Droedels
-
Sita
Wow Reini, knap gevonden ! +2
Ik had gedacht dat ik eerst nog wat tips zou moeten geven.
Niet dus
Reini - 8
socrates - 2
Sita - 2
Niet dus
Reini - 8
socrates - 2
Sita - 2
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Heel knap van Reini, maar ik vond de pijl op het voorhoofd van de jonge man toch wat verwarrend. Om aan te geven dat het over dat personage ging was een cirkel rond zijn hoofd wellicht toch duidelijker geweest.Sita schreef:Wow Reini, knap gevonden ! +2
Niet dus
Reini - 8
socrates - 2
Sita - 2
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
YOU CHOOSE TO BE. " Epictetus
-
Sita
Daaraan had ik eerst ook gedacht, socrates. Maar dan zou men wellicht naar "hoofd" in de oplossing gezocht hebben.socrates schreef: Heel knap van Reini, maar ik vond de pijl op het voorhoofd van de jonge man toch wat verwarrend. Om aan te geven dat het over dat personage ging was een cirkel rond zijn hoofd wellicht toch duidelijker geweest.Deze opgave was in mijn optiek tien keer moeilijker dan die met de sok met de rat en de es.
![]()
Nu dacht ik dat men naar voorhoofd zou zoeken.
Vandaar mijn mening dat ik nog tips zou moeten geven om niet naar een bepaald deel van de persoon te zoeken maar naar een synoniem voor de persoon in zijn geheel.
Beiden blijkbaar Reini een beetje onderschat
En dat de droedel 10 keer moeilijker was dan "socrates" ook daar ben ik het mee eens
-
socrates - Lid geworden op: 05 nov 2005, 19:32
Ik was inderdaad naar iets met "voor" hoofd aan het zoekenSita schreef:Daaraan had ik eerst ook gedacht, socrates. Maar dan zou men wellicht naar "hoofd" in de oplossing gezocht hebben.socrates schreef: Heel knap van Reini, maar ik vond de pijl op het voorhoofd van de jonge man toch wat verwarrend. Om aan te geven dat het over dat personage ging was een cirkel rond zijn hoofd wellicht toch duidelijker geweest.Deze opgave was in mijn optiek tien keer moeilijker dan die met de sok met de rat en de es.
![]()
Nu dacht ik dat men naar voorhoofd zou zoeken.
Vandaar mijn mening dat ik nog tips zou moeten geven om niet naar een bepaald deel van de persoon te zoeken maar naar een synoniem voor de persoon in zijn geheel.
Beiden blijkbaar Reini een beetje onderschat
En dat de droedel 10 keer moeilijker was dan "socrates" ook daar ben ik het mee eens
Bedankt Sita, dan zijn wij het dit keer "ont"roerend eens.
"NO ONE CAN MAKE YOU UPSET.
-
Sita
socrates schreef: weer te makkelijk+2
![]()
Ook een makkelijke, denk ik toch ...

Reini - 8
socrates - 2
Sita - 4
(socrates, kijk eens bij crypto's. Lotte heeft een antwoord gepost.)