Ming

Hier kan je praten, vragen stellen en discussiëren over huisdieren. Alle dieren: honden, katten, vissen, konijnen, cavia's, fretjes, kanaries, enz.

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

04 jul 2014, 19:47

ja Rebelle een goede opvoeding voor een hond is zo belangrijk als voor een kind. het is ook belangrijk voor hun veiligheid hé.
Ik kom ook graag bij mensen waar hun hond niet direct op u springt.

Nog veel plezier met de hondjes

groetjes Gerarda

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

06 jul 2014, 08:18

AfbeeldingAfbeelding Afbeelding

Heerlijk stoeien in de tuin
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

Klaartje
Lid geworden op: 27 jan 2005, 17:22
Locatie: Brecht

06 jul 2014, 08:27

:D :D wat een schattige pluizenbolletjes :wink:
"Een vriend is iemand, die als hij je een hand geeft eigenlijk je hart aanraakt."
Auteur: Gabriel Garcia Marquez

*Joy*
Lid geworden op: 24 feb 2014, 13:38
Locatie: Aan zee

06 jul 2014, 16:51

.
T'zijn schatten :wink:

ARABIAN HORSE SCHOUW (2 en 3 augustus)

http://www.dubaiarabianstud.com/news/d- ... -show-2013

Welkom :wink:
Laptop Acer Aspire Intel i5-Win11-16Gb RAM-Windows Defender-Telenet

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

15 jul 2014, 19:10

Ming was gisteren al 9 maanden . Wat gaat de tijd snel .
Hij leert heel vlug . Als vakantiegangers het huis verlaten , mag ik al de deur openlaten als ze vertrekken , hij legt zich neer in de gang of de garage met de deur open .
Alle tweemaal is hij nu naar buiten gegaan , hij zat in de gang aan de voordeur te kijken en te wachten en de voordeur waaide dicht en wipte hem naar buiten het dutseke.
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

15 jul 2014, 22:55

Rebelle geniet maar van uw schatten. Ik lees er graag over. Ik moet bijna zeggen ik ben er jaloers van maar het is positief jaloers hoor, want ik weet dat ik het niet meer aan kan .Ik heb veel plezier van de hond van de kinderen . ik ben er vandaag weer mee gaan wandelen. maar ik kan niet meer zo ver gaan of ervoor, niet voor mij , maar de hond word 8 jaar en ik weet van mijn Tibetaan dat hij aan die leeftijd ook begon minder graag ver te wandelen en minder te spelen. maar die had wel een leven gehad van veel sport en veel wandelen.
Ik hoop dat we haar nog lang hebben want voor mij is dit ook nog goed. mijn schoondochter zegt wel dat ze geen hond meer moet hebben ,maar ik vrees dat ze zal moeten rekening houden met een van haar zonen die gaat leren voor dierenarts. Zo een dierenliefhebber, zelfs de kat speelt hij mee en ze krabt hem niet en ze bijt hem niet en als wij willen spelen met haar steekt ze twee ,drie maal een zachte poot uit en daarna plets een klauw of een beet hahaha.

groetjes gerarda

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

24 jul 2014, 10:40

Deze morgen vroeg was het nog heerlijk in het zonnetje nu is het te warm , maar op het terras is het nu nog zalig. Afbeelding Afbeelding
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

24 jul 2014, 18:16

Ja ze weten wat leuk is hé.

En ze komen ook graag op de foto denk ik.


groetjes gerarda Afbeelding

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

24 jul 2014, 18:21

En ze liggen graag comfortabel hihih . Maar die van jou zit er ook wel goed bij ahaha.
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

gerarda
Lid geworden op: 02 feb 2005, 09:55

26 jul 2014, 02:54

Ja Rebelle Het is vooral mooi omdat we weten dat ze zich daar zelf geplaatst hebben. En bij u zijn het juist grote zetels en kleine hondjes en bij mij is het een grote hond die zich in een kleine zetel geplaatst heeft en ik kon het niet laten om daar een foto van te nemen. En zeggen dat ze in huis nooit op de zetels kruipt.


Groetjes gerarda

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

13 aug 2014, 19:05

Ik mag alweer supertrots zijn op de jonge Ming .
Deze namiddag ben ik naar de ijshoeve geweest , waar het heel druk was en veel kinderen speelden ; Ming bleef superflink bij mijn stoel liggen . Een meisje vroeg aan haar mama of ze Ming mocht aaien en de mama zei je moet het aan die mevrouw vragen dus ik zei van ja . Ming is nog nooit met kleine kinderen omgegaan . Hij was zo flink , het meisje mocht hem aaien ze kwam aan zijn staartje , maar was wel voorzichtig want ze heeft thuis een labrador dus ze heeft wel geleerd wat mag en niet .
Maar ja Ming kan je niet vergelijken met een labrador he .
Ming lag tenslotte mee te rollen met het meisje op de grond . Ik ben zo blij dat hij niet alleen met andere honden maar ook met kindjes aardig is .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

Klaartje
Lid geworden op: 27 jan 2005, 17:22
Locatie: Brecht

13 aug 2014, 19:58

Rebelle is duidelijk een geniethondje Rebelle, wat mooi zeg :wink:
"Een vriend is iemand, die als hij je een hand geeft eigenlijk je hart aanraakt."
Auteur: Gabriel Garcia Marquez

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

19 aug 2014, 10:07

Morgen is het feest , de zusjes van Ming , Marie en Mayka, komen spelen hihih .
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?

*Joy*
Lid geworden op: 24 feb 2014, 13:38
Locatie: Aan zee

19 aug 2014, 22:51

.
Geniet van je sloebers :D :wink:
Je hebt post.

En nu :roll: dodo :D
Laptop Acer Aspire Intel i5-Win11-16Gb RAM-Windows Defender-Telenet

rebelle
Lid geworden op: 12 feb 2005, 23:24
Locatie: Damme

26 sep 2014, 08:49

Afbeelding
Ming bijna één jaar .
Afbeelding
Twinny bijna negen jaar .

Mijn twee trouwe vriendjes.
What is reality? what is illusion? Just because you can't see something, does it mean it isn't there?