Geen huisdieren maar ...

Hier kan je met elkaar discussiëren of vragen stellen over je tuin, tuinieren, planten, vijver, en alles wat erbij hoort

Paca
Lid geworden op: 28 sep 2006, 01:58
Locatie: Suzhou

01 nov 2020, 02:09

Gisteren was het de eerste maal in mijn leven dat ik een uit de kluiten gewassen esdoorn bevolkt zag (en hoorde) met minstens 150 mussen. Het aantal is zelfs nog aan de voorzichtige kant want ik heb ze in groepen van ongeveer 50 zien wegvliegen. Het was hun lawaai dat mijn aandacht getrokken had en onze Labrador was ook wat nerveus geïnteresseerd.
De vogels vlogen weg in groepjes van 30/40.
Een respons tegen de eksters die reeds geruime tijd het "mooie weer" uit maken in die boom?
Heb dit nooit meegemaakt.

flupke2
Lid geworden op: 09 jan 2005, 16:51
Locatie: naast mijn buur

01 nov 2020, 11:33

Paca schreef:
01 nov 2020, 02:09
Gisteren was het de eerste maal in mijn leven dat ik een uit de kluiten gewassen esdoorn bevolkt zag (en hoorde) met minstens 150 mussen. Het aantal is zelfs nog aan de voorzichtige kant want ik heb ze in groepen van ongeveer 50 zien wegvliegen. Het was hun lawaai dat mijn aandacht getrokken had en onze Labrador was ook wat nerveus geïnteresseerd.
De vogels vlogen weg in groepjes van 30/40.
Een respons tegen de eksters die reeds geruime tijd het "mooie weer" uit maken in die boom?
Heb dit nooit meegemaakt.
Waren het " groepen van ongeveer 50 " of " groepjes van 30/40 " ?? :wink: