Ook dàt, is terreur!

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

wardje
Lid geworden op: 04 dec 2005, 15:46
Locatie: oostrozebeke

20 jun 2019, 11:58

Gent heeft gekozen voor een links pamperbeleid.
Het ergste is ,als je geen getuigen hebt is het jouw woord tegen dat van hen , wraakroepend is dat en die lui weten dat ze toch aan het langste eind zullen trekken. :twisted:
Fazal

20 jun 2019, 12:03

Het is niet alleen in Gent Wardje.

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

20 jun 2019, 12:26

Ik viel bijna uit mijn luie zetel, toen ik zag dat HLN het onomwonden heeft over Roma.
Mag dat zomaar benoemd worden?
Is dat geen racisme?
Een kluifje voor de inquisiteurs van Unia.

Voor mij mogen ze heel dat Roma-nest met de matrak uit ons land kloppen.
Ondank is 's werelds loon

DelaVega
Lid geworden op: 22 apr 2014, 17:05

20 jun 2019, 12:42

Van dergelijke feiten kookt mijn koud bloed van.

Die degoutanterij gewoon verrot rammen. Bah!

Man, ik zou mij erop uitleven.
Windows 8.1; Geïnstalleerd geheugen 8,00 GB; 64-bits besturingssysteem; Intel(r)Core (TM) i5 4440 CPU @ 3.10GHz; Internet Explorer 11; Ccleaner; MWB; AdwCleaner; Windows Defender.

DelaVega
Lid geworden op: 22 apr 2014, 17:05

20 jun 2019, 12:53

Eigenlijk lees ik dergelijke berichten liever niet, omdat ik dan mijn kas daarin opvreet. Miljaarde nondedju, toch.
Windows 8.1; Geïnstalleerd geheugen 8,00 GB; 64-bits besturingssysteem; Intel(r)Core (TM) i5 4440 CPU @ 3.10GHz; Internet Explorer 11; Ccleaner; MWB; AdwCleaner; Windows Defender.

Paca
Lid geworden op: 28 sep 2006, 01:58
Locatie: Suzhou

20 jun 2019, 12:56

Zijn de ouders, wettelijk gezien, niet verantwoordelijk voor wat hun kinderen uitsteken?
Of was dat alleen vroeger zo????
Fazal

20 jun 2019, 14:07

In zeer beperkte mate misschien Paca.
Maar die kleine apen vegen daar vierkant hun kont aan.
De ouders zeggen niets omdat ze gewoon niets te zeggen hebben aan dat grut.
Maar de ouders van dat Roma-crapuul leren hen wel hoe en waar ze moeten stelen, om hen daarna op missie te sturen.

Paca
Lid geworden op: 28 sep 2006, 01:58
Locatie: Suzhou

22 jun 2019, 00:24

Och ... we zijn, met de tijd, te braaf geworden! T.t.z. velen van ons zijn, met de tijd, zozeer geïndoctrineerd geworden dat ze er nog niet meer aan denken zulke snotneuzen direct een paar lappen rond hun oren te geven.
Zou ik me inhouden? Vijftig jaren geleden niet en nu nog niet. Waarmee ik wil zeggen dat ik een beetje spijt heb dat uw dienaar geen getuige was van het incident.
Ice

22 jun 2019, 12:27

@Paca: inderdaad: sociale controle heet dat en dat zou helpen want zowel snotjong van roma als moslims zijn gewend om terecht gewezen te worden door jan en alleman, zo gaat dat met culturen die op straat leven - daar delen passanten lappen uit als kinderen zich misdragen, die worden immers op straat 'opgevoed'...

De brutale cultuurverrijkers zouden terechtwijzen (dat is hun cúltuur) en zich verdedigen maar angsthazen zoals mieke bouve zijn dan geschokt, laten zich intimideren en kruipen in een hoekje waardoor deze wantoestanden blijven duren en zelfs verergeren.

En vooral híer, in ónze cultuur, krijg jíj dan unia en de hele politiek correcte meute op je dak met een klacht aan je broek wegens racisme en wellicht ook kindermishandeling, dan staan nestbevuilers en gesluierde hysterici allen op de achterste poten, gaan ze rellen en spuwen die racistische Vlamingen uit.....en dan telt opeens niet meer dat die minderjarigen je wilden bestelen of aanvallen maar dat jíj ze lappen rond de oren verkocht...terechtwijzen mogen enkel de cultuurverrijkers die zelf tot die culturen behoren maar jíj niet.
Wij mogen ons niet verdedigen maar moeten ons laten doen en zelfs laten uitmoorden of we worden gestraft.
Zovér is het reeds ontspoord: slachtoffers worden gestraft om zich te verdedigen, misdrijven bestaan dan opeens niet meer en de daders zijn dan de slachtoffers, enkel als het vreemde culturen zijn.

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

22 jun 2019, 14:20

Mijnheer Leman bekend voor het achtervolgen van mogelijke racisten vindt
dat progressieve Vlamingen waaronder homo's beter niet in Molenbeek komen wonen.
Is dat geen racisme???
Ice

22 jun 2019, 14:57

Nee, voorn, dat heet hypocriet leman dan "voor de eigen veiligheid van die progressieve Vlamingen zoals homo's"....en als ze zijne 'wijze' raad niet opvolgen en toch aangevallen worden door homofobe moslims, dan is het hun eigen schuld.. 8O

Dat is zoals meisjes en vrouwen die aangerand en verkracht worden, dat is ook hun eigen schuld, ze moeten maar voddebalen en sluiers dragen ipv korte rokjes waar moslimmannen geil van worden... :evil:

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

22 jun 2019, 16:14

Mogen wij in ons gebouw van 177 app zeggen dat het ons stoort dat hier twee pinguins zijn komen wonen
islamitische vrouwen helemaal in het zwart; zelfs de handen bedekt.

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

22 jun 2019, 16:33

Meteen filmen zoals op reis zijn en belagerd worden. Ik moet wiebelen met dat ding en dan staat de smatphone op kodak of evtl kies je camera.
Wellicht kindergeld afnemen, dan moeten de ouders de kinderen aan de lijn houden.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

22 jun 2019, 16:39

Fazal ,

Heb hier deze week al geplaatst toen stond er niet bij roma's
maar dat is al poosje aan de gang , en stopt blijkbaar niet .
En kost nog geld ook stad Gent en belastingbetaler .
Maar is overal , moeten niet zeggen Gent of Antwerpen , is bij ons ook zo .