Bluft Poetin?
-
Wil. - Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41
Op ruim 2000 km van UA ligt Tyumen. Daar staat de olieraffinaderij in brand.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.-
De nieuwste beveiligingsmaatregelen in Russische raffinaderijen: autobanden rond de gevoelige punten van de fabriek
Probleem 1: ze hebben niet genoeg autobanden om alles 'in te pakken'
Probleem 2 : autobanden branden goed. Als een drone inslaat, heb je gegarandeerd een vuurhaard die de banden in de fik zal steken.
Probleem 1: ze hebben niet genoeg autobanden om alles 'in te pakken'
Probleem 2 : autobanden branden goed. Als een drone inslaat, heb je gegarandeerd een vuurhaard die de banden in de fik zal steken.

Voorn, het is wel een afbeelding die met AI gemaakt is, hoor
Maar de Russen hebben al zottere stoten uitgehaald met hun tanks en dat is géén AI afbeelding, maar echt.
En met olietanks doen ze iets gelijkaardigs:
Maar de Russen hebben al zottere stoten uitgehaald met hun tanks en dat is géén AI afbeelding, maar echt.
En met olietanks doen ze iets gelijkaardigs:

Fred1950 - Lid geworden op: 20 nov 2019, 10:18
De Oekrainers doen hetzelfde met oude visnetten die ze o.a. van ons krijgen / kregen. Ze hangen zelfs netten op palen over toegangswegen en paden. Een brandbommetje hier en daar en de gesmolten platic veroorzaakt diepe brandwonden.
Laatst gewijzigd door Fred1950 op 26 jul 2026, 11:54, 1 keer totaal gewijzigd.
-
sibarita - Lid geworden op: 29 nov 2004, 22:44
file:///C:/Users/liese/Pictures/poetin2.PNG
Foto uit Rusland gekregen , ergens rijdt daar een Poetin fan mee rond !
Alle buitenlandse informatie wordt zoveel mogelijk geblokkeerd, whatts app , X , youtube etc, . Yoerie met de pet spreekt alleen Russisch en hoort alleen propaganda . Ik stuur info door uit Westerse bronnen en ookvan van Wil. , men is daar blij mee !
Alle buitenlandse informatie wordt zoveel mogelijk geblokkeerd, whatts app , X , youtube etc, . Yoerie met de pet spreekt alleen Russisch en hoort alleen propaganda . Ik stuur info door uit Westerse bronnen en ookvan van Wil. , men is daar blij mee !
Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850
-
Beste liese ,sibarita schreef: ↑Vandaag, 10:14file:///C:/Users/liese/Pictures/poetin2.PNGpoetin2.PNG
Alle buitenlandse informatie wordt zoveel mogelijk geblokkeerd, whatts app , X , youtube etc, . Yoerie met de pet spreekt alleen Russisch en hoort alleen propaganda . Ik stuur info door uit Westerse bronnen en ookvan van Wil. , men is daar blij mee !![]()
Zijt ge er u van bewust dat ge niet-gecontrolleerde/onbevestigde , meestal fake , informatie doorstuurt ? Al wat we in het Westen te lezen en te horen krijgen is gepolariseerd en veelal gemanipuleerd door Oekraine. Doe dat niet en stel je neutraal op !
-
voorn - Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Fredje schijnt niet te beseffen dag Big Brother ook leest
Mijn ooms konden daar van meespreken toen de Gestapo voor hun deur stond na de overgave in 1940
en vroeg wat zij kwamen doen op een bijeenkomst in het volkshuis over de Spaanse burger oorlog?
Jaren voor de oorlog
Mijn ooms konden daar van meespreken toen de Gestapo voor hun deur stond na de overgave in 1940
en vroeg wat zij kwamen doen op een bijeenkomst in het volkshuis over de Spaanse burger oorlog?
Jaren voor de oorlog
-
Big brother kan mij gestolen worden , en misschien komt die nog tot de jaren van verstand. De waarheid is onschendbaar.voorn schreef: ↑Vandaag, 11:42Fredje schijnt niet te beseffen dag Big Brother ook leest
Jaren voor de oorlog
P.S. Duurt die broeder/zuster oorlog nu al 4 jaar ?
Wel , de burgeroorlog tussen noord en zuid in de VS duurde net iets langer dan 4 jaar en koste 600.000 levens. Die oorlog woedde toen Belgie reeds een koning had , dus niet in de pre-historie
-
Fred liet voordien al even in zijn neutrale verbeelding kijken:
Hij bedoelt waarschijnlijk: een nieuw laagje verf is echt wel nodig?In Poetin zijn plaats zou ik de bruggen en de stuwdam van Zaporizhzhia eens goed onder handen nemen.

sibarita - Lid geworden op: 29 nov 2004, 22:44
Zijt ge er u van bewust dat ge niet-gecontrolleerde/onbevestigde , meestal fake , informatie doorstuurt ? Al wat we in het Westen te lezen en te horen krijgen is gepolariseerd en veelal gemanipuleerd door Oekraine. Doe dat niet en stel je neutraal op ! 
Artikels van de VRT , De Morgen , Telegraaf , Bild ! Zullen niet allemaal gemanipuleerd zijn !
In Rusland is er een groot wantrouwen onderling , openbaar kritiek geven vergeet het !
Feind hört mit !
Artikels van de VRT , De Morgen , Telegraaf , Bild ! Zullen niet allemaal gemanipuleerd zijn !
In Rusland is er een groot wantrouwen onderling , openbaar kritiek geven vergeet het !
Feind hört mit !
Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
-
Hier het zoveelste bewijs dat Poetin en de Russische overheid terroristen zijn:
De Russische Shahed-drones dragen elk 22 submunitiebommen. Burgers die er zo één op straat zien, moeten er nooit in de buurt van komen, waarschuwt expert Serhii "Flash".
Een timergestuurde ontsteker in de submunitie wordt vóór de lancering ingesteld om tussen 24 uur en 5 dagen later af te gaan.
Wat kan eigenlijk de bedoeling zijn om die kleinere bommen pas een lange tijd later te laten afgaan? Misschien het verwonden van zoveel mogelijk burgers? Terrorisme, dat is het en niets anders.
De Russische Shahed-drones dragen elk 22 submunitiebommen. Burgers die er zo één op straat zien, moeten er nooit in de buurt van komen, waarschuwt expert Serhii "Flash".
Een timergestuurde ontsteker in de submunitie wordt vóór de lancering ingesteld om tussen 24 uur en 5 dagen later af te gaan.
Wat kan eigenlijk de bedoeling zijn om die kleinere bommen pas een lange tijd later te laten afgaan? Misschien het verwonden van zoveel mogelijk burgers? Terrorisme, dat is het en niets anders.

Servië is geen lid van de EU. Het buurland Kroatië wel.
Servië bezit maar één relatief grote raffinaderij en die wordt bevoorraad via een pijplijn die vanuit Kroatië komt. De raffinaderij is eigendom van Gazprom (RU). Tot nu toe kreeg Servië een uitzondering om toch nog RU olie te importeren voor zijn energiebevoorrading.
Trump heeft nu gesteld dat daar een einde moet komen. De Serviërs hebben bijna 4 jaar lang de kans gehad om hun energie van elders te importeren, maar als historisch trouwe bondgenoot van Rusland, hebben ze dat niet gedaan.
Een tweede reden is dat Gazprom geen niet-Russische olie gaat importeren om ze te raffineren.
De situatie is nu dat vanaf half oktober er geen olie meer door de Kroatische pijplijn naar Servië zal vloeien.
Alweer een breuk tussen RU en de landen waarmee het economische banden had.
Het wordt er niet beter op voor Poetin.

Laura Loomer is 180 graden gedraaid: ze is in UA geweest, heeft er met Zelensky gesproken en heeft Butcha bezocht en het recent gebombardeerde klooster, dat werelderfgoed was.
Loomer heeft heel wat invloed binnen de MAGA-beweging.
Loomer heeft heel wat invloed binnen de MAGA-beweging.

pSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.