Albert, grote schande!

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

figaretto
Lid geworden op: 13 aug 2005, 14:10
Locatie: waar de meeuwen schreeuwen boven 't golfgedruis...

27 jan 2020, 18:57

Volgens zijn advocaat wil hij (de koning) de erkenning niet verder aanvechten en (citaat) "wil hij met waardigheid en eer een punt zetten achter deze pijnlijke procedure".
Waardigheid en eer ? Zo had hij dat inderdaad kunnen doen, maar dan veel vroeger. Nu is het omdat hij uitgeprocedeerd is. Zielige uitleg voor een adellijk gekroond hoofd.

URSULAMI
Lid geworden op: 15 aug 2014, 09:33

27 jan 2020, 19:32

Vergeet niet , dat doet het kruim van de adel al duizenden jaren

Topje van de ijsberg , weet je wel ?

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

27 jan 2020, 21:08

In maart 2019 opende ik de draad Albert, grote schande!
maior domus schreef:
29 mar 2017, 09:14
Mensen zijn verontwaardigd dat een Donald Trump het tot president van de V.S. kan schoppen.
Maar kijk eens wat voor een hufter het tot koning kon schoppen van de schijndemocratie Belgique/België
Bon, het doek is gevallen.
Het zal nu nog wel wat touwtrekken worden rond geld.
Maar daar was het Delphine niet om te doen, zoals door sommigen simplistisch wel wordt beweerd.
Anders was ze beter enige erfgenaam van Jacques Boël gebleven.
Dan had ze beduidend meer vermogen opgestreken dan het deel dat ze nu van Albert kan krijgen.

Maar wat mij wel hoogst heeft verbaasd vandaag, is dat sowieso de waarheid aan het licht is gekomen.
Ik had echt gedacht dat de arm van Albert wel zo lang was dat er gesjoemeld zou worden met de DNA stalen.

Enfin, mijn komende dagen kunnen niet meer stuk.

Als nu in november Trumpie nog eens de verkiezingen wint, is daarmee een heel jaar goed !
Ondank is 's werelds loon

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

27 jan 2020, 23:38

Mag Delphine nu met Kerstmis mee aan tafel komen? Misschien op de plaats van de Laurent?
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

benq
Lid geworden op: 10 dec 2005, 19:23
Locatie: Antwerpen

28 jan 2020, 08:18

Elk kind heeft het recht om zijn biologische ouders te kennen ook bij adoptie.
genoeg gewerkt nu genieten van mijn zeer groot ambtenaar pensioen :lol:

fregat
Lid geworden op: 05 jan 2011, 18:04
Locatie: Waasland

28 jan 2020, 09:45

Wil. schreef:
27 jan 2020, 23:38
Mag Delphine nu met Kerstmis mee aan tafel komen? Misschien op de plaats van de Laurent?
Uit goede " bron " vernam ik dat dat de Koning ( F ) zijn "zusje " de wei gaat insturen om een regering te vormen van " Nationale Eenheid " :lol:
Doe wel en zie niet om !

sibarita
Lid geworden op: 29 nov 2004, 22:44

28 jan 2020, 10:01

"HBVL"

Dat komt omdat elk koningshuis ooit ontstaan uit het idee dat ze de goddelijke vertegenwoordigers op Aarde zijn " Indra Dewitte

Dat leerden wij vroeger op de lagere school !! dat belgische onstaat een gevolg is van een buitenlandse staatgreep met de medewerking van de kerk , leerden we niet !
Willem 1 was een noorderduivel omdat alles in het Nederlands moest en hij protestantisme toeliet.

Bij de "geboorte" van de nieuwe dochter , geen kanonschoten , geen tricolore vlaggen in de straten en niet zingen : voor vorst , voor vrijheid en voor recht !

https://www.bild.de/unterhaltung/royals ... .bild.html

Buitenlandse reclame voor het modelland belgiek !!
Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

28 jan 2020, 10:42

sibarita schreef:
28 jan 2020, 10:01

Bij de "geboorte" van de nieuwe dochter , geen kanonschoten , geen tricolore vlaggen in de straten en niet zingen : voor vorst , voor vrijheid en voor recht !
Filip: " Het is een Vrouwtje! " :lol:
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

28 jan 2020, 10:52

Zou Albert nu ook retroactief recht hebben op kindergeld? Misschien kan hij daar dan wel een huisje mee kopen? We zullen het eens aan Jan Jambon vragen.

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

28 jan 2020, 11:19

frits1955
Zou Albert nu ook retroactief recht hebben op kindergeld? Misschien kan hij daar dan wel een huisje mee kopen? We zullen het eens aan Jan Jambon vragen.
En waarom niet? Als afstammeling van de Duitse Saksen-Coburg-dynastie heeft hij eveneens recht op dat kindergeld net zoals al die andere gelukszoekers die hier aankomen.
Misschien kan hij eens informeren bij die gutmensch-instellingen tot welke advocaat hij zich het best kan wenden.

Fazal
Lid geworden op: 08 sep 2019, 13:00

28 jan 2020, 13:38

Wil. schreef:
28 jan 2020, 10:42
sibarita schreef:
28 jan 2020, 10:01

Bij de "geboorte" van de nieuwe dochter , geen kanonschoten , geen tricolore vlaggen in de straten en niet zingen : voor vorst , voor vrijheid en voor recht !
Filip: " Het is een Vrouwtje! " :lol:
Nee: "het is een 'ècht' vrouwtje". :wink:

sibarita
Lid geworden op: 29 nov 2004, 22:44

29 jan 2020, 11:32

Gisterenavond nog op 4 de herhaling gezien het intervieuw met de ma van Delphine , jaren voordien wist de ganse pers van haar bastaardkind .... maar niemand durfde dat te publiceren.

https://www.tscheldt.be/tscheldt-bracht ... ng-albert/

Toen een manneke van 17 jaar daar één enkele zin daarover schreef in een boek ...durfde men wel !

In bladen destijds als Pan , Ubu , 't scheldt en 't Pallieterke vindt men nieuws dan in de offiecile pers !
Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850

yolanthe22
Lid geworden op: 13 jan 2020, 19:15

29 jan 2020, 12:04

Ik vraag me af hoeveel onechte kinderen er rond lopen van
Albert van Monaco en van de Spaanse koning.
Geen haan die daarover kraait.
Koning Albert heeft de pech dat zijn onechte dochter een
geldwolf is, alleen maar belust op titels en geld, heel veel geld.
De moeder van de geldwolf maakt koningin Paola uit voor een
slechte echtgenote en slechte moeder, dat is heel laag.
Ice

29 jan 2020, 12:19

Als albert naast de pot gepist en een kind verwekt heeft, dan moet ie maar man genoeg zijn om ervoor uit te komen..dat heet verantwoordelijkheid nemen voor je daden en dat geldt ook voor een koning.
Meer is daar niet over te zeggen.

sibarita
Lid geworden op: 29 nov 2004, 22:44

29 jan 2020, 12:23

Mario Danneels: “Er stond één scoop in het boek, volgens mij. Paola had in de jaren zestig een zwaar verkeersongeval gehad en daar had ze een litteken aan overgehouden. Ik dacht dat alle kranten dáárop zouden springen. Zo naïef was ik dus. (lacht) Dat Albert een buitenechtelijk kind had, was geen nieuws. Het wás al geschreven en alle kranten wisten ervan. Zowel het Franstalige ‘Père Ubu’ als het Nederlandstalige “t Scheldt’ hadden het verhaal twee jaar eerder, in 1997, al eens gepubliceerd, maar dat waren kleine satirische blaadjes van rechtse strekking en de pers had die berichtgeving genegeerd. Ze wilden zich niet verbranden aan een gekleurde bron. Het koningshuis was toen echt nog een heilig huisje.”

Dat de belgiek niet mag splitsen is nog zo een heilig huisje ! De grote leugens van 1830 worden nog geloofd en verteld in de scholen !!
Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850