Asielaanvragen nog nooit zo hoog.....
-
tokkio - Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Waarom dan nog werken,een arbeider die dubbele schift doet heeft dat nog niet,of is dat het loon van ministers.Dat gezegd zijnde, onderschat niet wat een 'goede' bedelaar kan binnenhalen. Top bedelaars halen vlotjes boven de 5.000 per maand en 10.000 is ook niet extreem uitzonderlijk.
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Fazal - Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00
Ministers zijn geen schooiers. Dat zijn pakkers!tokkio schreef: ↑13 nov 2023, 17:00Waarom dan nog werken, een arbeider die dubbele schift doet heeft dat nog niet,of is dat het loon van ministers.Dat gezegd zijnde, onderschat niet wat een 'goede' bedelaar kan binnenhalen. Top bedelaars halen vlotjes boven de 5.000 per maand en 10.000 is ook niet extreem uitzonderlijk.
Mooi verhaal van een bedelaarster:
https://www.msn.com/nl-be/nieuws/other/ ... 2a71&ei=27
Plus dit:
Hoeveel verdien je als bedelaar?
"Ze bedelen op steeds meer plekken en slapen in tuinen", zegt een woordvoerder van de burgemeester tegen EditieNL. Volgens Bruls zouden de bedelaars per dag ongeveer 130 euro binnenharken, wat vergelijkbaar is met zijn eigen salaris.
-
Illegaal in het land, of niet,of ze bedelen of ze wonen met iemand samen ,beter dan bedelen,en ze krijgen nog geld van het ocmw ook,en soms gaat het verkeerd,en krijgen ze een Advokaat.
https://www.hln.be/leuven/assisen-barry ... ad9ba9eaa/
https://www.hln.be/leuven/assisen-barry ... ad9ba9eaa/
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
-
Op 2 februari lees ik dit:Illegaal in het land, of niet,of ze bedelen of ze wonen met iemand samen ,beter dan bedelen,en ze krijgen nog geld van het ocmw ook,en soms gaat het verkeerd,en krijgen ze een Advokaat.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2025/01/31 ... -migratie/Nieuw regeerakkoord voorziet strengste migratiebeleid ooit, vooral voor wie vlucht van oorlog
De prioriteit van het nieuwe regeerakkoord is duidelijk: het aantal asielzoekers moet dalen. De regering zal daarvoor het strengste migratiebeleid ooit voeren. Volgens Bart De Wever is het ook het "strengste dat je in Europa kunt voeren". Ook voor andere nieuwkomers worden de regels strenger. Lees hier wat er beslist is over migratie.
Op 3 februari lees ik dit:
factcheck :
Waarom nog werken........Als meerdere leefloners in één gezin wonen, dan kunnen ze hun uitkeringen combineren, waardoor hun maandinkomen kan oplopen tot meer dan 4000 euro, stelt Vlaams Parlementslid Tomas Roggeman (N-VA). In bepaalde gevallen klopt dat. Het kersverse Arizona-regeerakkoord voorziet in een cumulplafond voor uitkeringen, al worden in de tekst geen concrete bedragen of situaties genoemd.
https://www.knack.be/factcheck/factchec ... ontvangen/
-
De juiste man/vrouw op de juiste plaats .......maar het OCMW is er niet blij mee....
Op sociale media wordt een brief gedeeld die afkomstig zou zijn van het OCMW in Oud-Heverlee, waarin de geldbedragen staan opgelijst waarop een cliënt van dat OCMW recht zou hebben. De brief blijkt authentiek.
https://www.knack.be/factcheck/factchec ... uthentiek/
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
In het V.K. is de kost om immigranten op te vangen nu gestegen tot £4 miljoen per dag. Ongeveer £1,5 miljard per jaar. Uit de Telegraph:
Woensdagochtend deed de Nationale Rekenkamer uitspraak over de gevolgen en onthulde dat de kosten voor de huisvesting van migranten verdrievoudigd zijn tot £4 miljoen per dag.
De toezichthouder op de uitgaven onthulde dat hotel- en andere accommodatiecontracten, die oorspronkelijk £4,5 miljard zouden kosten tussen 2019 en 2029, nu naar verwachting £15,3 miljard zullen bedragen over dezelfde periode.
Alleen al in 2024 bedroegen de kosten £1,67 miljard, wat overeenkomt met £4,6 miljoen per dag of £3.172 per minuut.
Woensdagochtend deed de Nationale Rekenkamer uitspraak over de gevolgen en onthulde dat de kosten voor de huisvesting van migranten verdrievoudigd zijn tot £4 miljoen per dag.
De toezichthouder op de uitgaven onthulde dat hotel- en andere accommodatiecontracten, die oorspronkelijk £4,5 miljard zouden kosten tussen 2019 en 2029, nu naar verwachting £15,3 miljard zullen bedragen over dezelfde periode.
Alleen al in 2024 bedroegen de kosten £1,67 miljard, wat overeenkomt met £4,6 miljoen per dag of £3.172 per minuut.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
In de Telegraph vond ik dit plaatje: hoeveel mensen zitten er nu al in de gevangenis in Engeland en Wales en hoe zal dat aantal in de toekomst evolueren?

Daarna vond ik elders op het net deze grafiek die het aantal immigranten in het VK weergeeft:

Daarna vond ik elders op het net deze grafiek die het aantal immigranten in het VK weergeeft:

Heel eerlijke jongen: "Anything I need, give me".
Deze kerel spreekt nauwelijks Engels, maar komt naar het VK en verwacht alles te krijgen, 'want wij zijn hier allemaal toch rijk'.
Deze kerel spreekt nauwelijks Engels, maar komt naar het VK en verwacht alles te krijgen, 'want wij zijn hier allemaal toch rijk'.

boeffer - Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Teveel gekeken naar vrije zenders en de gratis reklame op satelliet ed. Op de reklame is steeds alles perfect, zorgeloos, niet vermoeid van't werk, blinkende slanke ideale females gemakkelijk te krijgen, lekker overvloedig eten, een auto, etc.
Wat ervoor moet gedaan worden wordt niet vermeld.
Wat ervoor moet gedaan worden wordt niet vermeld.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, ik heb steeds mijn helpdesk