Bluft Poetin?
-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Een democratisch verkozen 'kliek', zonder mensen die uit ramen vallen, vergiftigde thee drinken of mensen die vóór het Kremlin worden afgeknald.
Google haalt die info van de BBC, of zie je niet goed??
Je hebt geen enkele geloofwaardige bron die ook maar een molecule van je fantasieën ondersteunt. Knock-out, Fredje.
Google haalt die info van de BBC, of zie je niet goed??
Je hebt geen enkele geloofwaardige bron die ook maar een molecule van je fantasieën ondersteunt. Knock-out, Fredje.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
De laatste 24 uren heeft UA weer serieus uitgehaald: in de stad Perm (1500 km !! van de grens met UA) werd een raffinaderij bestookt met drones. Eveneens werd daar een oliepompstation aan flarden geschoten.
Nog meer punten werden gescoord door 2 helikopters neer te schieten en 2 schepen te bestoken. Die schepen dienden als bescherming van de Kerch brug.
Nog meer punten werden gescoord door 2 helikopters neer te schieten en 2 schepen te bestoken. Die schepen dienden als bescherming van de Kerch brug.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
-
De belastingontvangsten van de RU overheid zijn in het eerste kwartaal van '26 liefst 22,2% lager dan in '25!
Belastingen zijn de slagader van het organisme dat de staat is. Intussen loopt die oorlog voor geen meter; integendeel, de Oekraïners slaan steeds gerichter en dieper in RU toe.
Dat gaat een feestje worden op 9 mei op het Rode Plein
Belastingen zijn de slagader van het organisme dat de staat is. Intussen loopt die oorlog voor geen meter; integendeel, de Oekraïners slaan steeds gerichter en dieper in RU toe.
Dat gaat een feestje worden op 9 mei op het Rode Plein

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.