Kettinggesprek

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

10 aug 2015, 19:43

Ewel leah we goan, of betre we vliegn noar Gran Canaria in septembre, tis wel vo me wuuvetje wé, ke zoen vele lievre noar méer groenere làn gaen, moja, wodde doeje olle maele om ovreéén te kom é... :roll: :lol:

Twos mor best zulle hoske dajje me nie verkende, kan ne korte broek an...en ken wok mor van die pistekieten, zuste gelik verslet'n tromlestokken... :roll: :oops: deur dakke wok ol nie tevele oar èn is miene kop ol e bitje verbrand... :(
Wat niet al lachend kan gezegd.....
Gast

11 aug 2015, 10:53

Da zal een schoen rees worde Davang, ich zou Gran Canaria oech ni direk as vakanceplek kieze moa alée, veur de zon doen we al vuil hé.
Vor hoe laaaank got dje?

Ne schoene deisdoug gewens, gin zon te zien hier, zal veur strak zen.

Groetjesss,

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

11 aug 2015, 16:25

voe straks gomme ier regen kriegen azo te zien an de lucht buten :)
t'eed ol beginnen regenen ol de kanten van ostende ék hoord zulle?
davang je got toch ip ons pezen é,ojje ip réeze goot,k'gon mo me zakdoek greed leggen :D geniet ter mo van zolange of dajje kent :wink:
ik gon oendertussen zorgen da den boel ier bluuft drooien ,ist goed? :wink: :lol:
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

13 aug 2015, 21:26

't Is goed ant reg'n zulle, eindelik krieg'n we wot dawe moet'n en...vele vele woatre... :) :D
Nu moar open dat twere scheun were wordt é... :roll:
Mor ken me ne nieuwe noto gekocht...

https://www.youtube-nocookie.com/embed/ ... zRCM?rel=0
Wat niet al lachend kan gezegd.....
Gast

14 aug 2015, 11:04

't Zal toch ni woar zen zekers, da ze zoe iet gon uit vinde, tis noch ni erg genoeg nu!
Niks veur mich zur Davang jonge, ur madam zal doewe oech wel ni durve gon in zitte, zoe a lelek spel!

Hosh jonge, hoe ist me oech?

Heeje het het oech ferm geregeld (geregend), moa de hitte zit noch binne, 21° de volgende douge, das meer dan genoeg.

Fijn weekend gewens hé minse!!

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

14 aug 2015, 12:00

meer dan genoeg ék ofgezien :? k'zitten mé de zere rik(rug)..nie te doen pffffffffff.davang ik zoe'n gerne zo'n notto vliegmachiene willen nen zulle :lol: mo joengens toch..riéen ,vliegen ,no woor dajje wilt :lol:
ja leah je wit nie wa dajje mist meestjie, :wink:
ken nog nooit gevlogen :oops: zelfs nog nie buten gevlogen thuus :)
ken vanden nuchtend foto's loten maken bie den doktur van me rik :?
en da ziet ter nie ol te best uut ...versleten wervels ,oe ist meugelik? :roll:
mo k'moeten t'rustiger andoen zegt de doktur..je pakt te vil ooi (hooi)ip je versette (vork)..k'zeggen ooi?? k'zien ik gin keun wé(konijn) 8O
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
Gast

14 aug 2015, 19:57

62 en al verslete wervels, da is inderdoud noch joenk.

Rust mer wa ipv alteed zoe hard te werke, bewege is natuurlek oech belangrek, want rust roest.

Ziet da dien vliegende auto neerstort als je d'r in zit, bleft toch me ur voete oep de grond man, das vuil veeliger.

Heeft het bij u oech zoe fel geregeld zo'n uur of twie gelede?

Alei, soigneert oech mer goet!

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

15 aug 2015, 22:49

Goeie road van leah hoske... :) en pas up, joene rik is wel stief sterk, mor ge meugt dre nie mé mosen zulle, get tre mor één.
Gistren eet ier mollejong geregend, de riol'n kosten twoatre oast nie meestre, jamre dat zozere noar beneen viel, tet gene tiet om in de gront te trek'n...tlopt ollemale in de zji... :roll: :( bien ebitje kun de boer'n nie mé up undre land... :roll:
Wat niet al lachend kan gezegd.....

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

17 aug 2015, 11:11

ip under land ist oltied te dreuge of te nat..t'is oltied un t'wadde :?
t'eed ier euk vele geregend .mor ik klagen nie sé :lol:
olgeliek da me blommen der van lang kriegen van de regen,onze kapot zien ,kepen me ton andere..foert!
k'pezen damme zere no de wienter goon,de zeumer zit ter verre ip :?
gedoon mé te brunen in de zunne,gedoon mé t'schoon volk an zee :lol:
mo kun gon nie klagen vande jore..m'n oormen en buuk zien bruun,de reste is voe te nooste jore :wink: 8O
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

19 aug 2015, 17:25

Noaste joare ??? nenéég, ge zul niet moet'n wachten, te goat were warm werden...mor echt zomern is tre verzekerst nie mébie... :(
Wat niet al lachend kan gezegd.....
Gast

19 aug 2015, 18:01

28° da noem ich toch noch zomers!

Heub ni vuil goesting oem te schreeve, gistere noa den dentist gewest, amaaai Marie, menne mond duuut ferm peen!

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

19 aug 2015, 18:08

inderdood de zeumer got ter nie mé bie zien ,mo septembere kannen der nog schone dagen zie'n zé :wink: 24° is genoeg voe mien,ok mor in m'n blote buuk kunnen roendlopen :oops: :wink:
wanneer gojje zuuste weg ip réeze davang? kwestie vor un dag congé te pakken é..dak je nog ne ké zien vor dajje vertrekt :lol:
leah en oe stal jut nu ,in je niev uus,zieje t'ol gewend? :D
van men miendere gin uutnodigienge gekregen ..davang en ikke? voe te toosten é :lol:
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
Gast

19 aug 2015, 20:29

Toast gij en davang mer in Brugge en Knokke oep men gezondheid hé hosh, ich trakteer en golle meugt betoale.... :lol:

Ich ben zeker goed gewend in men nieuw stulpje en de kat oech, ich veng het hier plezaaaant woene, ich heub het gevoel da ich in en deurp woen en toch woen ich in 't stad.

Joa davang, wannier vertrekt dje noa en veur hoe laaaank?

Ich gon noch mer ens noa Witse kieke, da zien ich gjan!

Tot meurge of zoe!!

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

19 aug 2015, 20:30

Toostjes eette kik géérne, van die geroosterde stutjes... :)
Ewel Leah, ejje serieus vele zéér, en kujje oast nie sprek'n...gif eké tadres van diene tandtiest, ke goan me vrouwe doar wok noar toe zen...nie vo da ze zoe zéér é, mor vo tandre. :roll: :wink: :lol:

Ke goan begun septembre noar Gran canaria, 't toen ebitje kalmre en wok etwodde goeikopre hé... :roll: :wink:
Wat niet al lachend kan gezegd.....
Gast

19 aug 2015, 20:36

Spreke kan ich noch goet zur davang, ich heub wel peen moa da goat wel euver...

Menne maaaan zei disse meurgend "an ur blad zal het ni ligge", en me blad bedoelt hij tong, joa, ich kan het noch alteed goe uitlegge, peen of gin peen.

Ha, ha, babbelt ur madam oech te vuil??