Klimaat

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

sibarita
Lid geworden op: 29 nov 2004, 22:44

12 mei 2019, 09:15

https://www.hln.be/de-krant/dure-wijnke ... ~a47a007c/

Nog wat vakjes bijmaken op de belastingbrief !! :D :)
Geniesse das Leben beständig , denn du bist länger tot als lebendig !
"Belgen zijn de meest onuitstaanbare creaturen die er bestaan." Leopold 1 brief van 19 april 1850

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

13 mei 2019, 15:39

En nu zijn ze nog aan het nadenken of ze een extra taks, of extra belastingen op plastiek gaan verplichten, dus het zal uitdraaien op alle 2,taks en belasting, met nog een gas boete er bovenop,wie het nog aandurft om nog een plastiek boterham zakje te gebruiken.
Alles voor het klimaat.........de beste schijt geld ezel die ze al gehad hebben. :twisted:
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.
MaLoReg

14 mei 2019, 08:34

Héél dat klimaatgedoe in Vlaanderen hangt wel dik mijn voeten uit.
Als ge wat stappekes verder gaat binnen Europa dan hebben ze daar zelfs
nog ni gehoord over recicleren laat staan alles in verschillende zakken proppen.
'k Vraag me af wie deze waanzinsbal laat rollen en wie daar allemaal intrapt?
Voor mij staat het gelijk met één woord: "mensen pesten"!

audibac
Lid geworden op: 10 sep 2005, 11:01
Locatie: Haspengouw

14 mei 2019, 09:17

Intel (R) core I5-10600KF@4.10GHz -16GB -64Bit Win11 home

Wieke65
Lid geworden op: 15 dec 2010, 18:05
Locatie: West Vlaanderen

14 mei 2019, 17:39

MaLoReg schreef:
14 mei 2019, 08:34
Héél dat klimaatgedoe in Vlaanderen hangt wel dik mijn voeten uit.
Als ge wat stappekes verder gaat binnen Europa dan hebben ze daar zelfs
nog ni gehoord over recicleren laat staan alles in verschillende zakken proppen.
'k Vraag me af wie deze waanzinsbal laat rollen en wie daar allemaal intrapt?
Voor mij staat het gelijk met één woord: "mensen pesten"!
Het komt er op neer dat alles duurder wordt onder het mom 'klimaat'. Nieuwe belastingen gaan dit oplossen ... we gaan nog lachen .
Al wat ik zelf doe is goed genoeg.

Aelbrecht
Lid geworden op: 02 mei 2019, 16:45

24 mei 2019, 10:51

MaLoReg schreef:
14 mei 2019, 08:34
Héél dat klimaatgedoe in Vlaanderen hangt wel dik mijn voeten uit.
Als ge wat stappekes verder gaat binnen Europa dan hebben ze daar zelfs
nog ni gehoord over recicleren laat staan alles in verschillende zakken proppen.
'k Vraag me af wie deze waanzinsbal laat rollen en wie daar allemaal intrapt?
Voor mij staat het gelijk met één woord: "mensen pesten"!
Ik heb de laatste weken met vele mensen gesproken, in winkels, op de markt de zondag en als ge begint over het klimaat, dan is het antwoord prompt in de zin van "Ik kan het niet meer horen". Ben nog niemand tegengekomen die een andere mening had. Het ging hem slechts over een 20-tal mensen maar als die 20 zo direct dat antwoord geven, tja wat zegt dat dan.
Ice

24 mei 2019, 11:22

Aelbrecht schreef:
24 mei 2019, 10:51
Ik heb de laatste weken met vele mensen gesproken, in winkels, op de markt de zondag en als ge begint over het klimaat, dan is het antwoord prompt in de zin van "Ik kan het niet meer horen". Ben nog niemand tegengekomen die een andere mening had. Het ging hem slechts over een 20-tal mensen maar als die 20 zo direct dat antwoord geven, tja wat zegt dat dan.
Als nu ook ál die mensen eens consequent zouden stemmen en geen enkele stem zou gaan naar de politieke graaiers die schuldig zijn aan onze erbarmelijke toestand door wanbeleid en klimaatleugens zúllen gebruiken om ons te pluimen in naam van klimaatBEDROG - dat verkondigen ze zelfs - dan zouden we ergens kunnen geraken.
nva, cd&v, ovld, groen, sp.a hebben állen reeds bewezen ergere Vlamingenhaters te zijn dan zelfs de franstaligen door telkens wéér de vlamingen te bestelen en te overladen met alle zonden en schulden van de wereld.
Wij, Vlamingen hebben geen enkele Vlaamse vertegenwoordiging in de politiek, geen énkele.

