Droedels
-
miccla - Lid geworden op: 09 apr 2020, 15:52
Mooi, dat heb je weeral goed opgelost, je bent een krak.*Joy* schreef: ↑28 dec 2021, 09:53DRANKORGEL
Een drankorgel was oorspronkelijk een stellage waarin vaten met wijnen, bieren en sterkedrank lagen. Door bijvoorbeeld tegen het houten vat te tikken kon men een indruk krijgen hoeveel drank er nog in het vat aanwezig was. ... Reeds eind 19e eeuw werd het drankorgel een synoniem voor een alcoholist.
Goede morgen,
-
*Joy*
BUREAUBLAD ?
Gokje
. is letterlijk het bovenste blad van een bureau, maar wordt vooral gebruikt om in de bureaumetafoor de achtergrond van een grafische gebruikersinterface van een computersysteem aan te geven.
Patje ik drink niet
Gokje
. is letterlijk het bovenste blad van een bureau, maar wordt vooral gebruikt om in de bureaumetafoor de achtergrond van een grafische gebruikersinterface van een computersysteem aan te geven.
Patje ik drink niet
-
pattje - Lid geworden op: 13 feb 2019, 15:30
Geen bureau maar wat doen ze er ?
Geen blad maar gegevenbestand of kaartje
Ik drink wel Joy ... Water , Cola ,, koffie
Leef ! En laat leven ! ♥♥♥
-
*Joy*
WERKFICHE
Het doel van de werkfiche is dat je in een compact document alle relevante informatie rond jouw kunstwerk verzamelt. ... Deze informatie kan dan in de rest van je onderzoek als ijkpunt dienen.
Het doel van de werkfiche is dat je in een compact document alle relevante informatie rond jouw kunstwerk verzamelt. ... Deze informatie kan dan in de rest van je onderzoek als ijkpunt dienen.
-
grootjegerda - Lid geworden op: 15 mei 2020, 11:04
Werkbrief(je)
Beterschap en sterkte voor alle zieken, en een knuffel voor die het nodig heeft
-
De gegevens zijn in te vullen op een werkfiche of pompkaart. Dit is een technische fiche met alle gegevens van de klant en de uit te voeren retouche.

-
*Joy*
BELFORT ?
Belfort [Fr. beffroi], in de Middeleeuwen in vele, vooral Zuidnederlandse steden gebouwde toren bij stadhuis of markthal. In de toren hingen de stadsklokken en later ook een uurwerk. De belforten waren symbolen van de stedelijke vrijheid en macht.
Neen Pattje
Hopelijk ben ik just
Tot morgen en een fijne avond allemaal
Belfort [Fr. beffroi], in de Middeleeuwen in vele, vooral Zuidnederlandse steden gebouwde toren bij stadhuis of markthal. In de toren hingen de stadsklokken en later ook een uurwerk. De belforten waren symbolen van de stedelijke vrijheid en macht.
Neen Pattje
Hopelijk ben ik just
-
't is heil juste Joy*Joy* schreef: ↑28 dec 2021, 15:40BELFORT ?
Neen Pattje
Hopelijk ben ik just

Fijne avond ook en tot morgen