Droedels
-
*Joy*
VERBAAL ?
Verbaal is een manier van uitdrukken in woorden en geluiden. ... Het woord verbaal heeft betrekking op het spreken en niet op het schrijven of gebaren. Verbale communicatie staat tegenover non-verbaal, wat zoveel betekent als: het zich uitdrukken door middel van gebaren en mimiek.
Goede morgen...
Verbaal is een manier van uitdrukken in woorden en geluiden. ... Het woord verbaal heeft betrekking op het spreken en niet op het schrijven of gebaren. Verbale communicatie staat tegenover non-verbaal, wat zoveel betekent als: het zich uitdrukken door middel van gebaren en mimiek.
Goede morgen...
-
*Joy*
Dank
wel Pattje.
Ik heb mijn derde prikje ook eergisteren gekregen en niks van geweten...
Ik heb mijn derde prikje ook eergisteren gekregen en niks van geweten...
-
*Joy*
PUNTENSLIJPER ?
1) Schoolartikel 2) Slijpmachine voor potloden 3) Teken- en schrijfmateriaal
1) Schoolartikel 2) Slijpmachine voor potloden 3) Teken- en schrijfmateriaal
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
Mat en Rassen
Matrassen
Matrassen
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
pattje - Lid geworden op: 13 feb 2019, 15:30
Leef ! En laat leven ! ♥♥♥
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
Dank je wel Pattje
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
*Joy*
DWERGSTAAT ?
Een dwergstaat of ministaat is een staat met een zeer klein landoppervlak. Vaak – maar niet altijd – gaat het om een eilandstaat of stadstaat. Dwergstaat en ministaat zijn onofficiële benamingen, er zijn geen algemeen aanvaarde criteria voor wat wel en geen dwergstaat is.
Een dwergstaat of ministaat is een staat met een zeer klein landoppervlak. Vaak – maar niet altijd – gaat het om een eilandstaat of stadstaat. Dwergstaat en ministaat zijn onofficiële benamingen, er zijn geen algemeen aanvaarde criteria voor wat wel en geen dwergstaat is.
-
pattje - Lid geworden op: 13 feb 2019, 15:30
*Joy* schreef: ↑17 dec 2021, 13:19DWERGSTAAT ?

Leef ! En laat leven ! ♥♥♥