In Antwerpen schieten ze daar ook maar op los

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

09 jul 2019, 17:37

https://www.hln.be/in-de-buurt/antwerpe ... ddf8218fe7

Twee slachtoffers bij schietpartij in Antwerpen: politie roept op omgeving stadspark te vermijden

Bij een schietincident op de hoek van de Plantin en Moretuslei en Quinten Matsijslei, waar ook de politie bij betrokken was, zijn deze middag twee slachtoffers gevallen. Mogelijk viel er één dode te betreuren.

Is geen week voorbij , of daar zijn problemen en altijd met slachtoffers , krijgen niks meer onder controle :evil:

Stadspark is toch om te genieten , hou u kinderen maar binnen , is vakantie .
MaLoReg

09 jul 2019, 17:54

Ja gast43 dat doet daar lelijk in Antwerpen-'k bedoel dat daar altijd wel wat loos is
en zeker niet in de positieve zin. Voordien beperkte de criminalitiet zich meer langs
de kanten van Turnhoutsebaan (Maroccanen) of helemaal den andere kant (Turken)
maar nu is 't echt overal: van doodslag tot beschietingen-verkrachtingen-roof..........
en aan de kant waar ik woon zag je zo'n dikke tien jaar geleden nog geen vreemden,
dat is ook gedaan nu, 't loopt er vol van: onze eigendommen minder in waarde en
dus ook 's avonds niet meer buiten komen. Dat hebt ge ervan als ge al die vreemde
binnen laat (in ons land bedoel ik hé, niet in huis hahahaha.)

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

09 jul 2019, 19:02

MaLoReg

Geloof u best , maar woekert maar verder is hier bij ons ook zo .
Maar hier ging nu wel maar dat was nog niet te lezen ( Geesteszieke )
Allemaal triest als er zo iets gebeurt .

lea***
Lid geworden op: 09 nov 2017, 20:54

10 jul 2019, 10:53

De persoon met geestelijke problemen is dood geschoten door de politie.
De conciërge is zwaar gewond.

Onlangs hier in Deurne bij een louche autoverkoop werd er ook op mekaar
geschoten, waren wel geen doden.

Het gaat inderdaad de verkeerde kant op met ons landje.

kitten
Lid geworden op: 15 apr 2004, 18:19
Locatie: Deurne/Antwerpen

10 jul 2019, 23:29

Nu ik woon in Deurne en de waarde van mijn eigendom is alleen nog maar gestegen, ook zo voor het huis van mijn broer in Borgerhout en dat van mijn dochter hier ook in Deurne, ik heb vrienden die wonen in de Lange Nieuwsstraat, als dat het centrum niet zou zijn en hun loft is op 10 jaar tijd maar eventjes met 50 % opgegaan.
Ik zeg niet dat er geen minder en wat verloederde; buurten zijn in A , maar die zijn er altijd geweest, ze verplaatsen zich soms zoals het voorbeeld van het Zuid, dat helemaal niets was en nu een chique buurt.
Die Marokkaan hier naast betaalde even veel als ik voor zijn appartement en die Turk aan de overkant ook, die Jood van achter de hoek ook en die Pool van achter de andere hoek ook.

Vroeger schoot men waarschijnlijk ook wel eens in bepaalde buurten, maar we wisten dat gewoon niet, nu is alles direct nieuws en men maakt ons bang.
Laatst gewijzigd door kitten op 11 jul 2019, 19:49, 1 keer totaal gewijzigd.

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

11 jul 2019, 08:23

Vreemd toch hoe sommigen hier niet kunnen lezen en per direct beginnen te kwekken over vreemdelingen. Uit het artikel blijkt dat er enkel geschoten werd door de politie waarbij blijkbaar een dode gevallen is. Verder staat in betrokken artikel dat alles begonnen is met een geestelijk gestoorde man die met een mes de conciërge heeft verwond.

tokkio
Lid geworden op: 04 jan 2004, 15:17
Locatie: vlaanderen

12 jul 2019, 15:25

frits1955 schreef:
11 jul 2019, 08:23
Vreemd toch hoe sommigen hier niet kunnen lezen en per direct beginnen te kwekken over vreemdelingen. Uit het artikel blijkt dat er enkel geschoten werd door de politie waarbij blijkbaar een dode gevallen is. Verder staat in betrokken artikel dat alles begonnen is met een geestelijk gestoorde man die met een mes de conciërge heeft verwond.
Het zijn allemaal geestelijk gestoorde als ze iemand aanvallen of molesteren,alleen de gewone Vlaamse "jan met de pet " loopt niet rond met messen,pistolen, boksbeugels, knuppels ecr.........
Maar de agent die geschoten heeft zal het wel goed moeten uitleggen.....
Zie niet uit naar de dag dat alle problemen opgelost zijn, want dan is men dood.

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

12 jul 2019, 15:34

Dat ze dan die man laten opnemen , als ze al wisten dat niet goed gaat .
Laat allemaal veel te lang aanslepen met zo ziekte .
Waarom laat je dat thuis alleen , zo mensen zijn gevaar voor hun eigen en medemens .
Zo ziekte kan alle kanten uit , enige nadeel als hij niet wilt (laten opnemen ), mag je nog zoveel stappen ondernemen ,
ben je verplicht van gerecht in te lassen .