Opname gas en stroom

Vragen/antwoorden betreffende wonen en zorg.

marcelvm
Lid geworden op: 29 jan 2007, 20:10

04 apr 2020, 09:21

Het is al drie weken geleden dat ik mijn meterstanden heb door gegeven
Maar heb nog geen factuur ontvangen,is abnormaal die zat soms sanderdaags al in de bus
Ik krijg de indruk dat er op iets gewacht word duurdere energie die men dan gaat aanrekenen in plaats van de prijs drie weken terug
Ik verschiet van niets meer

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

04 apr 2020, 10:39

marcelvm schreef:
Het is al drie weken geleden dat ik mijn meterstanden heb door gegeven
Maar heb nog geen factuur ontvangen,is abnormaal die zat soms sanderdaags al in de bus
Ik krijg de indruk dat er op iets gewacht word duurdere energie die men dan gaat aanrekenen in plaats van de prijs drie weken terug
Ik verschiet van niets meer
11/02/2020: bevestiging van de ontvangen meterstanden bij fluvius.
19/03/2020: factuur/eindafrekening van energieleverancier.
02/04/2020: teveel betaald bedrag op de rekening ontvangen.

doggy
Lid geworden op: 08 aug 2006, 16:02

04 apr 2020, 11:08

Bij ons ook die periode Fluvius zelf komen opnemen.
Alles vlug in orde gekomen zoals bij u.
Te veel betaald, HEEL SNEL teruggestort. Dus nu alle maanden via domiciliëring minder betalen.
Is al ieder jaar snel en correct afgehandeld, zelfs toen we zelf het verbruik via de computer hebben doorgegeven. EN DE PRIJS IS NIET OMHOOG GEGAAN.

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

04 apr 2020, 15:57

Je betaald de prijs van de afgelopen periode niet die van wat nog komen moet. Denk ook dat de meeste mensen een contract hebben hé
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet

Seppe123
Lid geworden op: 05 jan 2015, 10:53

09 apr 2020, 08:54

Flivius stuurt geen mensen meer rond voor meteropname. Ik heb een brief gekregen om mijn meterstand zelf door te geven. Het heeft wel wat langer geduurd eer ik de rekening kreeg. De maatschappijen hebben misschien minder volk aan het werk om alles te verwerken. Maar de afrekening klopte helemaal, voor de juiste periode.

doggy
Lid geworden op: 08 aug 2006, 16:02

09 apr 2020, 10:31

Goed afgewerkt. O.K.
Ze hebben niet minder volk dan vorige jaren.
Ons dochter woont 2 km hier vandaan.
Dit jaar Farys bij haar thuis de watermeter komen opnemen.
Hier zelf doorgeven en dat kan via de post of de computer.
Dit jaar bij de dochter thuis gas- en elektriciteit zelf opnemen en doorsturen kan via post of computer.
En hier Fluvius komen opnemen.
Dus het is niet overal hetzelfde.
En het kan ook nog voor allebei via de post doorgestuurd worden.
Fluvius en Farys (TMVW) komen maar eens om de 5 jaar (of zelfs langer) zelf opnemen en dit was altijd zo.

marcelvm
Lid geworden op: 29 jan 2007, 20:10

09 apr 2020, 23:05

Nog steeds geen factuur ontvangen duurt toch lang

benq
Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Locatie: Antwerpen

10 apr 2020, 08:22

marcelvm schreef:
09 apr 2020, 23:05
Nog steeds geen factuur ontvangen duurt toch lang
Waar jij van wakker ligt,
Het zal wel komen zenne geen bang hebben ze zullen U niet vergeten. :wink:
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen :lol:

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

10 apr 2020, 08:56

marcelvm schreef:
Nog steeds geen factuur ontvangen duurt toch lang
bel eens naar je energieleverancier dan weet je toch iets meer.

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

10 apr 2020, 18:54

Waarschijnlijk naar de Vlaamse regering gezonden, die gingen toch die kosten op hun nemen :P :P :P :P :P
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet