Foto's en verhalen van onze eigen huisdieren

Hier kan je praten, vragen stellen en discussiëren over huisdieren. Alle dieren: honden, katten, vissen, konijnen, cavia's, fretjes, kanaries, enz.

Zafke
Lid geworden op: 04 mei 2004, 23:43

06 feb 2005, 20:57

Ik heb een Yorkshire van 11 jaar en een Tsi Tzu van 9 jaar.
rollywoman

08 feb 2005, 14:32

Wij hebben een havanezer.Zijn er nog mensen bij die zo een hondje hebben?

(an)dré
Lid geworden op: 24 okt 2003, 14:04
Locatie: Antwerpen

13 feb 2005, 16:27

Een tuinvijver met vissen, 5 hamsters, drie wilde muizen en een houtduif die niet meer kan vliegen.

Linda°
Lid geworden op: 03 feb 2005, 07:28

21 feb 2005, 19:00

Hallo allemaal,
Bij ons wonen Mopshond Spike en Cavalier King Charles Spaniel Kwispel.
Groetjes, Linda

Afbeelding

Ward Van Jim
Lid geworden op: 03 feb 2005, 20:45

23 feb 2005, 21:48

Hallo dierenvrienden,

dit is Jim en Wolf,beiden 14-jarigen.
Zijn beiden asielhonden.Jim heeft GP1 gedaan Wolf C-brevet.

Afbeelding

Afbeelding

Groeten Ward
Laatst gewijzigd door Ward Van Jim op 27 feb 2005, 20:25, 1 keer totaal gewijzigd.

Patsy
Lid geworden op: 27 feb 2005, 15:15
Locatie: lier

27 feb 2005, 17:37

ik heb altijd honden gehad boxer, yorkjes en nu een franse buldog is een schat en heel slim verstaat alles en gaat geen meter van me aan ,de vriendschap die je krijgt is niet te beschijven word 7 jaar hoop dat hij nog lang zal hier zijn

golf002
Lid geworden op: 30 dec 2004, 12:12
Locatie: Antwerpen.

02 mar 2005, 15:34

Dit is mijn Cocker Spaniel van 12 jaar, maar nog in heel goede gezondheid.



Afbeelding
Veel groetjes Golf002

Alles wat positief is kan er bij mij in.
Gast

02 mar 2005, 15:46

Hier is de clown van de familie: Zeno - 4 jaar.... :lol:

Afbeelding

standby
Lid geworden op: 28 jan 2004, 23:24
Locatie: oost-vlaanderen

03 mar 2005, 11:08

Mijn huisvriend is een malthezer die nu in november 13 jaar word en onlangs is geopeerd en goed hersteld . Gedachten zijn krachten en wij communiceren uitstekend met elkaar .
andersdenkenden denken ook .

Tillie
Lid geworden op: 28 jul 2004, 23:20
Locatie: Kempen

03 mar 2005, 11:37

Wat een mooie dieren.
Een havanezer, dat ken ik niet.
Zonder vrouwen gaat het niet, dat heeft zelfs God moeten toegeven.
Duse
Gast

03 mar 2005, 12:33

mag ik ook even?heb een jackrussel (4j)MAX een papegaai(45j)KOKO ,twee gelestreepslangen(10j) 5 luipaardgekkos(verschillende leeftijd) 3 geitjes=JEF 10j ,mieke=9j en de witte=4jaar,heb nog één pauwstaartje,ouderdom onbekend ,vissen,binnenkort terug een katje(is nu 1week)en mijn man kweekt pforpussen.Dan vergeet ik nog de witte muizen(eten voor de slangen)en krekels voor de luipaardgekkos,denkelijk ben ik nu rond! :)

Klaartje
Lid geworden op: 27 jan 2005, 17:22
Locatie: Brecht

03 mar 2005, 13:14

:lol: Wow Jos, wat is jullie ZENO praaaaaaaaachtig !!!
"Een vriend is iemand, die als hij je een hand geeft eigenlijk je hart aanraakt."
Auteur: Gabriel Garcia Marquez

Klaartje
Lid geworden op: 27 jan 2005, 17:22
Locatie: Brecht

03 mar 2005, 13:16

standby schreef:Mijn huisvriend is een malthezer die nu in november 13 jaar word en onlangs is geopeerd en goed hersteld . Gedachten zijn krachten en wij communiceren uitstekend met elkaar .
Die Malthezers zijn echte troetels !
Wij hebben nu al 4 jaar een geadopteerd Malthezer/Bichonneke (mixje)
dat in de zomer 10 jaar zal worden; hij is niet meer weg te denken hier.
Hopen hem nog vele jaren in de beste conditie met ons te hebben !!
"Een vriend is iemand, die als hij je een hand geeft eigenlijk je hart aanraakt."
Auteur: Gabriel Garcia Marquez

ram
Lid geworden op: 21 dec 2003, 20:43
Locatie: neerpelt

13 mar 2005, 13:09

:D :D
dag , ik heb ook een malthezer van vijf , donna, ze is verleden jaar ook aan haar achterpootjes geopereerd, het was dit of wel liep ze mank
blijkbaar is dit typisch voor deze hondjes
ze is deze week gebeten geweest maar ze begint toch weer ondeugend te worden en je uite dagen om te spelen, de eerste
dagen zat ze gewoon onder de tafel en stoelen en dat was het

:P :P

groetjes
geniet van elk moment

Klaartje
Lid geworden op: 27 jan 2005, 17:22
Locatie: Brecht

13 mar 2005, 15:31

ram schreef::D :D
dag , ik heb ook een malthezer van vijf , donna, ze is verleden jaar ook aan haar achterpootjes geopereerd, het was dit of wel liep ze mank
blijkbaar is dit typisch voor deze hondjes
ze is deze week gebeten geweest maar ze begint toch weer ondeugend te worden en je uite dagen om te spelen, de eerste
dagen zat ze gewoon onder de tafel en stoelen en dat was het

:P :P

groetjes
Hallo beste Ram !
juist je berichtje gelezen over Donna, het zijn inderdaad super leuke en ook ijzersterke hondjes hoor ! Wij hebben onze Droopy nu 4 jaar (hij wordt er in de zomer 10) en heef sindsdien ook al een operatie aan zijn voorpootje (knietje) gehad (zijn ook kromme pootjes). Daarna kreeg hij last van zijn prostaat en is dan gecastreerd, probleem verdwenen.
Nu onlangs nog een hematoom in zijn broekje weggesneden, maar alles opkorte tijd weer OK; dan ook nog een onbedaarlijke hoest(verkoudheid), na 2 dagen weer gedaan met een antibiotica spuitje. En hij is bijzonder aanhankelijk, speels en vooral grappig. Wil hij iets vragen dan gaat hij meteen op zijn achterste pootjes staan, zoals een meerkat !
Niet meer weg te denken hier hoor !

Ik wens je nog veel geluk met Donna !!!

Groetjes,
KLaartje
"Een vriend is iemand, die als hij je een hand geeft eigenlijk je hart aanraakt."
Auteur: Gabriel Garcia Marquez