Tweede TV (Telenet)

Hier kan je met elkaar discussiëren of vragen stellen over (digitaal) filmen, technieken, problemen, montage, video, bewerking en materiaal; alsook over Digitale TV.

Prutser
Lid geworden op: 30 aug 2004, 21:05
Locatie: N.W Brabant

24 jul 2023, 18:03

Hallo,

Wij zijn Telenet-klant .
Ons abonnement is "WIGO S 3GB".

Momenteel hebben wij (op het gelijkvloers) één TV (draadloos) met een TV-box.
Wij zijn van plan om ons een tweede TV aan te schaffen die we op de eerste verdieping zouden plaatsen.
Het is de bedoeling dat deze tweede TV dezelfde opties heeft als onze TV op het gelijkvloers.
Ik veronderstel een bijhorende TV-box nodig is ... of wordt de TV op de verdieping draadloos geconnecteerd met de draadloze TV op het gelijkvloers ?

Ik zou mijn vraag kunnen stellen aan de Telenet-klantendienst maar gezien de huidige problemen bij Telenet hoop ik een (sneller) antwoord te krijgen via dit Seniorennet-forum.

Uitkijkend naar een antwoord, stuur ik mijn alllerbeste wensen.

Prutser
Willen is Kunnen

*Joy*
Lid geworden op: 24 feb 2014, 13:38
Locatie: Aan zee

24 jul 2023, 19:59

Hallo

Ik heb een ONE For 1 abonnement Telenet.
Heb ook tv op de kamer staan .
Maar daar hoort een Smart Card Telenet bij en moet geactiveerd worden door Telenet.
Prijs van toen eenmalig 69 euro.

Ik veronderstel dat je iets anders bedoelt?
Ik kan enkel naar alle posten kijken ,

Trouwens de winkel waar je van plan bent hem te kopen, moeten daar een antwoord op kunnen geven !
Laptop Acer Aspire Intel i5-Win11-16Gb RAM-Windows Defender-Telenet

audibac
Lid geworden op: 10 sep 2005, 11:01
Locatie: Haspengouw

25 jul 2023, 09:00

Als er wifi aanwezig is kun je ook Google Chromecast gebruiken , dat is ook heel eenvoudig .
Intel (R) core I5-10600KF@4.10GHz -16GB -64Bit Win11 home

Prutser
Lid geworden op: 30 aug 2004, 21:05
Locatie: N.W Brabant

28 jul 2023, 16:19

"Probleem is opgelost".
TV is geïnstalleerd, niet draadloos en met 'oude' Telenet-digicorder (dus niet met een Telenet-TV-box).
PS. Ik heb de TV (voor de kleinkinderen) niet zelf geïnstalleerd maar een vriend van de familie (elektrieker) heeft het komen doen.

Bedankt voor jullie reacties.
Willen is Kunnen

*Joy*
Lid geworden op: 24 feb 2014, 13:38
Locatie: Aan zee

28 jul 2023, 16:28

Fijn dat je iets laat weten 👍