wettige kinderen

Dit is de plaats voor stamboomonderzoek of ook genealogie genoemd.

van heyste
Lid geworden op: 29 feb 2008, 18:20
Locatie: 9040-st-amandsberg

02 mar 2011, 14:26

ik ben al bezig met een stamboom onderzoek naar de naam van heyste ,ik was ook bezig met een stamboom te maken ,maar nu moet ik herbeginnen ,namelijk een broer van mij heeft nu de kinderen van de vrouw waar mede hij leeft op onze naam gezet ,en geen enkele van deze kinderen is geboren onder de naam van heyste want ze hadden een andere naam, deze van hun werkelijke vader .Mijn broer heeft wel twee kinderen die onder de naam van heyste geboren zijn ,ik zal dat dan ook vermelden op de stamboom pagina die ik aan het maken ben,alsook de namen van deze kinderen die hij onze naam gegeven heeft ,zodat er geen misverstand bestaat bij de mensen die onze naam aan het onderzoeken zijn .
halo ,mijn naam is francois ,en mijn hobby is houden van vogels

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

02 mar 2011, 21:22

van heyste schreef:ik ben al bezig met een stamboom onderzoek naar de naam van heyste ,ik was ook bezig met een stamboom te maken ,maar nu moet ik herbeginnen ,namelijk een broer van mij heeft nu de kinderen van de vrouw waar mede hij leeft op onze naam gezet ,en geen enkele van deze kinderen is geboren onder de naam van heyste want ze hadden een andere naam, deze van hun werkelijke vader .Mijn broer heeft wel twee kinderen die onder de naam van heyste geboren zijn ,ik zal dat dan ook vermelden op de stamboom pagina die ik aan het maken ben,alsook de namen van deze kinderen die hij onze naam gegeven heeft ,zodat er geen misverstand bestaat bij de mensen die onze naam aan het onderzoeken zijn .
Ik durf er m'n hand niet voor in het vuur steken...maar als die twee kinderen die hij opvoed van een andere vader zijn,hun vaders naam dragen,zullen ze niet als een mogelijke 'tak' kunnen aanzien worden.
Doe je het echter enkel om voor jezelf als een soort van hobby,zet hen er dan bij met een 'vermelding',de nakomelingen zullen er zeker ook niet bijhoren, bij uw stamboom uiteraard...
Over Van Heyste kan ik U zeker niet helpen...
davang
Wat niet al lachend kan gezegd.....