgerhout werd niet zelden smalend "Borgerokko" genoemd.
Enerzijds had de groep vroegste migranten zich relatief goed gesetteld.
Maar nadien waren er vooral jongeren, die zich nergens bleken thuis te voelen!?
En zelfs 20 jaar geleden bepaalden drugs al mee het straatbeeld.
Het is niet de eerste generatie van moslims die de kachel aansteken, maar de "jongeren"
En niet alleen Brussel heeft er last van , maar alle grootsteden van België.
https://www.reddit.com/r/Belgium2/comme ... ?rdt=48941
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

RyanR
Lid geworden op: 05 mei 2022, 20:10
Locatie: Brabant

10 dec 2023, 18:26

Hobo schreef:
10 dec 2023, 10:57
Er kan berekend worden, wat heel de migratie kost aan een gemeenschap.
Tja, ik merk wel dat hier alle migranten op één hoop gegooid worden.

Ga die eens in groepen verdelen, en er blijft niks van het migratiegeleuter over.

1) Volgens Europees recht hebben vluchtelingen uit oorlogsgebieden het recht om opgenomen te worden in de EU. Deze groep is relatief klein.

2) Kenniswerkers van buiten de EU. Deze zijn nodig voor de Nederlandse industrie. Een groot aantal en er zijn diverse achterstanden in zowel woningbouw, onderwijs als gezondheidszorg.

3) Werknemers van binnen de EU, die in Nederland werken. Ook Belgen.

4) De verarmde groep van voormalige werknemers die in de jaren 50 en 60 door grote bedrijven naar Nederland gehaald zijn. Hun kroost is onaangepast en geradicaliseerd. Dit zijn de zogenaamde Veiligelanders..

Welnu, als je de cijfers nauwkeurig bestudeerd, blijkt dat er geen migratie probleem is, maar dat de regeringen van de afgelopen 20 jaar zo goed als alles in het honderd hebben laten lopen.
En dat zijn rechtse regeringen geweest.

Hoe kan dit?
Het volk wordt dagelijks voorzien van leugens en propaganda. Omroepen zoals WNL PowNed en Ongehoord Nederland. De pers is opgekocht door bedrijven die het om de sensatie gaat.
Diverse talkshows waarin het geleuter tegen de plinten aan klotst.

Het komt er op neer dat journalisten al lang niet meer hun werk baar behoren doen.
Daarom drijft het volk af naar een soort anarchisme van het gepeupel.
De grootste bek regeert. Het gelijk van de vismarkt.
Het is triest met Nederland gesteld

Bron:

https://youtu.be/d9u-CLXIH8k?si=1OKG8OQ-DS0_v3H8

Fred1950
Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18

10 dec 2023, 22:33

Met Nederland triest gesteld ? En zoals naar goede gewoonte kopieert de Vlaming al wat uit Nederland komt , tenminste hun politieke en zelfs hun praktische ideeën ( zoals hun waterstof psychose ). Den Ollander mag fier zijn om zo veel invloed op de Vloamsche boerkes te kunnen uitoefenen. Dus samengevat : als het in Nederland regent , dan druppelt het in Vlaanderen .

RyanR
Lid geworden op: 05 mei 2022, 20:10
Locatie: Brabant

10 dec 2023, 23:18

Fred1950 schreef:
10 dec 2023, 22:33
Met Nederland triest gesteld ? En zoals naar goede gewoonte kopieert de Vlaming al wat uit Nederland komt , tenminste hun politieke en zelfs hun praktische ideeën ( zoals hun waterstof psychose ). Den Ollander mag fier zijn om zo veel invloed op de Vloamsche boerkes te kunnen uitoefenen. Dus samengevat : als het in Nederland regent , dan druppelt het in Vlaanderen .
Waarom heeft de Vlaming het idee dat het gras in Nederland groener is?
Zo is Wilders een product van Limburgse toestanden, typisch is het minderwaardigheidscomplex.
Die lui kunnen gevaarlijk zijn/worden.

Hobo
Lid geworden op: 05 mar 2019, 06:40

11 dec 2023, 08:40

LIMBURG
Hoe typisch velen in Vlaanderen de Limburgers ervaren...
Toch blijkt er een verschil te bestaan tussen Nederlands en Belgisch Limburg....

Fred1950
Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18

11 dec 2023, 09:40

RyanR schreef:
10 dec 2023, 23:18
....

Waarom heeft de Vlaming het idee dat het gras in Nederland groener is?
...

Omdat hij dommer is ....