DemogenVisu

Dit is de plaats voor stamboomonderzoek of ook genealogie genoemd.

LucS
Lid geworden op: 25 mar 2006, 14:11
Locatie: Vorselaar

08 sep 2009, 09:22

Onderacht,
ik heb gisteren een mail gestuurd naar het RR en heb dezelfde dag nog antwoord gekregen. Dat ik hieronder weergeef
Groetjes LucS
.....
We hebben van de persoon die een probleem heeft met de "Bevestig hier" link geen email ontvangen. Waarschijnlijk heeft hij deze email niet naar digita@arch.be gestuurd ofwel werkt ook de link "Helpdesk" onderaan niet naar behoren (dit is het meest waarschijnlijke). Volgens mij wil dit zeggen dat er waarschijnlijk een probleem is met de beveiligingsinstellingen van zijn browser. Het is de eerste maal dat we iets horen over een dergelijk probleem.


Met vriendelijke groeten,

Helpdesk DemoGenVisu

onderacht
Lid geworden op: 30 mar 2009, 16:40
Locatie: Vl. Brabant

08 sep 2009, 20:44

LucS,
Hieronder een deel van de e-mails die ik ontvangen heb na inschrijving.
(de puntlijnen heb ik zelf aangebracht)
De 2de e-mail kreeg ik terug van de helpdesk.

Of er iets niet in orde is met mijn beveiligingsinstellingen betwijfel ik, want dat systeem van "klikken" werk wel in e-mails die ik ontvang van andere afzenders.

Ik zal later nog eens proberen met een nieuwe inschrijving, en indien positief (of negatief) hoort u het.
Hartelijk dank voor al de moeite.
onderacht.
________________

Beste ......,

U heeft zich bij ons ingeschreven als Demogenner.

U moet uw inschrijving finaliseren door op onderstaande link te klikken

Bevestig hier uw inschrijving en log in met onderstaande login en paswoord.

Login: ......
Paswoord: ........

Met vriendelijke groeten,

Het Rijkarchief in België


Dit is een boodschap van het Rijksarchief. In geval van vragen of een probleem neem contact op met Helpdesk!

--------------------------------------------------------------------------------

This is an automatically generated Delivery Status Notification.

Delivery to the following recipients failed.

" digita"@arch.be

LucS
Lid geworden op: 25 mar 2006, 14:11
Locatie: Vorselaar

22 feb 2010, 22:58

Ik kreeg nog eens een vraagje:

Waartoe dient volgens jou het icoontje rechts onder (disketje) dat toelaat te 'saven'. Wanneer gebruikt men dat? Mag men het überhaupt gebruiken?

Eigenlijk moet je dit niet gebruiken, gezien er automatisch wordt weggeschreven bij het beginnen van een nieuwe record. Je kan dit evenwel gebruiken als je, alvorens de record afgewerkt is, deze wil wegschrijven en zo ervoor te zorgen dat bv bij stroompanne je deze gegevens niet kwijt bent, terwijl je even weg bent bijvoorbeeld om een koffie te gaan halen

Grts LucS
misschien familie kijk eens op mijn website 'www.scevenels.be'

LucS
Lid geworden op: 25 mar 2006, 14:11
Locatie: Vorselaar

22 feb 2010, 23:01

Vraag:
Hoe dan ook, terugkeren naar vroegere records (lijnen) levert mij niet simultaan de gegevens van de betreffende akte. Ik ga zelfs zo ver dat ik verwachtte dat de rode haakjes zich mede naar die voorgaande akte zouden verplaatsen. Maar misschien is dit teveel van het goede verwacht?
Antwoord:
In een vorige versie van het programma stond er ook nog de vermelding Sync en Slide. Deze vind ik niet meer terug in de huidige versie. Maar het is op een andere manier opgelost. Onderaan zie het het woord 'Slide' staan. Dit staat in lichtgrijze kleur. Als je hierop klikt wordt dit donkerder van kleur en zijn de aktes gesynchroniseerd met de beelden.
misschien familie kijk eens op mijn website 'www.scevenels.be'