Wat zijn ze van plan in Antwerpen granaataanslag ?

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

22 jul 2019, 08:55

https://www.hln.be/in-de-buurt/antwerpe ... ~a40acc80/

Opnieuw granaataanslag in Antwerpen: zes auto’s en drie gevels beschadigd

Er is afgelopen nacht rond 3 uur opnieuw een granaataanslag gepleegd in Antwerpen, dit keer in de Marsstraat in Berchem. Daarbij raakten een zestal auto’s en drie gevels beschadigd. Volgens de eerste berichten zijn er geen gewonden.

Is niet niks op nog geen week tijd drie maal plus één in Willebroek .

Betaal maar burgers dat kan er nog allemaal bij , waar zit nu de burgervader met zijn harde aanpak .
Geen tijd :evil: :P Veel bla bla bla in de media maar omzetten in praktijk moet je van ander kaliber zijn .
Daar gaat zijn 600000 euro sponsoren stadskas, en wat heeft al opgebracht :roll:
Wie is nu de fout Geens , of Jan Jambon , is afwachten in welke bak dat hij nu gaat schuiven .
In Willebroek pakken ze anders sluiten ze zaak . ( Burgemeester)

voorn
Lid geworden op: 27 okt 2006, 10:30
Locatie: Antwerpen

22 jul 2019, 09:59

Een huis kun je moeilijk sluiten.

flupke2
Lid geworden op: 09 jan 2005, 16:51
Locatie: naast mijn buur

22 jul 2019, 10:31

gast43 schrijft : " Wie is nu de fout Geens , of Jan Jambon , is afwachten in welke bak dat hij nu gaat schuiven .


Noch Geens, noch Jambon of eender welke politieker zijn hier fout aan.
De fout zit bij 2 personen : degene die de granaat gooit én degene die iets heeft uitgespookt waardoor de eerste zich genoodzaakt voelt om wraak te nemen door een granaat te gooien.

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

22 jul 2019, 10:42

Da was niet in Antwerpen dat was Berchem.

flupke2
Lid geworden op: 09 jan 2005, 16:51
Locatie: naast mijn buur

22 jul 2019, 10:49

Prima Vera schreef:
22 jul 2019, 10:42
Da was niet in Antwerpen dat was Berchem.
Is Berchem geen deel van Antwerpen??

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

22 jul 2019, 10:51

flupke2 schreef:
22 jul 2019, 10:49
Prima Vera schreef:
22 jul 2019, 10:42
Da was niet in Antwerpen dat was Berchem.
Is Berchem geen deel van Antwerpen??
Voor een echte Antwerpenaar is dat een volledig ander gegeven! :D

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

22 jul 2019, 11:25

Je bent blijkbaar al heel snel op de "parking" :lol:

De kannibaal
Lid geworden op: 01 mei 2015, 18:25

22 jul 2019, 11:26

flupke2 schreef:
22 jul 2019, 10:31
gast43 schrijft : " Wie is nu de fout Geens , of Jan Jambon , is afwachten in welke bak dat hij nu gaat schuiven .


Noch Geens, noch Jambon of eender welke politieker zijn hier fout aan.
De fout zit bij 2 personen : degene die de granaat gooit én degene die iets heeft uitgespookt waardoor de eerste zich genoodzaakt voelt om wraak te nemen door een granaat te gooien.
Daar is zoals U zegt niks tegen te doen. Wie het risico voor zichzelf wilt verkleinen, gaat beter niet in Antwerpen wonen. De enige manier om geen onschuldig slachtoffer te worden. In geen geval geld weggooien aan nog meer politie, meer camera's enz. Het zijn allemaal verloren investeringen. Politie agenten zijn ook maar mensen en vermijden vooral een open confrontatie met bandieten. Elke nieuwe agent wordt ingezet als verborgen belastingontvanger, maar zelfs dit is eindig. Camera's, worden eerst ingezet om gegevens te verzamelen, waarvoor ze niet bedoeld waren. Als bescherming tegen de misdaad zijn ze totaal waardeloos door hun slechte beeldkwaliteit en een pet , muts of kous geven de misdadiger reeds voldoende anonimiteit.
Al met al valt het nog mee als men het vergelijkt met de grote gekende misdaad steden in de wereld.

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

22 jul 2019, 11:32

E.T. schreef:
22 jul 2019, 11:25
Je bent blijkbaar al heel snel op de "parking" :lol:

Als ge dat maar weet! :wink: :wink:

E.T.
Lid geworden op: 11 nov 2008, 21:15

22 jul 2019, 11:33

Geloven jullie nu echt dat er niemand weet waarom die handgranaten naar bepaalde woningen worden gegooid? Gewoon even opzoeken wie daar woont, voor wat ze al veroordeeld zijn, wie hun concurrenten zijn, waar ze "werken", wie hun "vrienden" zijn, hoe ze aan de kost komen, van wie ze hun wagen huren, …
Net als bij Suske wisten de journalisten veel meer dan dat ze toen schreven ...

