“Wat voor psychopathisch gedrag is dit?”: vrouw likt in winkel aan doos ijs en zet die terug

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

04 jul 2019, 15:33

https://www.hln.be/nieuws/buitenland/-w ... ~a26a2feb/

“Wat voor psychopathisch gedrag is dit?”: vrouw likt in winkel aan doos ijs en zet die terug 8O

Er is consternatie ontstaan over een filmpje waarop te zien is hoe een vrouw in een warenhuis in het Amerikaanse Texas aan een doos ijs likt en die vervolgens terugzet in het diepvriesrek. De beelden werden vijf dagen geleden gedeeld op Twitter en al door meer dan 11 miljoen mensen bekeken. De afschuw is groot.

Volgens de politie van Lufkin staat er een gevangenisstraf van 2 tot 20 jaar op het knoeien met producten die bestemd zijn voor consumptie. Dat verklaarde ze aan het magazine USA TODAY.

:evil: :evil: :evil: wie zegt dat zoiets niet bij ons kan gebeuren :twisted:

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

04 jul 2019, 16:13

Ja, daar gaan we van dood :lol:
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

04 jul 2019, 16:25

Bwah, ik breng dadelijk mijn potje BleuBell terug naar de nachtwinkel :P

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

04 jul 2019, 19:56

E.t. en Wil

Vindt dat ongepast , meer niet zoiets doe je niet , of was om op te vallen dat ze zoiets deed ,
Ze zal nu wel weten , want Bigbrother staat op iedere hoek met de iphone , is ze nu beter :mrgreen:
Had ze dat gedaan en die pot meegenomen en zelf gekocht had daar niemand over gerept .

Paca
Lid geworden op: 28 sep 2006, 01:58
Locatie: Suzhou

06 jul 2019, 18:10

Ondertussen hebben ze haar bij haar polevieren!

BTW, ik ken het dialectische woord "polevieren" reeds sinds mijn prille jeugd maar heb nooit geweten wat "polevieren" zijn. Iemand?

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

06 jul 2019, 19:01

Dat is een ander woord voor 'sjokodeizen' zoals in "Ze hadden hem bij zijn sjokodeizen" .
(soms ook met ij geschreven).
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Paca
Lid geworden op: 28 sep 2006, 01:58
Locatie: Suzhou

07 jul 2019, 12:41

Wil. schreef:
06 jul 2019, 19:01
Dat is een ander woord voor 'sjokodeizen' zoals in "Ze hadden hem bij zijn sjokodeizen" .
(soms ook met ij geschreven).
Ach zo!
Dan heb ik een, anatomisch gezien, verkeerd woord gebruikt bij deze vrouw. :roll:
In elk geval, ze hebben haar bij haar "lits".

walteropdemaan
Lid geworden op: 27 nov 2009, 15:56

07 jul 2019, 13:28

Afbeelding

Een Amerikaanse vrouw mag een filiaal van warenhuisketen Walmart in Wichita Falls, Texas niet meer binnen nadat ze het te bont maakte bij het shoppen. Toen ze langs de bakkerij ging, legde ze een taart in haar kar en terwijl ze verder winkelde, at ze die voor de helft op. Eenmaal bij de kassa weigerde ze de volledige prijs te betalen omdat ze maar een halve taart meenam.

De politie van Wichita Falls vertelde dat ze op 25 juni even na 20 uur naar de betrokken winkel geroepen was. Een werknemer vertelde het verhaal en zei dat de vrouw weigerde om de volledige taart te betalen omdat ze zogezegd maar een halve in het rek had gevonden.
Het winkelpersoneel diende geen klacht in, maar eiste wel dat de vrouw de toegang tot de winkel ontzegd werd. Dat gebeurde ook. De vrouw moest de taart uiteindelijk niet betalen. “Geen idee of ze de rest van de taart meegekregen heeft of niet”, aldus nog de politie.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

07 jul 2019, 14:45

Paca schreef:
07 jul 2019, 12:41
Wil. schreef:
06 jul 2019, 19:01
Dat is een ander woord voor 'sjokodeizen' zoals in "Ze hadden hem bij zijn sjokodeizen" .
(soms ook met ij geschreven).
Ach zo!
Dan heb ik een, anatomisch gezien, verkeerd woord gebruikt bij deze vrouw. :roll:
In elk geval, ze hebben haar bij haar "lits".
Dat kan, en in zulk geval wordt voor mannen het equivalent 'rekker' gebruikt, zoals in 'Pas maar op of ge hebt het aan uwe rekker' (zeker niet te verwarren met 'wekker' ) :wink:
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

lea***
Lid geworden op: 09 nov 2017, 20:54

07 jul 2019, 15:25

In feite kun je daar wel dood van gaan als die vrouw een ziekte heeft en iemand anders koopt die doos ijs.
Vind het vies en inderdaad, zoiets doe je toch niet.
Ik koop veilig verpakte frisco's, nog zo lekker!!