Telenet digitale TV - programmagids
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Als je een zender selecteert zie je meteen ook een programmagids van meerdere zenders met o.a. titel van het programma , start en eindtijd ... Nu , sinds gisteren of een paar dagen zie je nog steeds de zenders , maar de programma's worden niet meer getoond. De signalen ervoor worden niet op de kabel meegeleverd. De helpdesk medewerker kende het probleem , maar kon me niet vertellen wanneer dit opgelost ging worden.
Dus , wees gerust , er mankeert niets aan je TV of decoder ( digi box ). Het probleem zal zich zelf oplossen.
Dus , wees gerust , er mankeert niets aan je TV of decoder ( digi box ). Het probleem zal zich zelf oplossen.
-
Jaja ...
dat zie ik ook op https://www.telenet.tv/en/epg/initial . IK WIL dat op mijn TV zien als ik de "guide" knop op mijn afstandsbediening van mijn TV druk.
Dit dus :
Dit dus :
-
In ben maar een arme sukkelaar , ik kan geen web paginas op mijn TV tonen omdat er geen internet connectie ermee bestaat of mogelijk is. ( Telenet TV met een CI+ kaartje ). Om te internetten gebruik ik Proximus ....
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 06 jul 2025, 21:25, 1 keer totaal gewijzigd.
-
*Joy*
Alles komt goedDus , wees gerust , er mankeert niets aan je TV of decoder ( digi box ). Het probleem zal zich zelf oplossen.
-