Droedels
-
*Joy*
WAGENBOUWER?
Ik zie Bob De Bouwer en een wagen
iemand die praalwagens bouwt voor stoeten en corso's als liefhebberij
Ik zie Bob De Bouwer en een wagen
iemand die praalwagens bouwt voor stoeten en corso's als liefhebberij
-
miccla - Lid geworden op: 09 apr 2020, 15:52
Sorry, BOBSLEE. Kan Automonteur niet meer wissen.
Een bobslee is in feite een afgeronde kuip waar twee of vier personen in kunnen plaatsnemen en waarmee lichtjes gestuurd kan worden bij het afdalen.
De sport noemt Bobsleeën.
Een bobslee is in feite een afgeronde kuip waar twee of vier personen in kunnen plaatsnemen en waarmee lichtjes gestuurd kan worden bij het afdalen.
De sport noemt Bobsleeën.
Laatst gewijzigd door miccla op 27 nov 2021, 19:40, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Verdorie nog aan toe, dacht ik nu eens 'n heel moeilijke te hebben geplaatst, snapte hem zelf amper... weer mis..!
Vaarseizoen is helemaal juist Sita, bravo..!
Het vaarseizoen is de periode tussen de heenvaart en de terugvaart.Het vaarseizoen begint meestal in april en eindigt in eind oktober of begin november. Deze keuze hangt samen met de brugbedieningstijden. Het tegenovergestelde van het vaarseizoen is het klusseizoen.
Vriendelijke groet,
en
Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...
-
Remie - Lid geworden op: 08 mei 2020, 09:35
Doelschieten 
Het spel doelschieten is geschikt voor kinderen van 4 tot 12 jaar. Bijna iedereen kent dit spel wel. Probeer de voetbal door één van de 3 gaten te schieten. Om het spel moeilijker te maken, kunt u de gaten een score geven: Het laagste gat is dan 1 punt waard, het middelste gat 2 punten en het derde gat 3 punten.

Het spel doelschieten is geschikt voor kinderen van 4 tot 12 jaar. Bijna iedereen kent dit spel wel. Probeer de voetbal door één van de 3 gaten te schieten. Om het spel moeilijker te maken, kunt u de gaten een score geven: Het laagste gat is dan 1 punt waard, het middelste gat 2 punten en het derde gat 3 punten.
-
*Joy*
BOOGPASSER?
Tekengerei
Tekengerei
Laatst gewijzigd door *Joy* op 28 nov 2021, 10:13, 1 keer totaal gewijzigd.