weeral vluchtmisdrijf

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

01 nov 2015, 10:41

Vandaag in het nieuws: minister Geens gaat misdadigers zachter aanpakken, volgens hem helpt dat om zich beter te herintegreren.

Nu snap ik helemaal niet meer waarom de doodrijder van Merel nog op de vlucht blijft.
Hij maakt het zich alleen maar moeilijk.
Geef u aan jongen, ge hebt niks te vrezen, alleen het vermanende vingertje van Geens.

En de ouders en andere nabestaanden?
Die kunnen op hun kin kloppen, die hebben moreel levenslang gekregen.

Mannen als Geens verdienen de guillotine op de Grote Markt !!!!
Ondank is 's werelds loon

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

01 nov 2015, 10:50

Dat is waar Maior Domus.

ED.
Lid geworden op: 16 okt 2003, 19:20

01 nov 2015, 13:49

Men mag zich stilaan beginnen afvragen wat er in die wagen te vinden was. of wat er reeds gevonden werd. Met drie tegelijk onderduiken is niet meer normaal.

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

01 nov 2015, 14:23

Zat er in dat autotje iets dat Papa liever niet ten berte bracht?

Pegasus1949
Lid geworden op: 21 sep 2014, 21:40
Locatie: Oost vlaanderen

01 nov 2015, 19:04

maior domus schreef:Vandaag in het nieuws: minister Geens gaat misdadigers zachter aanpakken, volgens hem helpt dat om zich beter te herintegreren.

Nu snap ik helemaal niet meer waarom de doodrijder van Merel nog op de vlucht blijft.
Hij maakt het zich alleen maar moeilijk.
Geef u aan jongen, ge hebt niks te vrezen, alleen het vermanende vingertje van Geens.

En de ouders en andere nabestaanden?
Die kunnen op hun kin kloppen, die hebben moreel levenslang gekregen.

Mannen als Geens verdienen de guillotine op de Grote Markt !!!!
Wat een......Sorry ....."KALF" is me dat zeg die "geers" worden ze hier nu helemaal ( zijn ze al) knettergek .......Plezant voor de nabestaanden!!!
Gast

02 nov 2015, 10:58

De dader zit in Duitsland las ik net.

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

02 nov 2015, 11:08

En die laten moeder alleen achter.
Salu en de kost.
Ice

02 nov 2015, 13:53

*leah* schreef:De dader zit in Duitsland las ik net.
Kan heel goed zijn, duitsland is vergeven van dat soort
Voor het eerst sinds hij woensdag de twaalfjarige Merel uit Eppegem doodreed, heeft de voortvluchtige Muhammed Aytekin (21) een teken van leven gegeven.
Hij sloot zaterdag zijn Facebookaccount af om te verhinderen dat de politie hem via die weg opnieuw op het spoor zou komen.
Niet zo slim want dat laat altijd een spoor achter waar de politie zich in kan vastbijten.
Maar anderzijds zorgt een Facebookaccount vaak voor te veel loslippigheid bij vrienden of anderen die iets posten en zo misschien de schuilplaats kunnen prijsgeven. Dat wou Aytekin duidelijk voorkomen.
De lafbek, vinden doen ze hem wel want criminelen zijn altijd te dom om te helpen donderen.
Trouwens: vriendjes van hem op fb zullen uiteindelijk wel verraden waar die rat zit door onder elkaar op te scheppen, dat kunnen die smeerlapjes niet laten dus een kwestie van posts in de gaten te houden.

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

02 nov 2015, 14:00

Zijn die hun bankrekeningen al geblokkeerd????
Waarschijnlijk niet.
Onderzoekrechters en politie van niks.
Sinds Dutroux geen ballen veranderd.......wij zijn toch benoemd.

ED.
Lid geworden op: 16 okt 2003, 19:20

02 nov 2015, 14:32

Dat die gasten al eens in Turkije zouden kunnen zitten maakt opgeld. Als die wagen niet in een of ander kanaal ligt, wordt die in stukken en brokken verkocht. Het is ,en blijft waarschijnlijk, een zaak met een geurtje aan. Ik heb het al geschreven dat die tronies precies al eens in de pers zijn verschenen. Zeker die vader komt mij niet onbekend over. Maar er is niks terug te vinden. Het erge is, als er geen schot komt in die zaak, men er in de pers binnen een paar weken niet meer over spreekt. Een soort Doel-scenario dus.

Terzijde: stel, dat er nu nog eens grenscontroles zouden zijn.

flupke2
Lid geworden op: 09 jan 2005, 16:51
Locatie: naast mijn buur

02 nov 2015, 17:42

ED. schreef:Dat die gasten al eens in Turkije zouden kunnen zitten maakt opgeld. Als die wagen niet in een of ander kanaal ligt, wordt die in stukken en brokken verkocht. Het is ,en blijft waarschijnlijk, een zaak met een geurtje aan. Ik heb het al geschreven dat die tronies precies al eens in de pers zijn verschenen. Zeker die vader komt mij niet onbekend over. Maar er is niks terug te vinden. Het erge is, als er geen schot komt in die zaak, men er in de pers binnen een paar weken niet meer over spreekt. Een soort Doel-scenario dus.

Terzijde: stel, dat er nu nog eens grenscontroles zouden zijn.
Als er nu nog grenscontroles zouden zijn ,dan waren die mannen al even ver. Er zijn genoeg kleine wegeltjes waar je ongezien de grens over kan.

Jefke Bollenwreter
Lid geworden op: 05 mar 2010, 21:26
Locatie: Allochtonië

02 nov 2015, 21:05

Afknallen of ophangen die ellende! :twisted:
De grootste vergissingen aller tijden: toekenning van facilliteiten in gemeenten, het verdrag van Schengen en de wet op het racisme !

pastoor
Lid geworden op: 19 mar 2005, 21:55
Locatie: Hoeselt, White House

03 nov 2015, 08:23

De ouders zijn er ook vandoor.

De BMW is verdwenen.

De dader heeft activiteit vertoond in het internet.
Sudoku, wijntjes proeven, genieten.

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

03 nov 2015, 09:14

Doodrijder heeft zich aangegeven.

Volgens de nieuwsberichten:
"Hij riskeert een gevangenisstraf van zeven jaar, vijf jaar voor het dodelijk ongeval en twee jaar voor het vluchtmisdrijf, een geldboete van 30.000 euro en een levenslang rij­verbod."

Daar moet ik eens mee lachen.

Die doodrijder is 15 dagen zijn rijbewijs kwijt en krijgt vervolgens een voorwaardelijke gevangenisstraf, niets dus. Onthou mijn woorden.
Ondank is 's werelds loon
Ice

03 nov 2015, 11:49

Het zou ook niet de eerste keer zijn dat M.A. zijn rijbewijs kwijtraakt. De man werd al drie keer veroordeeld door politierechters in Aalst en Halle. In februari 2014 werd zijn rijbewijs een eerste keer voor twee maanden ingetrokken.
Amper vier maanden later raakte hij voor drie maanden zijn rijbewijs kwijt en in juni 2015 liep hij weer tegen de lamp, met dit keer een maand rijverbod tot gevolg.
Tussenin was er nog een proces-verbaal wegens smaad aan de wegpolitie. Bovendien wordt zijn naam genoemd in een witwasdossier.
En zulke misdadiger laat men intussen maar al die tijd vrij rondlopen!
Nu weten we meteen hoe die aan zn bmw kwam hé - nog maar eens wordt bevestigd waar snotapen zware wagens mee 'verdienen'...

Nu, deze zaak wordt gevolgd en de publieke opinie is, terécht, niet mals dus zullen ze niet durven hem met een werkstraf of voorwaardelijke gevangenisstraf te pamperen..
Dat zijn dus de ratten waarom allochtonen worden uitgespuwd door onze bevolking en de hele mikmak van politiek tot justitie zijn ook schuldig want ze weigeren vreemde criminelen te straffen!

Iedereen gelijk voor de wet: ook 30 jaar effectieve opsluiting voor moord, net als Els Clottemans, die ze veroordeelden zonder bewijzen!
Het feit dat er nog andere aanklachten zijn: bundel die maar allemaal!

En nog wat: een criminele familie, hardnekkige recidivisten: dubbele nationaliteit afnemen en zoon na veroordeling zijn straf uitzitten in land van herkomst en heel de familie meesturen! Dàt zou de enige rechtvaardige straf zijn mijns inziens én een sterk signaal voor andere criminelen!
Zulk crapuul kunnen we missen in onze maatschappij! :x