kettinggesprek

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!
Gast

09 sep 2015, 21:12

Dank je wel hosh!

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

11 sep 2015, 10:17

gerne gedoon leah 'tjie :D
ejje die vrage gesteld ip t'forum van sofware leah,want ik ken nog nietend hoord? :?
ik zoe'n euk willen no windows1O goon..mo k'zien benauwd dat wa verkeerd gon doen? :) domee gok wachten ip me moot,die is compjoeter expert,en k'gon em vragen ost tjie da wil doen voe mien,j'is heel goed bevriend mé mien zeune :D want jeet ol gevraagd ozze'k die wiendows 1O ol én,
davang eed beter ip of miender é leah,je geniet van de ruste mé ze vreuwe
ip vakanse,en miender zitten thuus :lol:
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
Gast

11 sep 2015, 16:54

Joa hosh, wij zitte thuis, oost west, thuis best.

Ich heub men vroag noch ni gesteld nee! Ich durf windows 10 oech ni te downloaden uit schrik veur noch meer mankementen. Sinds ich hier woon valt internet geregeld uit, daarom zit ich oech minder veur den pc, is hiel ambetant!
Ich zou word wille downloade, ma, och, ich trek nu oech menne plan!

Meurge wordt het herfst hé hosh, haalt ur werme kleren al mer bove!!

Schoen w.e. gewens!!

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

11 sep 2015, 17:30

leah morgen ist nog gin erft wé,das mo de 24sten :roll:
mo t'go regenen das woor..moja me moen der beginnen an wennen é..de zeumere is vorbie ..en gomme no de wieter toe brrrrrrrrrr k'maggen der nie ip pezen ,kriegen ol kiekeval :lol:
voe joen en je vintjie ook nog un schone weekend zulle :D
neen ik wachten nog voe die W1O ,zolange of dat goed drooid,verander'k nie :wink:
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
Gast

13 sep 2015, 11:10

Hey hosken,

't Schoen wier is verbei, da's waar.
Ben gistere noar de bib gewest, paar goeie boeke gon hale, in de zetel zitte leze in herfst en winter, da veng ich noch zoe plezaaaant.
Wa doet gij zoal oem u bezig te houde in de donkere seizoene?
Men doughter vertrekt donderdag noa Frankrijk, de champagnestreek, d'r zal danig geproefd worde denk ich!

Noch ne schoene zoundag gewens hé hosh!

Hoe zou het me ozze davang zen??

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

13 sep 2015, 14:20

awel leah ik ken oltied un t'wa voe me bezig t'oeden :lol:
lezen doe'k nie gerne,ik lezen ol genoeg ip me compjoetere, ejje dochtere go no frankriek zeg je?? go ze champagne drieken? k'gon ur were maggen dragen zekers? :lol: :lol: oe dat t'is mé davang??? ke zoend me god nie weten wé,eupelik generd tjie em goed..do twiefele'k nie an .
t'moet do vree goed zie'n ,want men em nog nie hoord é :lol:
k'pezen damme ier direct ne ferme vlage gon kriegen,de lucht zit ier griest en doenker :roll: :?
doe de groeten an de meestjies os je wilt.. :D
ook nog ne schone en angename zundag voe joender tweetjies ,want morgend ist ol were moondag :cry:
doeiiii leah ,toe lotere é :wink: :lol:
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

13 sep 2015, 16:56

Ke zien ier were zulle.. :)
Wen tgoet get toet zundagnuchtent(6sept)...ne broere van me belde us toen up da me oetste broere wos overleden...we zien toen stief goet deur uzze reismoatschappie geholpen, echt woar...
Ween kun noar de begroafgingen gaen vriedag geleen...tis de eesten van us elven diewe zien verloren.
Ke zien dre nu wel ol e bitje drovre, serieus 't wos triestig moar wel neschone dienst, en deure danwe ollemoale goe overeen kom kosten we vele troost vien...
Wat niet al lachend kan gezegd.....
Gast

14 sep 2015, 10:39

Oprechte deelneming davang met het overlijden van uw broer.

