Ook dàt, is terreur!

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)
Fazal

22 jun 2019, 18:50

Zal nooit meer stoppen gast43! Integendeel, zal nog veel erger worden.

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

23 jun 2019, 10:52

Met deze uitspraken van Leman horen we aan welke kant deze man jaren heeft gestaan.

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

23 jun 2019, 12:35

Ice schreef:
22 jun 2019, 14:57
Nee, voorn, dat heet hypocriet leman dan "voor de eigen veiligheid van die progressieve Vlamingen zoals homo's"....en als ze zijne 'wijze' raad niet opvolgen en toch aangevallen worden door homofobe moslims, dan is het hun eigen schuld.. 8O

Dat is zoals meisjes en vrouwen die aangerand en verkracht worden, dat is ook hun eigen schuld, ze moeten maar voddebalen en sluiers dragen ipv korte rokjes waar moslimmannen geil van worden... :evil:
Net zoals een minister in Duitsland zei, na de massale verkrachtingen, dat vrouwen dan maar een armlengte afstand moeten houden van de migranten.
En zoals Joden wordt aangeraden niet overal meer hun keppeltje te dragen.
Zulke reacties zijn niet alleen schandalig, ze zijn crimineel.
Collaborateur Leman mag van veel geluk spreken dat hij in een beschaafde cultuur leeft, want anders zou hij (terecht) voor een vuurpeloton eindigen!!
Ondank is 's werelds loon
Fazal

30 jun 2019, 12:11

Ook dàt, is terreur!

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/in ... ~a85c8343/

Neen! Geen echte Belgische jongeren! Wel Belgisch Marokkaanse jongeren!

walteropdemaan
Lid geworden op: 27 nov 2009, 15:56

30 jun 2019, 13:56

Met dank aan de badjuffrouw om een kat een kat te noemen. Hier mogen wij dat niet meer
MaLoReg

30 jun 2019, 14:13

Die rotcriminelen Belg noemen das pas een schande!!

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

01 jul 2019, 21:56

Ook in Duitsland komt nu boven water dat "Duitse" jongeren, je weet wel, voor grote overlast zorgen in de zwembaden bij dit mooie weer.
https://www.hln.be/nieuws/buitenland/in ... ~abd91456/
Geen gezin of meisje is er nog veilig voor dat ellendig schorem.
De islamieten haten de samenleving waarin ze zijn komen wonen, en ze maken ons op alle fronten het leven zuur.
ook DAT is inderdaad terreur.

Om even verder te breien op de titel van dit draadje.
Vandaag in het nieuws: grootste vuurzee aller tijden in Duitse deelstaat.
https://www.hln.be/nieuws/buitenland/en ... ad5d80425/
Men gaat er van uit dat het aangestoken is.
Maar ik zal u meer zeggen: je mag er gerust van uit gaan dat het een islamitische terreurdaad is.
Het is goedkoop, kan door een enkeling (een lone wolf, je weet wel) uitgevoerd worden, en heeft groot effect.
Ook de palestijnen voeren al jaren een vuur-oorlog tegen Israël.
Ze hebben zich bekwaamd in het oplaten van ballonnen met brandende mandjes.
Als de wind goed staat sturen ze die op Israël af en veroorzaken zo bosbranden.
Als het is om het kwaad in de wereld te verspreiden, is de creativiteit van de islamieten grenzeloos.
(Zie maar de gruweldaden van IS)
Overal en op allerlei manieren treiteren ze ons, met vrachtwagens doorheen kerstmarkten rijden, het zwemplezier van onze mensen vergallen, en nu: bosbranden stichten.
Dit is een onderhuidse oorlog.
De overheid kijkt weg of ontkent botweg.
Zoals bij de Notre Dame en vele andere kerken in Frankrijk: die vliegen plots in grote getale spontaan in brand.
Zoals ook honderden auto's op nieuwjaarsnacht.

Ook DAT is terreur !!!
Ondank is 's werelds loon

maior domus
Lid geworden op: 25 jul 2014, 00:06

03 jul 2019, 00:00

Ook "incidenten" (sic) in Franse zwembaden: 1000 mensen geëvacueerd omdat "tieners" (sic) hun gevoeg doen in het water.
Ja ja HLN, graag even de etniciteit van de tieners vermelden.
Of nee laat maar, we weten het wel !!

https://www.hln.be/nieuws/buitenland/oo ... ~aced6a94/
Ondank is 's werelds loon

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

03 jul 2019, 00:10

Ik had vroeger gene rotte fr, met de fiets wat rijden. En als ge ouder zijt moogt ge weer niks zeggen.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg
Fazal

03 jul 2019, 13:38

Nee! De jongeren hebben het nu voor 't zeggen.
En àls, je iets durft zeggen kan je nog een rammeling krijgen ook.
De omgekeerde wereld.

De vrije opvoeding is begonnen in de jaren '70.
De ouders lieten maar begaan, en oogsten nu wat ze toen hebben gezaaid.
Nu hebben ze niets meer te zeggen.
Zwijgen en braaf zijn. Dat is het enige wat ouders nog mogen doen.
Hier spreek ik natuurlijk 'over het algemeen'.
En sinds de zaak Dutroux is het nog beter geworden. Die gaan ze later nog heilig verklaren.
Ice

03 jul 2019, 21:55

@Fazal: het zijn geen Bélgische 'jongeren' met vrije opvoeding, geen autochtone, verwende jongeren die in groep onze kínderen bepotelen, aanranden en zelfs verkrachten.

Het zijn geen vijftigplussers (in '70 geboren?) die in recreatiedomeinen de smeerlap gaan uithangen, dat zijn SNOTNEUZEN van 9 - 19 jaar en ouder én jonger!
Allochtonen, die vroeger reeds de toegang werd ontzegd in dancings omdat ze de meisjes niet met rust konden laten en overal waar ze kwamen amok maakten...hún 'nakomelingen' zijn dat, zij hebben alleen dat voorbeeld gehad en apen dat nu na.

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/in ... ~a85c8343/

Intimideren, beledigen en terroriseren is een kenmerk van groepjes laffe hang/jongeren die bijeen klitten, dat kennen we toch al 20 jaar...of nóg niet? Overlast? In heel europa nog wel...en telkens met dezelfde soort.

https://www.hln.be/nieuws/buitenland/ho ... ~ad6b94c2/
Dat de hoge temperaturen ook de gemoederen verhitten, bleek gisteravond in een zwembad in Düsseldorf.
Enkele gezinsleden moest door de politie worden ontzet, nadat ze door honderden jongeren werden belaagd.
Volgens berichten waren een aantal jongeren al enige tijd luidruchtig en overlastgevend bezig.
Toen een van de jongens een gezin dreigde fysiek lastig te vallen, werd hij door de vader van het gezin weggeduwd.
Daarop keerden de jongeren zich specifiek tegen dit ene gezin.
Nu ben ik weleens benieuwd voor welke etnische minderheidsgroep er partij gaat getrokken worden door linkse rakkers: voor de marokkaanse 'jongeren' of voor de turkse vader?

Wie gaan ze nu met de vinger wijzen als het gaat tussen 'belgische' marokkanen en 'belgische' turken? Want die haten elkaar als de pest...
Of wordt het weer een poging om de feiten te verdraaien en dan zullen onze politie of ons veiligheidspersoneel/redders het vast uitgelokt hebben? :roll:

Het kan niet meer ontkend worden, dit sluimerende, terroristisch wangedrag van allochtone jongeren dat de politiek en justitie jarenlang hebben genegeerd, straffeloos hebben laten woekeren tot deze verrotting van de maatschappij door hun pamperbeleid - nu zal er ingegrepen moeten worden of er gaan doden vallen want het is genoeg geweest en turken laten zich niet doen, dan komt er vergelding.
Ice

