This is Holland!

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

frits1955

04 jun 2025, 21:14

De Nederlandse rechtse regering is vakkundig de gracht in gereden door Zijne Geblondeerdheid Wilders :lol:
336 dagen knoeien en broddelen en het resultaat is dat die rechtse regering volstrekt niets voor elkaar gekregen heeft. Geen nieuwe wetgeving of beleidsplannen.De oorzaak is de stuitende incompetentie van vooral de PVV ministers - de PVV dat is de 1 mans partij Wilders voor wie dat niet zou weten.. Zelfs over migratie kreeg de bevoegde PVV minister niets klaar ; nochtans gingen onze rechtse noorderburen voor het "strengste migratiebeleid ooit".
Die regering is gevallen over de onbetrouwbaarheid en onberekenbaarheid van Wilders die - uiteraard van buiten de regering - voortdurend kritiek had op die regering. Het is het handelsmerk van Wilders: toeten, blazen en schelden in alle richtingen en -als er beleidsverantwoordelijkheid aankomt - gaan lopen.
De Nederlanders blijven zitten met levensgrote vragen over hoe het verder moet met defensie, het stikstofbeleid, de hoge woningnood, migratie etc. Maar he - ze hebben wel één ding voor elkaar gekregen: een wetje ivm vuurwerk. Bravo.

Fred1950

04 jun 2025, 21:20

frits1955 schreef:
04 jun 2025, 21:14
....
De Nederlanders blijven zitten met levensgrote vragen over hoe het verder moet met defensie, het stikstofbeleid, de hoge woningnood, migratie etc. Maar he - ze hebben wel één ding voor elkaar gekregen: een wetje ivm vuurwerk. Bravo.
Ze zullen eens om raad bij hun zuiderburen moeten aankloppen. :D Wij hebben maar één probleem , en dat is het dommer worden van het onderwijzend personeel en van onze jeunesse :twisted:

Wil.

04 jun 2025, 21:28

Fred1950 schreef:
04 jun 2025, 21:20
Ze zullen eens om raad bij hun zuiderburen moeten aankloppen. :D Wij hebben maar één probleem , en dat is het dommer worden van het onderwijzend personeel en van onze jeunesse :twisted:
Breek me de bek niet open !! :lol: :lol:
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.