Goed dat jullie mekaar gesteund hebben in dit grote verdriet.

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

14 sep 2015, 10:44

davang eest en vorol ..mien iprechte deelnemienge,bie t'overlieden van
je broere..das ne zwore klap die je moe verwerken :(
miender zie'n mé 8 ten ,vuuf knechten ,en drie meesjens ,en den oeksten is 7O of71 nu, .vil sterkte beste moot :)
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

14 sep 2015, 20:08

Bedankt olle twee, leah en hoske, 't doet echt deugt...
T'leven goat verdre, de jongste kindjes ochhere verstoan da nog nie ollemoale, ze peiszen dakke wok ol stief oet zien mè natuurlik nogol straffe vroagen... :roll: :)
Wat niet al lachend kan gezegd.....
Gast

15 sep 2015, 17:41

Gewoen zoe eerlek meugelek antwoorden tegen die kindjes davang, ich denk da da noch het beste is.

Joa hosh, donderdoug vertrekke de meiskes noa Frankrijk. Uiteraard rekenen zij erop da ge meegoat, da was al afgesprooke hé.

Hopelek is het wier doewe en bitje beter, die regen kunne ze best misse, zekers oep vakantie.

Davang, zijt gij en ur vrouwke nu moar efkes in Spanje gebleeve of hoe het dje da opgelost?

Nog ne schoene ouvend hé mense.

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

16 sep 2015, 21:31

Te zien ier lik mor lettre schone avenden... :roll:

Olls is stief goed geregeld gewist leah, echt woar.
We woaren doar vuf doagen ot tre een van men broers us da triestige nieuws liet weet'n, moeste lukken dattre doar juste ene van me reisagentschap euren zitdag at.

Zeet uze utstappen dawwe an geboekt subiet terug betoald.

Zeet subiet gekeken os we noar ruis kosten, we kosten wel eest mèt andre moatschappie werekeren, mor owwe twee doagen wilden wachten ging dadde wok, moar mèt jetair usze eigen moatschappie, en niet noar de Woalen of Zaventem.

Ween doar gebleven omdadde we toch nietent kosten doen of dre an verandren, we zoen wok zuste de dag van de begroavingen thus kom.
Olle biekomde kosten zien gedekt deur de verzekeringe, zelfs de taxi van ostende toet in Knokke,wel verliezen we juste de resterende doagen deur dawwe dadde niet an loaten verzekren.
Mor serieus, jet doar eigenliek nie vele an om nog te bluven, je zit dre geduerig up te peinzen.
Wat niet al lachend kan gezegd.....
Gast

18 sep 2015, 10:04

Da is waar davang, as je zo'n bericht krijgt va thuis dan is je vakantie vorbij.
Toen mijn pa overleed zat men zus oech in het buiteland, dan is 't beste dat je zo gauw mogelek noar huis gaat.
Ich veng het jammer vor jullie, moar zo'n dingen gebeure as je u daar het minst aan verwacht.
Woar zit hosh toch, och joa, die zit met de meiskes in Frankrijk. Valt het huisje mee hosh en is 't eten lekker? :D

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

18 sep 2015, 10:17

t'eten volt ier goed mee leah,thuus bedoele'k :lol:
ken me tring gemist..de meestjies zie'n olene weg zoender mien.ze zien groot en oed genoeg voe olene ip reeze te goon é :roll: ik zoe'n do mor in de weg lopen ,en da wille'k nie wé :wink:
en euk ...ik missen joender anders é..t'is beter dak thuusbluven bie joender :D
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
Gast

18 sep 2015, 10:33

Das oech waar hoshken, bleft gij moar bij ons!

De meiskes gingen vandoug noa Reims, zal oech wel en schoen stad zen zeker!!