Kettinggesprek

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!
Gast

05 aug 2015, 20:12

Ok beste hosh, dan zal deze topic een stille dood sterven.

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

05 aug 2015, 21:53

Sterven is vele gezeit leah, mor ken echt biekans nie méé up de compjutre gewist, voreest ot zuk goe were is ek nie vele goeste dre voren.. :roll:
Wok zien de latste doagen nogol stief vele boordevul gewist zulle...viere en zelfs eké zeven om vor te zorg'n, zeen wok nieuwe elektrieke stoven kom plaseren...en bien m'n schoonmoedre wos eure watreverwarmer kapot, zeen vaneeste ké olles vernieuwd, twos nodig wéje, de noeden brandre wos ol meer dan twintig joar oet, en natuurlik ekke vele meugen dran elpen...
Tis wok ebitje moeilik om olle doage ier etwodde te kom zeg'n ...tis dikkers eké 't zelfste é... :roll: :wink: :)

Vele koerage zulle hoske, ken dadde , kan den nof van één veel te schone angeleit...ken ze van olle viere meugen doen.... :roll: :) :D
Wat niet al lachend kan gezegd.....

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

06 aug 2015, 08:56

jaak ken ol goed m'n pluk hed wé,bie me zeune :)
wa damme do gevoenden en in de groend!!! nie te doen ,ik pezen da,dadde vroegere ne stortplatse gewist eed ? betong ,betong ,en nog beton verdomme :evil: best dak ik in de bouw gewerkt en,en ervorienge en :wink: k'gon ne kir un poor foto's tonen :?
jet to ne idee oe dat ter uut ziet.
leah je moe nie panikeren,da go dier nie stillevollen,mo ost ter gewerkt moe worden,kannen me nie ip de compjoetere prutsen é :roll: ,en ken mor 1zeune,dus alpen kik zovele meugelijk bie ém :wink:
davang ik verstoon da goed van joen wé,je zie gie juuste den zalfsten lik
kikke..oltied greed stoon voer un nandere :)
mo ik doen da gerne,ken gin zittend gat..vil eerder ne liggend gat :lol:
zo je wit leah me gon je nie loten schieten ,me bluven kontact oeden :wink: :D
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
Gast

06 aug 2015, 12:09

Ik panikeer nooit zur hosh!

Vind het vriendelek van oeglies da dje heeje komt vertelle woaroem der zoe weinig geschreve wordt, joa, kinders helpe, ben al blij dak er moar iene heub.
In het weekend haar katte weer ete gon geve, ze goat veur 4 doage noa Amsterdam. Ma ze woent heeje en poar huize verder, noa problem qua afstand dus.

Joa davang, as de minse wete da dje handig zeet dan kome ze vanalles vroage, is bij menne maaaaan oech zoe.
Noa moete ze niks kome vroage want dieje sukkeleer zit vast me peen in zenne rug.

Vrouwe hebbe of vinde alteed wel iet oem euver te babbele, das het groete verschil tusse maaaaan en vrouw!

Ma de reacties va oech en va hosh zen wel erg lief zur, een pluim oep den hoet van de maaaan, alée, van dees twie daaaan toch!

Toedeloeeee!!

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

06 aug 2015, 14:06

awel da ék echt nie verwacht van joe wé leah..me nekke begint ol te zwellen ...en k'worden zo rood of un oontjie(haan) :lol:
zovil komplimenten kriegen amai,do verschiete'k van.
alé je dochtere mag blie zien ,dat je ip ur katte past,t'is ton dan ze beseffen
da doekders (ouders) nog un goe erte (hart) en. 8)
ik zoe gin beeste moeten én ,ok olle dagen moesten gon werken :?
en je dochter en ur vint..werken ze olle twee de hele dag,of moet den ene ploegwerk doen messchiens? :roll:
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
Gast

06 aug 2015, 16:54

Men doughter is noch single hosh, der is ginne vent!!

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

06 aug 2015, 17:03

nog gin vint oei sorry ,mo zeed tied genoeg voor ene te vienden é :D
da ze nog un bitjie wacht ,toe dat solden zie'n :lol:
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
Gast

06 aug 2015, 17:14

:lol:

Teleurstelling opgelopen hosh, schrik gepakt, ik hoop dat ze ooit nog een brave jongen of man (zoals gij) zal durven te vertrouwen!

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

06 aug 2015, 17:33

da viende'k zo jammere voe je dochtere leah ,walere da meestjie :roll:
ze magge'd nie ipgeven zulle,ter zien zovil brave vinten ip de wéreld ,lik
davang en ikke :lol: :lol: ,ter gon nog kléenkienders kommen,geloof me vrie :wink: :lol:
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
Gast

06 aug 2015, 20:34

Je moet niet getrouwd zijn om gelukkig te zijn hé hosh, "leve de vrijheid" zingen die meiskes onder elkaar!

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

07 aug 2015, 16:55

ik ziengen da soms ook ...leve de vrijheid,mo ter is do niet van woor wé :?
mor enfin ..k'un moen nie klagen :roll:
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
Gast

07 aug 2015, 20:51

Nee hosh, kloagen goan we zeker ni doen!

Vandoug vond ich het wier vuil te heet, meurge gelukkig "mer" 24°!

Ich wens oech en davang e gezellig w.e. toe!

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

08 aug 2015, 21:22

Danke vor 't gezellig w.e. leah :) :D twos ier wok wreed goe were, ke moesten olwere eur noar de mart voern in Brugge, ze moeste nog kieken vor nie te diere kleren vo up reize te goan.. :roll: :o
Wen wis gan eten in de hema...tis wok nie te diere, en drebie we moet'n spoaren é om te kun up reize te goan... tis rare dawwe mekoar nooit nie tegen kom é hoske... :lol:
Wat niet al lachend kan gezegd.....

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

09 aug 2015, 09:30

joot davang t'is vree rare ,damme miendere elkoor noois tegenkommen in brugge :D
oftewal passeren me makoor ,oenverwachts..tja stoot ip onze nogezichte niet te lezen ,wien damme zien é :lol: mor ik gon zo vele nie no stad wé,ken hier wienkels genoeg am me nand..en kun moe nooit sukkelen voe me notto ergens kwiet te graken ,en derbie t'is gratis parkeren bie ons zé :lol:
leah bedankt meestjie voe'r ons un schoon weekend te wensen,bie deze wensen ik joe en je schatjie van t'zalfste :D
en ook davang en ze vreuwtjie é zeg :lol:
alé ken juuste m'n beuterkoeken in me derm gespild,en t'eed gesmakt voer un zundagneuchtend :wink: kanne der were tegen ,roenkt te tiene nolf (1OH30) gok achter m'n aperitieftje ip terrasse,en vandenoenend ete'k
mussels..mé de nandvul frieten derbie,en t'go smaken :D
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
Gast

09 aug 2015, 10:58

davang

Noar woar got de rees? Goa je ver weg? En wannier?

Gij het toch geluk zur hosh da djie ni dik wordt, ich heub m'n potje youghurt ook al effe binne, wa ich dissen ouvend gon ete da weet ich noch ni!

Ich gon straks noa Lier, da veng ich zoe a gezellig stadje, misschien noch ne kreem ete, ne banana split of zoe.

Tot meurge!