Wat zijn ze van plan in Antwerpen granaataanslag ?

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

frits1955
Lid geworden op: 05 nov 2016, 14:48

23 jul 2019, 20:59

Maar Stabroek en omgeving zijn zeker nog altijd boeren.
Je moet het mij niet vertellen. Ik heb een jaar of zes lesgegeven in wat toen de RMS Stabroek was ( nu Koninklijk Technisch Atheneum denk ik) - ik had daar een collega aardrijkskunde die zijn leerlingen wel eens in de studie stopte omdat hij naar zijn schapen en koeien moest gaan kijken. Dat duurde zo tot op een mooie dag zijn pedagogisch adviseur ( "inspecteur" heette dat toen nog) hem kwam bezoeken en hij dus ergens te velde was -letterlijk dus :lol:

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

23 jul 2019, 22:25

frits1955 schreef:
23 jul 2019, 20:59
Maar Stabroek en omgeving zijn zeker nog altijd boeren.
Je moet het mij niet vertellen. Ik heb een jaar of zes lesgegeven in wat toen de RMS Stabroek was ( nu Koninklijk Technisch Atheneum denk ik) - ik had daar een collega aardrijkskunde die zijn leerlingen wel eens in de studie stopte omdat hij naar zijn schapen en koeien moest gaan kijken. Dat duurde zo tot op een mooie dag zijn pedagogisch adviseur ( "inspecteur" heette dat toen nog) hem kwam bezoeken en hij dus ergens te velde was -letterlijk dus :lol:
:lol: :lol: :lol:

kitten
Lid geworden op: 15 apr 2004, 18:19
Locatie: Deurne/Antwerpen

24 jul 2019, 00:09

Wel haha dan ben ik toch een echte Antwerpenaar want al mijn grootouders en mijn ouders zijn van oud Antwerpen.
Maar eigenlijk maakt dat toch niks uit, ik ben hier 71 jaar geleden geboren Mijn ouders woonden toen in Borgerhout, maar ik ben in de kliniek in de "Stad " geboren en nu woon ik in Deurne . Maar ik voel me hier gewoon thuis, dus een Antwerpenaar, en zoals gezegd voelde ik dat in Brussel ook, maar ik heb ook op "den buiten" gewoond, namelijk Londerzeel, wel daar voelde ik me niet thuis en men liet mij daar ook constant weten dat wij die " van t stad " waren, ik heb er 10 jaar gewoond en dat is nooit goed gelukt.
De Singel is altijd de viruele grens geweest, omdat die ligt waar vroeger de vestingen ( forten en water) lag
en dat was dus vroeger de grens van de stad, inderdaad toen was dat echt nog binnen en buiten de muren en dat gaf een groot verschil, nu echter is dat in mijn ogen niet meer zo, maar meningen verschillen.
Waar je woont en hoe je je daar voelt hangt van meer af dan van grenzen en voorgeschiedenis.
Ik heb in prijs lange tijd verbleven en daar voelen allen in alle arrondissementen zich Parijzenaar.

berretz
Lid geworden op: 08 jan 2014, 08:34
Locatie: 2070

24 jul 2019, 08:20

Even terzijde, wat ik me afvraag waar er ergens in Antwerpen een granatenwinkel te vinden is?

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

24 jul 2019, 10:10

Berretz

Even terzijde, wat ik me afvraag waar er ergens in Antwerpen een granatenwinkel te vinden is?


Bel eens naar stadhuis , en vraagt eens naar Bart de Wever misschien kan die u helpen waar ze te koop zijn :P
hahahaha , denk dat hier de senioren daar niks van afweten , we kunnen alleen maar aantonen door de media .
En drugs met de massa is nog maar vandaag de krant bereikt achtervolging door politie en de daders gooide pakket van 1 kilo op straat 8O :wink: hadden direct vangst gedaan plus de straatwaarde bingo .Moet daar gigantisch fijn zijn als je daar woont en die achtervolgingen ziet op de clip :evil: :evil:

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

24 jul 2019, 11:05

berretz schreef:
24 jul 2019, 08:20
Even terzijde, wat ik me afvraag waar er ergens in Antwerpen een granatenwinkel te vinden is?
De granatenwinkels zijn op de parking, hé 8)
Hier, ene van Eeklo: koop je gerief hier
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

24 jul 2019, 17:13

https://www.hln.be/in-de-buurt/antwerpe ... ddf8218fe7

Drugsuithalers bellen zelf politie vanuit snikhete container: “We zitten opgesloten” :mrgreen: 8O
Twee drugsuithalers hebben zelf de politie gebeld om te melden dat ze opgesloten zaten in een container in de Antwerpse haven. Ze dreigden te bezwijken onder de hitte. Beelden van de arrestatie circuleren sinds vanmiddag op sociale media.

Oei konden ze hun collega's niet bereiken dat ze politie moeten bellen :P :P
Waren er twee uit schoten -Antwerpen , ocharme die engeltjes kun je niet laten stikken in zo container .
Is tegen de wet :P Antwerpen is in volle tournado Gisteren 1 kg met achtervolging nu vandaag dit .
Ze weten van t'weer die mannen laten steken vallen :arrow: laat ze maar komen grietje opgeruimd staat netjes :lol:

berretz
Lid geworden op: 08 jan 2014, 08:34
Locatie: 2070

25 jul 2019, 09:09

Een container kan alleen van buitenuit gesloten worden. Dus is de vraag, wie heeft het deurke toegedaan?

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

25 jul 2019, 09:40

Berretz

Ik heb het alle sinds niet gedaan :lol: Gaat ze eens bezoekje brengen in de gevangenis , misschien weet jedan wat meer :wink:
Ik had ze laten zitten hahaha :P
Ze weten het , dat ze iedere dag gevaar lopen , heb daar geen compassie mee !!
Is misschien cru van mij . Ze hebben al jaren de boel verziekt zou eens gepaste straf zijn .En ze waren goed bewust dat ze iedere moment , met zo warmte

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

02 aug 2019, 10:42

https://www.hln.be/in-de-buurt/kortrijk ... ~aad4ef5d/

Drama in drugsmilieu: man in het hoofd gestoken door overvallers

De politie heeft drie verdachten opgepakt die woensdagavond betrokken waren bij een brutale roof in een drugspand in Kortrijk. Daarbij werd een man in het hoofd gestoken met een mes. Hij raakte vrij ernstig gewond. Eén van de daders verloor ter plaatse zijn identiteitskaart.

Een Roemeen liep toen zware verwondingen op, ook nadat hij messteken had gekregen.

Bewijst genoeg dat weeral buitenlanders zijn 8O zoals altijd moeten er nog wat meer binnenlaten.
Zij moeten goed op de hoogte zijn dat drugspand is en ze doen er niks aan 8O

Hier zijn ook nieuwe huurders , wonen daar zonder meubels :roll: 8O :evil: en dat mag allemaal slapen op matje denk ik . Zouden wij moeten doen . En betalen behoorlijk huur er nog eens bovenop :P Als de kassa maar rinkelt voor de eigenaar , wat de buren meemaken en beleven is ver van zijn bed show .