this is Belgium !
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Dan heb je pech met de eigenaar van de garage. Je kan hem misschien ooit eens overtuigen. Je hoeft daarom geen laadpaal te hebben , alleen maar een degelijk stopcontact met een goede aarding. Ik rij nu al 12 jaar electrisch en ben nooit aan een laadpaal weest gaan laden , veel te duur. Misschien dat ik dat ooit eens doe als ik met mijn bankkaart kan laden zoals ik ( destijds ) benzine ging tanken.
-
Odulleke - Lid geworden op: 08 nov 2022, 18:44
Je wil het gewoon niet snappen heb ik de indruk. Er zijn 25 staanplaatsen ondergronds. Dus praktisch is het niet mogelijk.Fred1950 schreef: ↑Vandaag, 10:34
Dan heb je pech met de eigenaar van de garage. Je kan hem misschien ooit eens overtuigen. Je hoeft daarom geen laadpaal te hebben , alleen maar een degelijk stopcontact met een goede aarding. Ik rij nu al 12 jaar electrisch en ben nooit aan een laadpaal weest gaan laden , veel te duur. Misschien dat ik dat ooit eens doe als ik met mijn bankkaart kan laden zoals ik ( destijds ) benzine ging tanken.
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
Waarom niet ? Niet alle staanplaatsen hoeven een stopcontact of een laadpaal te hebben. Als je ondergronds wilt laden moet je dan de plaats reserveren.Odulleke schreef: ↑Vandaag, 11:07Je wil het gewoon niet snappen heb ik de indruk. Er zijn 25 staanplaatsen ondergronds. Dus praktisch is het niet mogelijk.Fred1950 schreef: ↑Vandaag, 10:34