04 jul 2019, 07:32

HIER hebben we de reden waarom in recreatiedomeinen en zwembaden deze allochtone amokmakers met rust gelaten worden:

https://www.hln.be/in-de-buurt/beveren/ ... ~aadb595e/

Zou de burgemeester niet beter voor de ordehandhaving het "bepérkt aantal jongeren" laten oppakken en straffen ipv weer maar aan symptoombestrijding te doen en de privacy te schenden van iedere onschuldige bezoeker door verplichte registratie zoals een misdadiger met wéér de smoes van ons aller veiligheid om te voorkomen dat bezoekers en redders door telkens dezelfde snotneuzen en schorum worden lastig gevallen, afgedreigd en geïntimideerd?
Gaan we naar een politiestaat?! Het lijkt china of NK wel!
En het crapuul laten ze weeral lopen, aan de OORZAAK wordt niks gedaan.

Mensen zouden massaal moeten wégblijven uit openbare zwembaden tot het PROBLEEM wordt aangepakt en niet de onschuldige bezoekers! :evil:
MaLoReg

04 jul 2019, 09:28

Nooit van mijn leven zulke zaken gehoord of gelezen tot ze al dat vreemd tuig hebben
binnengepakt-hoe ist mogelijk dat ze vrije toegang krijgen om hier ALLES op zijn kop
te komen zetten en dan te bedenken dat de meeste ervan nog betaald worden (OCMW en
dergelijke) door ons zelf. Hoe is het om hemelswil zover kunnen komen en men blijft die
kloppende zweer behandelen als een acneetje.
Fazal

04 jul 2019, 09:38

Ice schreef:
03 jul 2019, 21:55
@Fazal: het zijn geen Bélgische 'jongeren' met vrije opvoeding,
Ik geef u volmondig gelijk beste Ice, maar ik had het wel over onze eigen Belgische jongeren, en nadien is die trend verder gezet. En dan heb ik over 'onze' jongeren van vandaag.
Ice schreef:
03 jul 2019, 21:55
Het kan niet meer ontkend worden, dit sluimerende, terroristisch wangedrag van allochtone jongeren dat de politiek en justitie jarenlang hebben genegeerd, straffeloos hebben laten woekeren tot deze verrotting van de maatschappij door hun pamperbeleid - nu zal er ingegrepen moeten worden of er gaan doden vallen want het is genoeg geweest en turken laten zich niet doen, dan komt er vergelding.
Dat ontken ik zeker niet.
En dat wij Belgen, op enkele uitzonderingen na, slappelingen zijn tegenover dat gespuis, zal ik ook niet ontkennen.
En dat die smeerlappen dat heel goed weten maakt hen nog sterker.

De 'meeste' Belgen zullen u niet helpen als er zich zoiets voordoet, ze zullen de vlucht nemen, of ze zullen genoegzaam zitten kijken en met leedvermaak zitten wachten op wat er verder zal gebeuren.

Het is al heel lang geleden, maar ik heb het zelf meegemaakt op verlof in Mallorca.
En dan nog met het personeel van het hotel, die telkens midden in de nacht, in en rond het zwembad de boel op stelten zette. Van slapen, geen sprake. Ik heb mij gemoeid en stond plots voor een muur van dreigend personeel. Géén Belg, maar een Fransman is mij komen ontzetten. De Belgen zaten rustig door het venster van hun kamers te kijken maar bewogen niet.

Sommigen zaten nog op het terras aan het zwembad, en trokken zelfs partij voor het personeel.
Laatst gewijzigd door Fazal op 04 jul 2019, 17:17, 2 keer totaal gewijzigd.

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

04 jul 2019, 14:49

Ik vraag mij af of die manieren hebben op het strand van hun (buur-)land. Gelijk nen hond in de zee gaan.... Of is het uitpluizen via internet waar er geen camera toezicht is.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg