familie Jennes

Dit is de plaats voor stamboomonderzoek of ook genealogie genoemd.

Ritje
Lid geworden op: 27 mar 2006, 19:34
Locatie: Moerbeke-Waas

24 nov 2007, 16:25

Hallo iedereen,

Wij zijn bezig een stamboom te maken op het geneanet, hebben al veel gevonden maar ik heb één oom (reeds overleden) die ik maar enkel in men kindertijd heb gezien en waar ik dus geen foto's van heb en weinig vanaf weet, het komt omdat hij in Veurne woonde en wij in Antwerpen, héél weinig contact gehad.
Het enige dat ik weet : Jules Jennes was getrouwd met Maria Duyvejonck, hadden drie kinderen : Regina en Ludwina Jennes was een tweeling en Bernard Jennes. Ik heb hier echter geen datums van geboorte, eventueel overlijden en huwelijken van.

Als jullie meer weten of tips hebben, ze zijn welkom.

rita
Gelukkig getrouwde vrouw. Onze interesse, alles wat er gebeurd in Moerbeke-Waas en Eksaarde om onze webkrant maar ook interesse in vele andere plekken, oa met geboortestad Antwerpen.

Ritje
Lid geworden op: 27 mar 2006, 19:34
Locatie: Moerbeke-Waas

25 nov 2007, 15:14

Vermits we toch bezig zijn met onze stamboom, Wuytack Rudy geboren te Moerbeke-Waas op 6.12.1953 is mijn man, hij is al ver met de stamboom langs zijn kant maar indien jullie nog informatie hebben wat betreft de famie Wuytack, laat maar komen. Kan het maar vragen hé, vragen staat vrij, niet waar :wink:
Ik kom wel weinig op het forum, hopelijk is dat geen probleem.
Gelukkig getrouwde vrouw. Onze interesse, alles wat er gebeurd in Moerbeke-Waas en Eksaarde om onze webkrant maar ook interesse in vele andere plekken, oa met geboortestad Antwerpen.

zoetje48
Lid geworden op: 11 aug 2007, 21:20
Locatie: deurne-zuid

03 feb 2008, 02:19

hallo de nicht van mijn moeder was een jennes ze stichtede jennesco ken je da da kun je in streek van montzen vinden groetjes anne
anne

amauryde
Lid geworden op: 13 mei 2008, 12:38

13 mei 2008, 13:20

Ritje schreef:Hallo iedereen,

Wij zijn bezig een stamboom te maken op het geneanet, hebben al veel gevonden maar ik heb één oom (reeds overleden) die ik maar enkel in men kindertijd heb gezien en waar ik dus geen foto's van heb en weinig vanaf weet, het komt omdat hij in Veurne woonde en wij in Antwerpen, héél weinig contact gehad.
Het enige dat ik weet : Jules Jennes was getrouwd met Maria Duyvejonck, hadden drie kinderen : Regina en Ludwina Jennes was een tweeling en Bernard Jennes. Ik heb hier echter geen datums van geboorte, eventueel overlijden en huwelijken van.

Als jullie meer weten of tips hebben, ze zijn welkom.

rita
Hallo, hieronder enkele "Jennes", moeder was een "LEEUWS", herkomst Herselt - Blauberg, misschien heb ik u een beetje kunnen helpen, moest U informatie hebben over de familie "LEEUWS", graag een seintje, dank U,
Amauryde

http://gw3.geneanet.org/index.php3?b=ph ... Jennes;t=A