Hahaha....die hadden we nog niet gehoord!!!

Hier is plaats voor discussie over actuele onderwerpen.
Met een krant kan je zowel een minister als een vlieg doodslaan. (Herman de Croo - 1937)
Ice

23 jul 2019, 17:55

De meest doorzichtige en belachelijkste smoes ooit:
De bekende Nederlandse actrice Imanuelle Grives (34) werd zondag betrapt met hoeveelheden soft- en harddrugs die het eigen gebruik overstijgen.

Volgens de advocaat van de Nederlandse actrice gaat het om een experiment voor een nieuw televisieprogramma en niet echt om het lucratieve.
Ze zou zich op Tomorrowland aan het inleven geweest zijn hoe het voelt om drugs te dealen.

Ze ontkende dan ook niet dat ze de drugs wilde verkopen op het festival.
Het is niet bekend voor welk programma dat dan zou zijn.

“Ik vond het eerst ook een onwaarschijnlijk verhaal, maar ze wilde zich echt voor een nieuwe film inleven in haar rol als drugshandelaar”, aldus haar advocaat.
.....Ze is geen standaard drugshandelaar of iemand die verslaafd is.
We hopen dat de rechter haar verhaal ook aannemelijk vindt.
Ze mag voorgedragen worden voor een Oscar als beste, meest hypocriete leugenaarster die door de mand valt.

Nu mag ze zich gaan inleven in de cel ter voorbereiding op prison break?
Of is er een belgische randdebiel als rechter te vinden die deze onmiskenbare leugen slikt omdat ze zwart en BN/vip meent te zijn en waarmee ze haar vel wil redden?

Zullen we dan ook maar aan het moorden slaan of aanslagen plegen om te weten wat een seriemoordenaar of terrorist 'ervaart' om een filmrol te spelen? :x
Ze liegt dat ze zwart ziet, daar heeft ze overigens geen inleving voor nodig, dat komt vanzelf van nature uit...een 'vooroordeel' dat ze nog maar eens zelf bevestigt.

Wil.
Lid geworden op: 15 nov 2005, 19:41

24 jul 2019, 00:13

Nu mag ze zich gaan inleven in de cel ter voorbereiding op prison break?
:lol: Een goeie!
AfbeeldingAfbeeldingpSorry, hoor, dat ik je beledigd heb; ik had moeten liegen.

Paul Siemons
Lid geworden op: 03 feb 2004, 21:22

24 jul 2019, 22:02

VRT tikt nieuwslezer op de vingers: “Grapjes horen hier niet thuis”
Chris Van den Abeele brengt de nachtelijke nieuwsbulletins op Radio 1 altijd op zijn eigen, typische manier. Daar hoort soms een kwinkslag bij.
Dinsdagochtend smokkelde hij een grapje binnen, tijdens een bericht over de Nederlandse actrice Imanuelle Grives. Zij werd op Tomorrowland betrapt met een grote hoeveelheid drugs, naar eigen zeggen om zich in te leven in een filmrol als drugsdealer. Om af te sluiten kruidde Van den Abeele het bericht met wat humor. “Gelukkig probeerde Grives zich niet voor te bereiden op een rol als seriemoordenaar”, zei hij.
Moet een persoonlijke inbreng van een nieuwslezer ’s nachts kunnen? Het was al vaker een discussiepunt. Van den Abeele opgemerkt wilde gisteren niet reageren. “Ik praat liever niet over mijn stijl in de pers”, liet hij weten.
De openbare omroep reageert alvast wél klaar en duidelijk: “Grappen horen niet thuis in het radionieuws”, zegt VRT-woordvoerder Hans Van Goethem. “De journalist in kwestie besefte meteen dat hij die opmerking
niet had mogen geven. Zoiets zal dus niet meer gebeuren.”

nachtbries
Lid geworden op: 04 nov 2004, 00:27
Locatie: kempen

25 jul 2019, 13:40

haha :D de Nederlanders zijn bekent aan het worden op de media nu weer eentje tis wel een donkere van kleur net als die van op Tomorrowland :mrgreen: ,maar had ook zeer veel drugs bij de sportatlete is in Duitsland opgepakt door de politie goe gewerkt mannen en vrouwen van de Duitse politie top !! :!:
I-Mac ,1tb ,outlook enz... tot horen of ziens

Dicksy
Lid geworden op: 11 jul 2019, 20:17

25 jul 2019, 13:56

maar had ook zeer veel drugs bij de sportatlete is in Duitsland opgepakt door de politie goe gewerkt mannen en vrouwen van de Duitse politie top !!
Ze wou op de atletiekpiste gewoon checken of ze met 50 kgr drugs even snel is als zonder.