Bluft Poetin?

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

Fred1950

Gisteren, 17:19

Wil. schreef:
Gisteren, 13:02
Fred1950 schreef:
Gisteren, 11:12
Het zit al veel ingewikkelder in mekaar dan dat jij al meerdere keren hebt uitgelegd.
Neen, helemaal niet! Je probeert een beetje mist te spuien, maar dat lukt bij mij niet.
De AI van Google denkt er precies hetzelfde over:

.....
:lol: AI haalt nu eenmaal zijn informatie bij de luidste roepers ( en de veelvuldig herhaalde Westerse/Ukraïnse propaganda ). De waarheid komt hierdoor niet eens meer in de geschiedisboeken terecht , en verre van dat de jongsten onder ons die ooit te weten gaan komen. Er is een "probleem" zolang Zelensky en zijn nationalistiche extreem-rechtse kliek aan het bewind blijft. 8)

Wil.

Gisteren, 17:26

Een democratisch verkozen 'kliek', zonder mensen die uit ramen vallen, vergiftigde thee drinken of mensen die vóór het Kremlin worden afgeknald.

Google haalt die info van de BBC, of zie je niet goed?? :roll:

Je hebt geen enkele geloofwaardige bron die ook maar een molecule van je fantasieën ondersteunt. Knock-out, Fredje.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Wil.

Gisteren, 17:41

De laatste 24 uren heeft UA weer serieus uitgehaald: in de stad Perm (1500 km !! van de grens met UA) werd een raffinaderij bestookt met drones. Eveneens werd daar een oliepompstation aan flarden geschoten.

Nog meer punten werden gescoord door 2 helikopters neer te schieten en 2 schepen te bestoken. Die schepen dienden als bescherming van de Kerch brug.

Fred1950

Gisteren, 17:57

Wil. schreef:
Gisteren, 17:26
....
Google haalt die info van de BBC, of zie je niet goed?? :roll:
...
Ah ja , dat is nu eens een zééér objectieve bron. :| Van een land dat alles doet om de Russen ( via Oekraïne ) onder de knoet te krijgen kan je geen diepgaande feiten en achtergronden verwachten.

Wil.

Gisteren, 18:39

Waar blijft die geloofwaardige bron van jou? Leegte zeker?

Wil.

Gisteren, 23:11

De belastingontvangsten van de RU overheid zijn in het eerste kwartaal van '26 liefst 22,2% lager dan in '25!

Belastingen zijn de slagader van het organisme dat de staat is. Intussen loopt die oorlog voor geen meter; integendeel, de Oekraïners slaan steeds gerichter en dieper in RU toe.

Dat gaat een feestje worden op 9 mei op het Rode Plein :lol: