Woordjes/zinnen met "v a l"

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!

Klaartje
Lid geworden op: 27 jan 2005, 17:22
Locatie: Brecht

10 apr 2010, 08:32

:D leuk zoveel maal variaties met "val" in een zin te gieten.....

Bijvoorbeeld :


Het is een toeVAL, dat op VALavond er zoveel VALLENDEsterren te zien waren, dat VALT op tussen veel beVALLIGE mensen, na die beVALLING van vanavond :wink:
"Een vriend is iemand, die als hij je een hand geeft eigenlijk je hart aanraakt."
Auteur: Gabriel Garcia Marquez
Gast

10 apr 2010, 12:08

:D 8O 8O ik moet eerst eens nadenken zelle klaartje :lol:

Klaartje
Lid geworden op: 27 jan 2005, 17:22
Locatie: Brecht

10 apr 2010, 13:09

Dat VALT wel mee hoor.... het is in ieder geVAL super leuk, en met een VALscherm in vrije VAL nog meer, het zal je wel beVALLEN hoor :wink:
"Een vriend is iemand, die als hij je een hand geeft eigenlijk je hart aanraakt."
Auteur: Gabriel Garcia Marquez
Gast

10 apr 2010, 13:34

ik val bijna van mijn stoel,op de valreep ben ik dan toch niet gevallen,gellukkig had ik mijn valscherm aan :D :D :D

Klaartje
Lid geworden op: 27 jan 2005, 17:22
Locatie: Brecht

10 apr 2010, 15:46

:lol: hé Zonneke dat is goed meegeVALLEN..... niet altijd leuk, maar een waterVAL is dan wel mooi om zien, alles is een geVAL apart en als de VALuta dan ook nog goed staan in een beVALLIGE omgeving dan is het een feest :lol:
"Een vriend is iemand, die als hij je een hand geeft eigenlijk je hart aanraakt."
Auteur: Gabriel Garcia Marquez
Gast

10 apr 2010, 19:08

:D 8O 8O 8O ha ha,puur toeVAL,kwam ik toeVALlig eens langs,zag alle moeilijke beVALlingen,en opeens VALt mijne frank, :roll: :D

Klaartje
Lid geworden op: 27 jan 2005, 17:22
Locatie: Brecht

11 apr 2010, 11:16

Soms geraken we in een VALkuil en zetten we VALparkietjes in een kooi, maar een VALk is dan gelukkig weer vrij in de vlucht. We moeten soms iets laten VALideren en als we op reis gaan nemen we onze VALies en hopen op veel bijVAL :wink:
"Een vriend is iemand, die als hij je een hand geeft eigenlijk je hart aanraakt."
Auteur: Gabriel Garcia Marquez
Gast

12 apr 2010, 22:49

ik VAL niet graag,want VALpartijen zoals onder een waterVAL is niet leuk,en een ongeVAL is zo vlug gebeurd,ik kijk daarom liever naar VALlende sterren,maar dit is toeVALlig als je er een te zien krijgt! oefffff :D

Charelke B
Lid geworden op: 03 dec 2008, 21:05
Locatie: HAM

29 okt 2015, 17:52

Valère en Valerie zijn twee opvallende gevallen die op de mindervalide bus zaten die net een ongeval had gekregen door het vallen van een boom dwars over de weg,de bus ramde nog net een elektriciteitspaal waardoor de stroom in de buurt was uitgevallen,toevallig kwam er een bevallige dame met een stompje kaars wat licht schijnen maar aauhw ,Valère was op zijne bril gevallen en het glas was stuk door die val,een noodgeval okee maar alles leek in ieder geval door zijn ogen bekeken eerder bouwvallig en dacht aan Valerie die stillekes was aan't bevallen.
nog een goeie dag verder,salukes

Klaartje
Lid geworden op: 27 jan 2005, 17:22
Locatie: Brecht

30 okt 2015, 11:08

:D op de valreep kom ik nu hier weer terug op dit geval na "5" jaar posting
dat is een meevaller dat niet snel meer voorvalt :idea: :wink:
"Een vriend is iemand, die als hij je een hand geeft eigenlijk je hart aanraakt."
Auteur: Gabriel Garcia Marquez
Gast

31 okt 2015, 14:30

Ik ben in een valstrik gelopen, val nu om, echt waar Klaartje, maar tis dan ook Halloween hé, :D

Klaartje
Lid geworden op: 27 jan 2005, 17:22
Locatie: Brecht

31 okt 2015, 17:44

Een toeval is dat..... zelf val ik niet voor Halloween, maar heb al veel valpartijen achter de rug en dat is vaak een pijnlijk geval :wink:
"Een vriend is iemand, die als hij je een hand geeft eigenlijk je hart aanraakt."
Auteur: Gabriel Garcia Marquez
Gast

31 okt 2015, 20:30

Wees maar voorzichtig Klaartje want vallen op onze ouderdom is niet zo gezond.
Een vrije val stond ook op mijn verlanglijst. De valinstructeur zei: "bij de derde snok zal je valscherm zich openen". Ik liet me dus uit het vliegtuig vallen. Snokje één, snokje twee, snokje drie, het valscherm opende zich niet.
Maar ik had geluk, ben in een treurwilg gevallen, knie wat geschaafd, verder niks. Dat valt echt niet zo heel vaak voor.

Klaartje
Lid geworden op: 27 jan 2005, 17:22
Locatie: Brecht

01 nov 2015, 08:51

Gelukkig geen ongeval en een meevaller, er zijn al genoeg gevallenen geweest en men wil niet opvallen maar neervallen is ook niet leuk, alléén bevallen kan nog meer emoties geven.
Het is vooral kwestie van goede invallen te hebben en niet uit te vallen :wink:

In sommige valleien ziet men indrukwekkende watervallen, altijd oppassen voor een bloeddrukval, daar wordt je helemaal duizelig van !
"Een vriend is iemand, die als hij je een hand geeft eigenlijk je hart aanraakt."
Auteur: Gabriel Garcia Marquez
Gast

01 nov 2015, 11:39

Op de valreep spring ik hier nog even binnen.
Ooit had ik een valparkiet, die is oud geworden, wel 15 jaar. Op een avond, ik was net niet thuis, valt hij letterlijk van zijn stokje, morsdood.
Wellicht hartaderbreuk, een vallende ster gezien op iets in die aard.

Bij valavond is de muis van de buren tot bij mij gekomen, ik heb een val gezet want mijn kat is bang van muizen.