antwoorden

Dit is de plaats voor stamboomonderzoek of ook genealogie genoemd.

elisabeth60
Lid geworden op: 07 apr 2009, 21:59
Locatie: de Turnhoutse Kempen

19 nov 2011, 14:43

Beste genealogen,
Als ik een mail wil beantwoorden en op het sterretje onderaan de mail klik kom ik op een internet pagina die zegt: de webpagina kan niet worden weergegeven.
Ga ik rechtstreeks naar de home pagina van seniorennet en klik op "mailgroepen", krijg ik hetzelfde antwoord.
Ni ben ik via de home pagina naar lopende discussies gegaan, klik dan op meerde discussies, kies voor stamboomonderzoek en zie, nu kan ik wel een mail sturen. Is er iets aan de hand met de pagina van genealogie?, anders moet het aan mijn PC liggen en stel ik mijn vraag misschien beter bij PC hulp.
Lenovo/ Windows 10 /Malwarebytes Premium / gmailaccount

LucS
Lid geworden op: 25 mar 2006, 14:11
Locatie: Vorselaar

23 nov 2011, 09:30

Elisabeth60, ik zie deze posting nu pas staan, en probeer te antwoorden. Ik heb dus onderaan de de posting in het forum geklik op beantwoorden en verstuurd ben benieuwd of dit aankomt

LucS

PS ben gaan kijken en dit antwoord staat er toch bij. Vermoedelijk zal je toch iets fout gedaan hebben

elisabeth60
Lid geworden op: 07 apr 2009, 21:59
Locatie: de Turnhoutse Kempen

23 nov 2011, 12:56

Dag Luc,
Via het seniorennet adres dat in uw mail staat, krijg ik dit wel aan zoals u ziet.
Maar ik zie dat u een mail hebt doorgestuurd aan alle genealogen en klik ik dan onderaan op beantwoorden krijg ik de pagina: webpagina kan niet worden weergegeven.
Ik heb inmiddels ook een mail naar seniorennet zelf gestuurd, maar heb nog geen antwoord ontvangen.
Lenovo/ Windows 10 /Malwarebytes Premium / gmailaccount