Kettinggesprek

Hier kan je allerlei spelletjes spelen op het forum: woordspelletjes, associatie spelletjes, titelsong-spelletjes, ...
Veel speelplezier!

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

19 aug 2015, 21:10

Veel te vele, surtoe in den otto, kejje da programma schone schijn, ewel in den otto ist zuste zelfste... :lol:
Wat niet al lachend kan gezegd.....
Gast

20 aug 2015, 10:22

:lol: :lol:

Menne maaaaan zegt soms in den auto ook "Hyacinth" tege mij!

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

20 aug 2015, 10:57

awal t'is ier juuste van t'zalfste wé davang...de miene kekkeld ook zovele :D mo k'zetten ton me radio wa ludere..k'zegge tegen ur...wa zeg je? k'verstoon nie zé :roll: :wink: :D
moja ne vreuwe die heel den dag zwiegt ,is ook gin vetten é :lol:
ejje got got no r grand canaria zeg je?? 8O zie'n der do zo grote veugels dé
in den spanjol? :lol:
leah gin probleem me gon thuusbluven,mo gie betold olles é :lol:
alé k'zien echt blie dajje do gerne weund ,mé je schatjie...t'is da die teld :D
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
Gast

22 aug 2015, 10:08

Hosh, davang,

Volgend weekend is het heeje reuzenstoet en braderij, komen jullie niet af?

Davang zal daaaan messchien al op rees zen ma djie hosh kunt toch komen, brengt ur madam mor mee.

Ich vergis mich, tis 't weekend van 5 september!

En komt mer me de treen want nen auto rokt (raakt) ge dan ni kweet heeje in den oemtrek.

Schoen weekend gewens, en wieral zon op ons balkon!!!

Hoe ist met de rug hosh??

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

22 aug 2015, 10:56

[/b]goed leah ,heel goed mé me rikstjie :lol:
ken ne lendeband gekocht ,en k'voelen me were 2O joor :oops: :wink: :lol:
ik kannen nie kommen leahtje,t'is ier ook bradderie te nooste weke :(
en ik riéen liever mé de notto,of den tring(trein)ier got da ook ne probleem worden voe te parkeren..mo nie voe mien é,ken ne garage,ik moe mo 5Ometers goon ,en k'zitten in de bradderie :wink:
geniet mo van t'zunnetjie vandage mé je vintje ..t'is ter t'were voren :D
echt zeumere ist vandage...k'gon ton ne bitjie brunen sé :D
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
Gast

23 aug 2015, 11:25

Joa hosh, t was schoen wier gistere hé, ich ben gon wandele en dan hebbe we buite gegete.

Speetig da dje ni noa de braderie kunt koome, 't zal wel druk zen heeje, vuil allochtone mense die dan een kraampje zette veural me ete, moar ich veng da toch gezellig.

We moete wachte tot donderdoug eer we trug zon kreege, noa wir wa regele, davang zal blee (blij) zen.

Schoene zoundag gewens hé hosh en davang, ich gon strak noa ne lekkere chinees!!

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

23 aug 2015, 14:15

gojje nor un lekkere chinees zeg je??? :roll: zie'n die chinezen betere of miender dé van smake? :lol: :lol:
nee leah ik kunnen nie kommen no de braderie bie joender in de streke :oops: k'zoen dor me weg verliezen olene,en k'zien benauwd wé :wink: :lol:
olochtonen :? ,k'un zien voe da volk niet leah...da komt ier mo toe in balgie
mé pak en zak verdorie,en miender mo betollen voe da raar volk,kanne ze gin ulpe vragen an ALAH dé? ik moen niks én van die kaffiezakken ,alé k'bedoelen moslims :x bwahh

leah'tje voe joen en je vintjie euk nog un schone zundag wé
:D
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus
Gast

23 aug 2015, 14:43

Tja hosh, die allochtone wone hier me velen hé, we waren gistere iet goan drinke oep en terraske, de belge zen in de minderheid an t geroke zur.

Bij t wandelen heub ich men eige en poar kier tege een vitrien geduwd, als ze achter mich loupe word ich nerveus en lot ze liever verbei steke, zekers zoe manne in a laaaank kleed.