Helaas, er zullen weer veel kiezers zijn die tegen zichzelf en hun eigen welzijn stemmen door weer dezelfde dieven aan de macht te houden/brengen uit gewoonte of omdat ze zich erin laten luizen met mooie praatjes en dan achteraf weer komen jammeren dat ze bestolen worden langs alle kanten. :roll:

Bij verkiezingscampagnes en -debatten breken ze allemaal hun eigen, gevoerde (wan)beleid af, zíj hádden de macht om het beter te maken en hebben ons enkel misleid, bestolen en belogen en nu hebben ze nog het onbeschaamde lef om te komen beloven, als het de kiezer belieft (terwijl ze gvd openlijk partijen uitsluiten van regeringsdeelname waardoor de stem van de kiezer voor geen méter meetelt!!!) dat ze het beter gaan doen zoals het hoort: voor óns 'welzijn'.
Het zijn idioten die nog stemmen op deze bende leugenaars! :x
Fazal

24 mei 2019, 11:45

Het zijn idioten die geloven dat er na 26 mei in de positieve zin iets zal veranderen.

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

25 mei 2019, 19:36

Het beeld op het nieuws van de partij Groen deed me denken aan een chiro clubke. Een hoop kinderen die "grote mens" willen spelen . Alle "haalbare " punten die ze hebben staan ook op de lijst van al de andere partijen. Al de rest is wishful thinking . Niets nieuws onder de zon dus.
De zon is gratis voor iedereen

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

25 mei 2019, 19:41

Fazal schreef:
24 mei 2019, 11:45
Het zijn idioten die geloven dat er na 26 mei in de positieve zin iets zal veranderen.
Dan ben ik een idioot Fazal. :wink: Ik ben positief ingesteld en heb het enorm moeilijk met negativisme. Dus mensen met "half lege" glazen mijd ik in het dagelijks leven gelijk de pest, (tenzij ze me willen zeggen dat ik nog eens moet bijschenken natuurlijk :D :D :D :D ).
De zon is gratis voor iedereen

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

25 mei 2019, 19:46

MaLoReg schreef:
14 mei 2019, 08:34
Héél dat klimaatgedoe in Vlaanderen hangt wel dik mijn voeten uit.
Als ge wat stappekes verder gaat binnen Europa dan hebben ze daar zelfs
nog ni gehoord over recicleren laat staan alles in verschillende zakken proppen.
'k Vraag me af wie deze waanzinsbal laat rollen en wie daar allemaal intrapt?
Voor mij staat het gelijk met één woord: "mensen pesten"!
Ik ben 100% zeker dat er mensen zijn die daar aan verdienen. Zo een overduidelijke zever krijg je normaal aan niemand verkocht. De aap zal wel uit de mouw komen na morgen avond. Het kleine onbenullige België gaat de natuur van de wereld redden...……….komaan zeg wie wordt hier voor de gek gehouden??????
De zon is gratis voor iedereen

Idefix
Lid geworden op: 21 jun 2007, 18:58
Locatie: Vlaams Brabant

11 jun 2019, 10:34

Mag die uitbarsten zonder aan Anuna iets te vragen????
https://nos.nl/video/2288408-indonesisc ... abung.html
De zon is gratis voor iedereen

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

11 jun 2019, 11:16

Idefix schreef:
11 jun 2019, 10:34
Mag die uitbarsten zonder aan Anuna iets te vragen????
https://nos.nl/video/2288408-indonesisc ... abung.html
:lol: :lol: :lol:
Ondank is 's werelds loon

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

11 jun 2019, 11:18

Ik vind dat we van die arrogante Anuna de laatste dagen zo weinig horen.
Haar haring braadt niet meer zeker?
Ondank is 's werelds loon

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

11 jun 2019, 11:35

maior domus schreef:
11 jun 2019, 11:18
Ik vind dat we van die arrogante Anuna de laatste dagen zo weinig horen.
Haar haring braadt niet meer zeker?
Misschien zit ze op een cruise schip,om de uitstoot te controleren........
https://www.hln.be/wetenschap-planeet/m ... ~ae7b29e8/
Maar o wee als ge met uw dieseltje in Antwerpen moet zijn........
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.