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

22 jul 2019, 12:46

E.T. schreef:
22 jul 2019, 11:33
Geloven jullie nu echt dat er niemand weet waarom die handgranaten naar bepaalde woningen worden gegooid? Gewoon even opzoeken wie daar woont, voor wat ze al veroordeeld zijn, wie hun concurrenten zijn, waar ze "werken", wie hun "vrienden" zijn, hoe ze aan de kost komen, van wie ze hun wagen huren, …
Net als bij Suske wisten de journalisten veel meer dan dat ze toen schreven ...
Uiteraard E.T. die weten dat zelf maar al te goed!

gast43
Lid geworden op: 04 mar 2019, 13:50

22 jul 2019, 14:08

Als ze onderling mekaar de loef willen afsteken ze doen maar maar zeer triestige zaak , ondertussen tasten ze onze eigen bevolking ook aan,
En die hebben daar totaal niks met te maken !! Daar al eens aan gedacht .
Op wie moeten ZE weer de schade verhalen net zelfde in Willebroek , dame was net 5 maanden gestart met haar zaak , gelukkig had ze goeie buren en vrienden .Overheid gaat ook sponsoren !! :?: :mrgreen:
Wie moet de zaak dan aanpakken , want wij als burgers mogen heft niet in eigen handen nemen .Daar stopt het dan .Wie moeten dan doen kabouters :?: Is gemakkelijk telkens regels verschuiven wie staat er aan dek in Antwerpen , zijn allemaal deelgemeenten ervan . Want zolang niet voor eigen deur gebeurt , is maar bijzaak maar zeg nooit nooit !!

boeffer
Lid geworden op: 07 feb 2012, 21:58
Locatie: In mijn zetel

22 jul 2019, 15:48

Je kan anpr camera's raadplegen maar bandieten weten dat, nr-platen wisselen of even in een truck of box stallen. Gsm uit en batt ook eruit.
Wie is je buur?
W10 Wondershare Filmora Video Editor,16:9=1920*1080 ; 4:3=1440*1080, de slijtageslag duurt langer dan de waarborg

kitten
Lid geworden op: 15 apr 2004, 18:19
Locatie: Deurne/Antwerpen

22 jul 2019, 16:22

Maar Prima Vera, beweren dat Berchem geen Antwerpen is gaat toch een beetje ver. En daarbij komt nog dat de Marsstraat nog geen 300m van de Antwerpse districtsgrens ligt. Juist aan de ring die toch daar de grens vormt van het vroegere oude Antwerpen. De Marsstraat is een echt rustige buurt, goed verzorgde huizen en een gemengd publiek, aangenaam wonen enzo. Ik denk dat de mensen van de wijk Groenenhoek en Boelaere echt wel opgeschrikt zijn door dit gebeuren
Zelf woon ik vlakbij in Deurne Zuid en ben van Borgerhout geboortig en ik vind mezelf echt wel een Antwerpenaar, zoals veronderstel ik de andere paar honderdduizend van al de districten samen.

Prima Vera
Lid geworden op: 25 mei 2012, 19:10

22 jul 2019, 16:52

kitten schreef:
22 jul 2019, 16:22
Maar Prima Vera, beweren dat Berchem geen Antwerpen is gaat toch een beetje ver. En daarbij komt nog dat de Marsstraat nog geen 300m van de Antwerpse districtsgrens ligt. Juist aan de ring die toch daar de grens vormt van het vroegere oude Antwerpen. De Marsstraat is een echt rustige buurt, goed verzorgde huizen en een gemengd publiek, aangenaam wonen enzo. Ik denk dat de mensen van de wijk Groenenhoek en Boelaere echt wel opgeschrikt zijn door dit gebeuren
Zelf woon ik vlakbij in Deurne Zuid en ben van Borgerhout geboortig en ik vind mezelf echt wel een Antwerpenaar, zoals veronderstel ik de andere paar honderdduizend van al de districten samen.
Awel kitten iemand die in hartje Antwerpen geboren is voelt dat toch niet zo. Vergeet niet dat Berchem, Borgerhout, en zo verder maar pas Antwerpen genoemd werden na het samenvoegen. Ze hadden ook allemaal een aparte postnummer. Voor een echte Antwerpenaar worden die gemeentes echt nog altijd niet bij het echte Antwerpen gerekend zenne. Ik zou eerder zeggen dat is Groot Antwerpen. En natuurlijk is het ondertussen allemaal Antwerpen (maar mèt een onderscheid). :wink: