Droedels
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
Waterpeil (en)
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
pattje - Lid geworden op: 13 feb 2019, 15:30
Leef ! En laat leven ! ♥♥♥
-
*Joy*
WATERPAS ?
een werktuig dat gebruikt wordt om zeker te stellen dat iets loodrecht op de richting van de zwaartekracht komt te staan ♢ Een waterpas is een met vloeistof gevuld buisje met een luchtbel.
een werktuig dat gebruikt wordt om zeker te stellen dat iets loodrecht op de richting van de zwaartekracht komt te staan ♢ Een waterpas is een met vloeistof gevuld buisje met een luchtbel.
-
pattje - Lid geworden op: 13 feb 2019, 15:30

Een wateruurwerk of waterklok, ook wel clepsydra genoemd, is een klok die de tijd meet door middel van stromend water. Als tijdmeter werd oorspronkelijk in de gehele wereld de zonnewijzer gebruikt. Maar die was 's nachts en bij bewolkt weer onbruikbaar.
Proficiat miccla
Leef ! En laat leven ! ♥♥♥
-
*Joy*
NOTENRIJST ?
Notenrijst bevat rijst, amandelen, pompoenpitten, zonnebloempitten en stukjes papaja. Die geven de rijst een nootachtige en lichtzoete smaak.
Notenrijst bevat rijst, amandelen, pompoenpitten, zonnebloempitten en stukjes papaja. Die geven de rijst een nootachtige en lichtzoete smaak.
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
Weekdieren
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
*Joy*
KAUWGOM?
Kauwgom is een soort snoepgoed waarop slechts gekauwd wordt en dat niet bedoeld is om te worden ingeslikt.
Ik heb veel kauwgom moeten eten voor mijn kaken ( wangen)
Goede morgen
Kauwgom is een soort snoepgoed waarop slechts gekauwd wordt en dat niet bedoeld is om te worden ingeslikt.
Ik heb veel kauwgom moeten eten voor mijn kaken ( wangen)
Goede morgen
Laatst gewijzigd door *Joy* op 11 dec 2021, 09:03, 1 keer totaal gewijzigd.