Adres gezocht voor gezonde dagschotels

Vragen/antwoorden betreffende wonen en zorg.

Emanuel1964
Lid geworden op: 14 apr 2023, 12:54

14 apr 2023, 12:57

Kan er mij iemand een adres bezorgen van een restaurant (niet te ver van Blankenberge) waar men evenwichtige, gezonde voeding serveert? Hiermee bedoel ik vers gekookte groenten, aardappelen, volkorenpasta, volwaardige rijst, vegetarische ingrediënten, ... (voedzame gerechten, dus géén frieten met sla). Wie mij een goede tip geeft kan een beloning krijgen.

benq
Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Locatie: Antwerpen

14 apr 2023, 15:11

Emanuel1964 schreef:
14 apr 2023, 12:57
Kan er mij iemand een adres bezorgen van een restaurant (niet te ver van Blankenberge) waar men evenwichtige, gezonde voeding serveert? Hiermee bedoel ik vers gekookte groenten, aardappelen, volkorenpasta, volwaardige rijst, vegetarische ingrediënten, ... (voedzame gerechten, dus géén frieten met sla). Wie mij een goede tip geeft kan een beloning krijgen.
Met alle respect, ken uw toestand niet, of ben je een 1dags vlieg "lid vandaag???"
Dit is een gouden tip,
Bereid dit in uw eigen keuken.
Gezonder kan niet.

Ik kom nu niet in aanmerking voor een beloning zekers :wink:
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen :lol:

RyanR
Lid geworden op: 05 mei 2022, 20:10
Locatie: Brabant

29 jul 2023, 16:22

Een dagschotel uit een restaurant? Wordt wel een dure geschiedenis. In supermarkten zijn er ook gezonde alternatieven. Bij voorbeeld stoofschotels, kunnen in de magnetron.
Verder dacht ik eigenlijk dat dit een grap was, dacht aan de dagschotel van Xavier in FC de Kampioenen. :)