Europa is één.

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)
Fazal

22 jun 2019, 18:36

Europa is één! Maar hieronder is dat niet goed te zien.

https://www.hln.be/nieuws/binnenland/me ... ~a07f9925/
Ice

23 jun 2019, 11:11

Overal, in elk eu-land andere regeltjes zodat europeanen overal gepakt en bestraft kunnen worden tot ze uit miserie thuis en uit de auto gaan blijven om nog meer uitgebuit te kunnen worden om het groeiende zootje afgedankte politici als eu-dictators hun zakken te vullen.

Europa is alleen één om legaal de burgers te kunnen bestelen met leugens en hele landen ongemerkt leeg te zuigen om dat illegale eu-wangedrocht te verrijken.
De smoes van vrij verkeer voor goederen en personen wordt gebruikt om concurrentievervalsing toe te dekken en om illegalen en terroristen vrij te laten bewegen doorheen heel europa.
En onder het mom van soevereiniteit mogen landen verkeersregels zelf bepalen om verwarring te zaaien zodat de pakkans voor europese vakantiegangers veel groter wordt.

Voor de klimaatleugen zullen er taksen komen op kerosine zodat ook vliegvakanties tot het verleden behoren want die taksen worden simpel doorgerekend aan de reizigers.
Eu pakt europeanen alles af: autorijden, vakanties, vliegen, welvaart en bewegingsvrijheid om totalitaire machtscontrole door verarming en pestregeltjes te verkrijgen, dat is het uiteindelijke doel waarvoor elke maatregel en richtlijn dient.
Bovendien blijft nog altijd het hardnekkige gerucht bestaan dat eu (als advíesorgaan!)wetten kan opleggen of verplichten.

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

01 jul 2019, 00:08

Autoreiziger zullen hun nodige data wel bijeen gegoogeld hebben. Dat er bij zijn die er hun botten aanvegen moeten zij weten.
En zou het geen salariswagen zijn en tankkaart ?
Ik ga met de vlieger en zal ginds geen auto huren. Men draait rond de brij, rijden van A naar B, men laat dat met rust, de rest veranderd men, er wordt daar goed aan verdient.
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

25 jun 2020, 23:12

Het EU Agency for Fundamental Rights (FRA) heeft een onderzoek gedaan. Daaruit blijkt dat 60% van de EU-burgers vindt dat ze niet goed vertegenwoordigd worden door de mainstream partijen.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

29 jun 2020, 18:22

Wil. schreef:
25 jun 2020, 23:12
Het EU Agency for Fundamental Rights (FRA) heeft een onderzoek gedaan. Daaruit blijkt dat 60% van de EU-burgers vindt dat ze niet goed vertegenwoordigd worden door de mainstream partijen.
Ik denk eerder 95%en die andere 5% zijn de families en de vriendjes van de mainstream partijen vriendjes :mrgreen:
Het gedrocht Europa zit vol met uitgebluste politiekers , die al heel hun leven aan de honingpot gezeten hebben, en er zo aan verslaafd zijn dat ze niet zonder kunnen, ze gaan slapen, en worden wakker met een hebzucht gevoel,als een erge migraine ,waar geen paracetamoleke tegen helpt :mrgreen:
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

29 jun 2020, 20:23

Niet goed vertegenwoordigd door de mainstream partijen???
Zowat ALLE partijen hebben één of meer vertegenwoordigers in dat parlement!!!
Dit zegt veel over die vertegenwoordigers waar ze wel hebben opgestemd hé. :roll:
Ook de zweeppartijtjes sturen hun "beste" krachten naar Europa.

(ik denk hier spontaan aan een economie journalist die ooit minister was ... )
OPGELET bovenstaande tekst kan sporen van ironie en/of sarcasme bevatten
64bits - Core i3 - Acer A9Q1KNT - SPIN SP314-51 - Windows 11 Home - Firefox - Wifi - Telenet

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

29 jun 2020, 21:31

Het zijn vooral de mainstreampartijen die uiteindelijk de lijnen van het beleid trekken. Dan ervaren mensen dat ze het daar niet zo mee eens zijn.
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.