weeral vluchtmisdrijf

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

17 jun 2019, 18:07

https://www.hln.be/in-de-buurt/gent/19- ... ~a776e0c6/

19-jarige krijgt klappen omdat ze fout geparkeerd stond: “Zo’n geweld is nergens voor nodig”
Een bezoekje aan het postkantoor in de Hogeweg in Sint-Amandsberg afgelopen donderdag is voor de 19-jarige Jessica Temmerman slecht afgelopen. Omdat ze even op een gehandicaptenplaats geparkeerd stond, kreeg ze de razernij van een koppel over zich heen, waarbij ze een rake klap kreeg van een man. “Ze hebben haar bewusteloos achtergelaten.”

En daar is plaats genoeg om te parkeren aan postkantoor , bewijst genoeg in wat maatschappij we leven , als ze dat vriendelijk hadden gevraagd zou dat meisje haar wel verzet hebben met de wagen . Maar liever dat meisje achterlaten met verwondingen als je niet alles weet door de slag zegt genoeg grrrr :evil:

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

17 jun 2019, 23:10

gast43 schreef:
17 jun 2019, 18:07
En daar is plaats genoeg om te parkeren aan postkantoor , bewijst genoeg in wat maatschappij we leven , als ze dat vriendelijk hadden gevraagd zou dat meisje haar wel verzet hebben met de wagen . Maar liever dat meisje achterlaten met verwondingen als je niet alles weet door de slag zegt genoeg grrrr :evil:
Uiteraard is dat geweld niet goed te keuren!
Maar ik heb mij nooit geparkeerd op een gehandicaptenplaats, ik zou me er gewoon voor doodschamen zoiets te doen.
Maar ja, niet iedereen heeft dezelfde morele normen.
Enfin, ze zal het geen tweede keer meer doen!
Eigenlijk heeft ze toch wel een beetje haar problemen mee veroorzaakt.
Ondank is 's werelds loon

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

17 jun 2019, 23:19

Mijn laatste "bezoekje" aan de Post duurde meer dan 35 minuten …

Ik keur geweld altijd af maar ik zie regelmatig gezonde mensen (ZONDER KAART) parkeren op een voor gehandicapten voorbehouden vak. Veel meer dan eens boos kijken doe ik niet meer, voor het minste krijg van de jeugd de middenvinger.

Ik troost mij nu met de gedachte dat er voor ernstig geestelijk gehandicapten blijkbaar geen kaarten worden uitgereikt :wink: Dat ze wel ziek zijn bewijzen ze door daar te parkeren :lol: :lol: :lol:

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

18 jun 2019, 05:27

maior domus -E.T.

Volledig mee eens .
Maar als deze dame dan toch een kaart bezit voor daar te parkeren , moet ze nog niet zo ziek geweest zijn .
Zou niet reageren maar ik weet dat daar veel plaats is om te parkeren .
Mensen hebben dag van vandaag niet veel respect meer voor elkaar .
Denk niet als je deze juffrouw ziet dat zo iets gebeurd door éne slag :evil:
Boosaardige vrouw zal nu wel weten kostenplaatje .
Fazal

20 jun 2019, 16:00

Zo asociaal mogelijk zijn en aan iedereen uw gat vegen, dàt, is vandaag de algemene boodschap. :evil:

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

20 jun 2019, 18:47

E.T.

Ze had er niet moeten staan ben daar volledig mee eens .
Maar ze is haar gaan verzetten , zo dus waarom nog verder kabaal maken ?
Bewijst genoeg wat er dag van heden rondloopt .Dat er veel heethoofden rondlopen met kort lontje mag gezegd worden , maar zo dame noem ik geen invalide .Dat ze die dame maar gepeperde rekening sturen dat verdiend ze misschien zal ze haar lesje nu wel geleerd hebben . Laat ons hopen , want zeker ben je nooit met zo een volk .

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

14 jul 2019, 11:14

Aflevering 3.748
Bestuurder vlucht na dodelijke aanrijding van voetganger in Brussel:

https://www.hln.be/in-de-buurt/brussel/ ... ~a893ca03/
Ondank is 's werelds loon

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

14 jul 2019, 13:17

maior domus

Triest gebeuren , maar gebeurt dagelijks , wat zit er weer achter , we gaan niet ver moeten zoeken
wat je dagelijks leest .Maar de straffen , kun je niet goed praten .
En als ze zo laks zijn bij de regering en alles hun beloop laten gaan zal alleen nog maar erger worden.

Te kort aan politie in ons land .
Met niks in orde zowel verzekering & boordpapieren
Geen geldige verblijfsvergunning enz
Drank-drugs-en ga zo maar verder .
Maar als je al geen respect hebt voor u medemens dat is toch laatste .
Kost ons land veel geld zo zaken alleen nog maar opsporen om te beginnen en dan zwijgen we nog over de rest !!.
Ice

14 jul 2019, 18:06

maior domus schreef:
14 jul 2019, 11:14
Aflevering 3.748
Bestuurder vlucht na dodelijke aanrijding van voetganger in Brussel:

https://www.hln.be/in-de-buurt/brussel/ ... ~a893ca03/
En dat blijft maar duren....wie is het volgende slachtoffer? :evil:

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

14 jul 2019, 21:39

Sommigen hebben bb een computer thuis met'hoe ben ik gehoorzaam/braaf/loop in de rij/etc in .be. Als het verstand in de fles zit zal het wel zijn.
Ga toch op reis en doe elke bar te voet ipv hier met de gauwte met een auto met mega veel pk uit te gaan. Zo'n delict komt op je rijbewijs te staan.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

15 jul 2019, 10:19

Boeffer

De vraag is of ze wel rijbewijs en in orde zijn met alles .
Maar zo laat je u medemens niet achter , ook al ben je in fout of niet .

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

15 jul 2019, 11:01

'n Maat had ook zo een M3 8 traps automaat. Je bent in een roes als je plankgas geeft. En zo kan het ook gebeuren.
Men zou dat in de rijlessen of examen moeten bijsturen via 'n rijlessen als je'n zware auto hebt. Voor caravans en automaat moet men in NL ook naar de rijschool even. Er zijn er die niet durven schakelen of achteruitrijden , een must in de bergen.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg