Limburg/Amsterdam

Dit is de plaats voor stamboomonderzoek of ook genealogie genoemd.

wervershoof
Lid geworden op: 28 jun 2006, 12:53

14 mar 2008, 16:31

Maar waar in Limburg? ja wist ik dit maar.

Pierre Joseph RENARD, en Mari Jeanne BIET(Bien) komen van Limburg, op dochter Jeanne Jacobine na, worden hun kinderen allen gedoopt/geboren te Amsterdam, Jeanne Jacobine wordt gedoopt/geboren 1764 te ????

Zij trouwt 10 februari 1792 te Amsterdam met Cornelis DOUWÉ, (deze naam werd op diverse wijze geschreven) gedoopt 12 december 1765 in de kapel van de Notre-Dame te Brussel, overleden 10 mei 1825 te Amsterdam, het huwelijk wordt ontbonden door een scheiding of overlijden want Cornelis hertrouwt tussen 1802 en 1804 te Amsterdam.

Diverse keren heb ik in het archief van Amsterdam de aktes/papieren nagekeken maar niets gevonden over deze Jeanne.

Mijn vragen zijn??
1. Wie weet mogelijk de doop/geb datum van Jeanne, en welke plaats.
2. Waar en wanneer is zij overleden.

Wie heeft er mogelijk een keer tijd en wil hier eens induiken.

BVD, vr gr Arie H.
Laatst gewijzigd door wervershoof op 26 mar 2008, 16:25, 2 keer totaal gewijzigd.

zotspook
Lid geworden op: 25 aug 2005, 15:14
Locatie: limburg

18 mar 2008, 21:35

Kan je hier niet is op kijken? Op deze site? http://www.geneapage.be/index.htm dit gaat over de stambomen van Limburg, waren het misschiens teuten die naar Amsterdam gingen? die had je hier veel, die trokken weg om handel te drijven, omdat er hier in Limburg niks te doen of te verdienen viel. groetjes.
Ook ik wil is graag komen kennis maken met het seniorennet ik ben al zelf over de vijftig tja een oud spook he ! of wat dacht je en ik werk ook bij senioren en heb altijd veel interesse ervoor gehad