Ze zen hiel erg aanwezig ma we ondervinde der ginne last van!

Menne maaaan zei: "zoude die noa allemoal gon werke of moete wij doar veur betoale", tjaaaa, da weet ich dus ni hé!

hoshinkido
Lid geworden op: 01 mar 2006, 11:28
Locatie: HOOG EN HEEL DROOG en zonder bubbels ,bubbels genoeg

23 aug 2015, 16:18

wit je da nie leah? bajaam miender ols belgen ,betollen da gespuus :evil:
en da komt ier nog de plak zwooien euk zulle..ik kunnen ze nie rieken of zien..m'n erte klopt in me kelegat,omdak me nerveus maken derovere,verdorie Hitler a beter de deze van kant gemakt :evil:
das nog slichtere dan oenkruud..en da kwikt gelik keuns!.
medion AKOYA i5 -10400 windows11
512GB optane H10 8GB DDR4
WI-FI 6AX201 bitdefender antivirus

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

24 aug 2015, 19:37

Van keuns geklapt, bien me famielje istre noast de deure ingebrok'n, zorende nog juste ne veinstre inslaen, de flikken en dre drie kun pakken, twoaren wok zukke mè u klurtje, undre wuvven zoaten in ne schone voiture e bitje verdre te wachten...die noto stont dre gistren nog oltiet...

Me schoanmoedre eet zatredag wok noar de mart in Brugge gewist, zen doar meer dan drie wuvetjes under sacosche open gesnéén of getsjoept...zen wel één kun uppakken...ge kut nie roan wukke kleur datie at...

We zoen dre ier betre ovre zwiegen wijje, van begun dre serieus van wakre te lig'n...tis ollemoale veel te vele, en tshoanste vanol, dre wordt geweun nietent an gedoan, iedre ké klappen ze van e vergaderinge ier of doar tong om drovre te klappen...mor tbluft bie klappen en dre tover te zevren.
Ze gaen ineneké were verschiet'n on de mensen stem vo in undre nogen e verkeerde partie... :roll:
Wat niet al lachend kan gezegd.....
Gast

24 aug 2015, 21:19

Joa manne, tis allemoal ni simpel hé, as ich ne politieker was zou ich oech ni wete wa doen.

Davang, dje moet doewe ni wakker van ligge, wa moet kome komt toch!

Hosh, de chinees gistere was hiel lekkel, kip, vis, lundsvlees, libbekes en lijst natuurlek!

De chinese meiskes ware oech hiel vriendelek.

Noa noch wa tv kijke en oep teed men bed in!

Daaaag jounges en ni gon doemdenke hé, alles komt alteed trug in orde.

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

25 aug 2015, 18:45

In orde zoek azo nie sebiet zeggen zulle, kiek noar twere, teet héél de ganse nacht gegoten...en tis nu were van dadde, of ist omdadawwe an de zji weun gelik dan ze zeg'n "twoatre lopt ollemole noar de zji" :roll: , temag van nu voort upoen zulle... :?
Wat niet al lachend kan gezegd.....
Gast

25 aug 2015, 20:01

't Regelt hier ook zur davang, ma meurge toch wir 26°, das meer as werm genoeg!

Zondag 29°, dje got noch roepe oep en bitje regel!

Woar zit onzen hosh toch!!

Alei, toedeloeee en tot meurge of zoe!

Vertrek dje volgende wiek al?

davang
Lid geworden op: 01 okt 2008, 20:55
Locatie: 8300 knokke-heist

25 aug 2015, 20:51

Joak...noaste weke zieke weg vo ne dag of tiene... :roll:

De hosh zit verzekerst e twoasten mè e tasse kafje...mè ne druppel in... :wink:
Wat niet al lachend kan gezegd.....

Stan*
Lid geworden op: 08 nov 2007, 16:58

26 aug 2015, 12:04

in de goaste gak zeggn dak verzekers noa brugge goa komn voor den voetball tis topen da we winnen zenne
M U Z I E K brengt mensen samen